۱۳۹۹ خرداد ۲۵, یکشنبه

هدست گیمینگ تسکو TSCO TH 5127

هدست تسکو 5127
نوع گوشی: روگوشی (هدست دارای دو گوشی)
نوع اتصال:  باسیم
رابط:  جک 3.5 میلی متری 

طراحی و ساخت هدست گیمینگ تسکو TH 5127

طراحی و ساخت هدست گیمینگ تسکو TH 5127
اگر از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری هستید، یک هدست با کیفیت می تواند لذت انجام دادن بازی را برای شما دو چندان کند! از میان هدست های موجود در بازار برای این منظور، می توان به هدست گیمینگ تسکو TSCO TH 5127 اشاره کنیم که برای گوش دادن به موسیقی و پاسخگویی به تماس های دریافتی هم کاربرد دارد. از این جهت می توان این هدست را یک محصول چند منظوره دانست که تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. پس اگر قصد خرید هدست دارید و کیفیت، وضوح و قدرت صدا برایتان اهمیت دارد، هدست تسکو 5127 را مد نظر داشته باشید.
طراحی و ساخت هدست گیمینگ تسکو TH 5127
  • مناسب برای استفاده های طولانی مدت

هدست گیمینگ تسکو TH 5127 به گونه ای طراحی شده تا استفاده از آن هیچ گونه مزاحمت و احساس خستگی را برای شما ایجاد نکند! این هدست گیمینگ علی رغم اینکه کمی حجیم است، اما وزن کمی (حدود 300 گرم) بهره می برد و در ساخت آن از پلاستیک مرغوب استفاده شده است. در قسمت داخلی هدست روی گوش تسکو 5127 از ابر و در بخش بیرونی آن از چرم بهره برده شده و به همین دلیل قرار دادن آنها بر روی گوش، حس خوشایندی را به شما القا می کند. همچنین قسمت داخلی هدبند این هدست دارای روکش پارچه است. در مجموع می توانید بر روی هدست تسکو TSCO TH 5127 برای انجام بازی در ساعات متوالی حساب ویژه ای باز کنید و بدون احساس خستگی و ناراحتی از آن برای مدت زمانی طولانی استفاده کنید!
مناسب برای استفاده های طولانی مدت

قابلیت های هدفون باسیم TSCO TH 5127

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق کابل

هدفون باسیم TSCO TH 5127 در دسته هدفون یا هدست های باسیم جای دارد و از طریق جک 3.5 میلی متری به دستگاه های دیگر متصل می شود. بنابراین برای اتصال آن به کامپیوتر، لپ تاپ ، کنسول بازی، گوشی موبایل، تبلت و به طور کلی تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری هیچ مشکلی نخواهید داشت!
قابلیت های هدفون باسیم TSCO TH 5127
کابل به کار رفته در هدست تسکو مدل TSCO TH 5127 دارای طول 2 متر است و روکش آن از جنس کتان بافته شده می باشد. این کابل مقاومت بالایی در برابر کشیدگی، خمیدگی و قطع شدن دارد و در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن و در هم پیچیدن مواجه می شوید. ضمن اینکه طول 2 متری کابل این هدست گیمینگ ps4 فضای مناسبی را برای استفاده از آن برای شما فراهم می آورد.
  • ارائه صدایی قدرتمند و واضح

مشخصات فنی هدست TSCO TH 5127 شامل امپدانس 32 اهمی، حساسیت 96 دسی بلی و محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتزی می شود. با توجه به این مشخصات می توان از قدرت صدای بسیار مطلوب این هدست مطمئن بود. البته بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین قدرت صدا، از این هدست در اتصال با لپ تاپ های گیمینگ و کنسول های بازی استفاده شود و به عنوان مثال برای بازی با موبایل چندان بر روی آن حساب نکنید. در مجموع هدست مخصوص لپ تاپ تسکو TH 5127 یک انتخاب ایده آل برای انجام بازی های کامپیوتری است و اوج هیجان و لذت از انجام بازی را برای شما به ارمغان می آورد!
ارائه صدایی قدرتمند و واضح

هدست گیمینگ تسکو TSCO TH 5127

  • مجهز به میکروفون با قابلیت چرخش

هدست مکالمه تسکو TH 5127 دارای یک میکروفون نیز هست که بر روی بدنه هدست قرار گرفته و امکان چرخاندن آن به اندازه 90 درجه به سمت بالا و 70 درجه به سمت پایین وجود دارد. بنابراین به آسانی می توانید زاویه این میکروفون را برای دستیابی به بهترین کیفیت در انتقال صدا تنظیم کنید. همچنین میکروفون به کار رفته در آن دارای کلید روشن و خاموش نیز هست و متناسب با نیاز خود می توانید آن را فعال یا غیر فعال کنید. بنابراین هدست با میکروفون تسکو TH 5127 برای پاسخگویی به تماس های دریافتی و صحبت کردن در هنگام بازی و چت های صوتی نیز کارایی بالایی دارد.
مجهز به میکروفون با قابلیت چرخش

جمع بندی

در مجموع هدست گیمینگ تسکو TSCO TH 5127 یک انتخاب ایده آل برای علاقه مندان به بازی های گرافیکی است که برای گوش دادن به موسیقی و پاسخگویی به تماس های تلفنی نیز کاربرد دارد. پس اگر قصد خرید یک هدست چند منظوره را با قیمت مناسب دارید، هدست گیمینگ تسکو TH 5127 را مد نظر داشته باشید.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید هدست گیمینگ برای ps4 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی هدست تسکو TH 5127 اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
هدست گیمینگ تسکو TSCO TH 5127

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر