۱۳۹۹ خرداد ۳۱, شنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر UE10036
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و ios، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10036

پاور بانک انرجایزر UE10036 یکی از انواع پاوربانک موجود در بازار است که با به همراه داشتن آن دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید بود! این پاور بانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت بوده و کاملاً برای مصارف روزمره مناسب است! پس اگر در طول روز زیاد با گوشی خود کار می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10036 یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود. از جمله ویژگی های این پاوربانک می توان به مجهز بودن به صفحه نمایش LCD، وزن و ضخامت کم و قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان اشاره کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.
مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10036
  • یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت!

از پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 با ظرفیت 10000 میلی آمپر می توان برای شارژ انواع گوشی اندرویدی و iOS، تبلت، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و... استفاده کرد. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی این شارژر همراه برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد. البته این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر شود. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10036 می توان کارایی آن در شارژ دستگاه های مختلف را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.
یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت!
  • شارژ گوشی با سرعتی عالی

بر روی بدنه پاور بانک Energizer UE10036 دو پورت خروجی USB تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پورت ها دارای شدت جریان حداکثر 2.4 آمپر هستند که باعث می شود تا به خصوص گوشی با سرعتی عالی شارژ شود. توجه داشته باشید که شارژر همراه انرجایزر UE10036 از فناوری فست شارژ پشتیبانی نمی کند، اما در مقایسه با پاوربانک های معمولی 1.0 آمپری سرعتی به مراتب بالاتر را برای شما به ارمغان می آورد.
شارژ گوشی با سرعتی عالی
  • مجهز به صفحه نمایش LCD

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را مجهز بودن آن به صفحه نمایش LCD دانست. بر روی این صفحه نمایش اطلاعاتی مانند میزان شارژ باقی مانده باتری پاور بانک به درصد، شدت جریان ورودی و شدت جریان خروجی نمایش داده می شود و شما را به طور کامل از وضعیت عملکرد پاوربانک مطلع می کند. از این جهت می توانید با توجه به اطلاعات نمایش داده شده بر روی نمایشگر پاور بانک انرجایزر 10000، برای استفاده از آن در ادامه روز برنامه ریزی کنید.
مجهز به صفحه نمایش LCD

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

سرعت شارژ شدن پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE10036 نیز کاملاً قابل قبول است و نیازی به منتظر ماندن طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ آن وجود ندارد. پورت ورودی این پاور بانک از نوع MicroUSB است و از شدت جریانی معادل با 2.1 آمپر بهره می برد.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10036 به کار رفتن مدارهای محافظ در آن است. این مدارها باعث می شوند تا پاوربانک در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه کاملاً مقاوم باشد و از دستگاه های متصل به آن محافظت کند.
شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB
  • طراحی ظاهری شیک و زیبا، قابلیت حمل آسان

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 را از لحاظ ظاهری می توان یک پاوربانک ساده اما شیک و زیبا دانست! شرکت انرجایزر در ساخت این پاور بانک از پلاستیک مرغوب ABS استفاده کرده و به همین دلیل این محصول مقاومت قابل توجهی در برابر خراشیدگی، ضربه و فشار بیش از حد دارد. پس در صورت استفاده صحیح، پاور بانک انرجایزر 10000 میلی آمپر برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
برای حمل و جابجایی پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 با ظرفیت 10000 میلی آمپر نیز کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این پاور بانک گوشی دارای ضخامت 15.3 میلی متر و وزن 206 گرم است و به راحتی می توان آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشت. پس در هر لحظه و در هر مکانی که شارژ گوشی تان تمام شود، می توانید از پاوربانک UE10036 برای شارژ آن استفاده کنید.
طراحی ظاهری شیک و زیبا، قابلیت حمل آسان

جمع بندی

اگر قصد خرید پاوربانک برای مصارف روزمره و کاربری عمومی را دارید و در جستجوی یک محصول زیبا، خوش ساخت و کارآمد هستید، پاور بانک انرجایزر UE10036 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پاور بانک که دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است، با انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال سازگار بوده و از قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان برخوردار می باشد. همچنین پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE10036 به صفحه نمایش LCD نیز مجهز بوده و شما را از وضعیت عملکرد آن در هر لحظه مطلع می کند.
برای اطلاع از قیمت پاور بانک گوشی و نحوه خرید پاور بانک با ظرفیت بالا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع پاور بانک موجود در بازار با بهترین قیمت هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، با آنها در ارتباط باشید.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر