۱۳۹۹ خرداد ۲۵, یکشنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 49UM3DF

مانیتور صنعتی ال جی 49UM3DF
نوع و سایز صفحه نمایش: 49 اینچ
رزولوشن: (UHD, RGB) 3840*2160
کنتراست: 1100:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 49UM3DF

استفاده از مانیتور صنعتی در محیط های تجاری روز به روز در حال گسترده شدن است و امروزه در بسیاری از فروشگاه ها، سالن های کنسرت، پاساژ ها و مراکز تجاری برای نمایش تصاویر محصولات و خدمات جهت تبلیغ از مانیتور استفاده می شود. اگر به دنبال یک مانیتور صنعتی با کیفیت برای استفاده طولانی مدت در مکان های مختلف هستید، مانیتور صنعتی ال جی LG 49UM3DF انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این نمایشگر صنعتی هم برای استفاده در محیط های سر بسته و هم محیط های رو باز کاربرد دارد و یک مانیتور چند منظوره محسوب می شود.
به عنوان مثال اگر صاحب یک شرکت تبلیغاتی و بازاریابی هستید و در طول روز مراجعات زیادی به شرکت شما می شود، می توانید از مانیتور صنعتی برای آشنایی مشتریان با خدمات بهره ببرید.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 49UM3DF

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 49UM3DF

  • ارائه تصاویری با کیفیت و رنگ های طبیعی

در مانیتور صنعتی ال جی 49UM3DF از فناوری IPS برای نمایش تصاویر بهره برده شده است و به همین دلیل تصاویر به نمایش در آمده با آن دارای رنگ های طبیعی و زنده اند. همچنین با توجه به رزولوشن 2160*3840 پیکسلی این دستگاه مانیتور صنعتی، می توانید از کیفیت و وضوح بسیار مطلوب تصاویر در آن اطمینان داشته باشید. به طور کلی مانیتور صنعتی LG 49UM3DF با ارائه تصاویری با کیفیت و دارای رنگ های شاداب، انتظارات شما را به خوبی در این زمینه برآورده می کند.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 49UM3DF
  • میزان روشنایی مطلوب برای استفاده در هر محیطی

اما شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصه های مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 49UM3DF را شدت روشنایی آن دانست که برابر با 350 cd/m² می باشد. این میزان روشنایی باعث می شود تا تصاویر با درخشندگی و شفافیت مطلوبی به نمایش در آیند. میزان شفافیت بالا کیفیت تصاویر را افزایش داده و موجب نمایشی کامل و بی نقص از مانیتور می گردد.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 49UM3DF  میزان کنتراست 1100:1 است که برای استفاده در مانیتور های تجاری کاملا قابل قبول به نظر می رسد و باعث می شود تا رنگ های سفید و روشن با میزان شفافیت مناسب و رنگ مشکی با عمق زیاد بر روی صفحه نمایش اجرا شود.
میزان روشنایی مطلوب برای استفاده در هر محیطی
  •  در تمام شرایط بر روی مانیتور صنعتی حساب باز کنید!

مانیتور صنعتی ال جی LG 49UM3DF از قابلیت های نصب و راه اندازی آسانی برخوردار است و از آن می توان در مکان های مختلف در مدت زمان طولانی استفاده کرد. این دستگاه مانیتور صنعتی قابلیت نمایش تصاویر در 18 ساعت به صورت متوالی را دارد و بدون کند شدن و توقف یا از کار افتادن عملکردی سریع و روان را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی 49UM3DF دارای امکاناتی مانند حافظه داخلی با ظرفیت 8 گیگا بایت، وای فای داخلی، قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی، سنسور تشخیص دما و سنسور تشخیص نور است و در شرایط مختلف آب و هوایی قادر به ارائه تصاویر روشن و با کیفیت می باشد. از عملکرد مطلوب این دستگاه می توانید در محیط هایی با میزان رطوبت 10 تا 80 درصد و دمای 0 تا 40 درجه بهره مند شوید.
 در تمام شرایط بر روی مانیتور صنعتی حساب باز کنید!

مانیتور صنعتی ال جی LG 49UM3DF

  • مجهز به پورت های ارتباطی مناسب

اتصال نمایشگر صنعتی ال جی LG 49UM3DF به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیجیتال به راحتی از طریق کابل و پورت های تعبیه شده بر روی بدنه آن امکان پذیر است. این تلویزیون صنعتی بزرگ به پورت های HDMI (سه پورت)، DVI-D، USB 2.0، DP و پورت های ورودی و خروجی صدا مجهز می باشد. از طریق پورت USB می توان فلش مموری را به مانیتور متصل کرده و تصاویر را نمایش داد.
مانیتور صنعتی ال جی LG 49UM3DF
  • بی وقفه به تماشا بنشینید!

این مانیتور صنعتی تبلیغاتی دارای سرعت پاسخدهی 8 میلی ثانیه است و در هنگام تماشای تصاویر مورد نظر یا پخش تبلیغات با آن با مشکلاتی همچون پیکسل پیکسل شدن تصاویر یا تار شدن آنها مواجه نخواهید شد و این چنین مشکلاتی در کار با آن رخ نخواهد داد. ضمن اینکه مانیتور صنعتی 49 اینچ مدل 49UM3DF دارای زاویه دید 178 درجه به صورت عمودی و افقی است و محتوای در حال نمایش از هر جایی که نشسته باشید قابل دیدن است. برای تماشای تصاویر در این مانیتور نیازی به تغییر دادن زاویه دید خود ندارید و به آسانی می توانید به تماشا بنشینید.
بی وقفه به تماشا بنشینید!

جمع بندی

مانیتور صنعتی ال جی LG 49UM3DF یکی از محصولات شرکت ال جی است که در ارائه موفق خدمات کمک زیادی به شما خواهد کرد. این دستگاه مانیتور با قابلیت ارائه تصاویری با کیفیت و مطلوب یک انتخاب ایده آل برای مجموعه شما خواهد بود و با ویژگی استفاده به صورت طولانی مدت در مکان های مختلف در پیشرفت شما تاثیر چشمگیری خواهد داشت.
چنانچه قصد خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان بهترین قیمت مانیتور صنعتی را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر، نظرات خود درباره این مانیتور صنعتی با کیفیت بالا را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر