۱۳۹۹ خرداد ۲۵, یکشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW730
طول عمر منبع پخش لیزری: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280*800 پیکسل)
شدت روشنایی: 8000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
3000000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW730

استفاده از ویدئو پروژکتور در جلسات و کلاس های آموزشی یکی از روش های پرکاربرد برای انتقال اطلاعات به شمار می آید. با این وجود اگر ویدیو پروژکتور مورد استفاده شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد، مطالب مورد نظرتان به خوبی بر روی پرده به نمایش در نیامده و چه بسا موجب نارضایتی مخاطبان شما شود! دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730 یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار است که با ارائه تصاویری واضح، شفاف و درخشان تمام انتظارات شما از یک دیتا پروژکتور کارآمد را به خوبی برآورده می کند! از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW730 می توان در کلاس های درسی، جلسات اداری و همایش ها استفاده کرد.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW730

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW730

  • توانایی بالا در ارائه تصاویری با کیفیت و دارای رنگ های طبیعی

دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW730 از تلفیقی از فناوری های 3LCD و Solid Shine Laser برای نمایش تصاویر بهره می برد. این ویدئو پروجکشن که در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد، دارای رزولوشن 1280 x 800 پیکسل است و تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. همچنین دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW730 توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی دارد و انتظارات شما را به خوبی در این زمینه برآورده می کند. به طور کلی با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW730 می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً ایده آل و قابل قبول ارزیابی کرد.
  • بالاترین میزان روشنایی، کنتراست فوق العاده!

اما ویژگی منحصر به فرد ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW730 را می توان شدت روشنایی 8000 لومنی آن دانست که باعث ارائه تصاویری شفاف، درخشان و با بالاترین میزان روشنایی حتی در محیط های پُرنور و کاملاً روشن می شود. بنابراین بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر می توانید از این ویدئو پروژکتور در هر مکانی با هر وضعیت نوری استفاده کنید.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-MW730 نسبت کنتراست بی نظیر آن است که برابر با 3000000:1 می باشد! شاید بتوان این محصول را یکی از بهترین دیتا پروژکتورها از لحاظ نسبت کنتراست دانست که باعث می شود سایه روشن های موجود در تصاویر و به خصوص متن ها با بالاترین میزان وضوح و خوانایی بر روی پرده به نمایش درآیند. این ویژگی برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و فایل های متنی کارایی زیادی دارد.
  • نصب و راه اندازی به ساده ترین شکل!

در ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW730 از لنزی دارای موتور برقی استفاده شده که قابلیت هایی مانند زوم و جابجایی لنز (تا 67 درصد به صورت عمودی و 35 درصد به صورت افقی) را به صورت برقی برای شما فراهم می آورد. همچنین این دیتا ویدئو پروژکتور دارای امکان تصحیح زاویه تصویر (تا 35 درجه به صورت عمودی و افقی) و قابلیت نصب 360 درجه ای است. این ویژگی ها به شما اجازه می دهد تا متناسب با محدودیت فضای نصب، پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار داده و به سادگی تصویر آن را بر روی پرده تنظیم کنید. لازم به ذکر است که دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک Panasonic PT-MW730 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ است و هم در فضاهای کوچک و هم در سالن های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد. برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ، فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.37 تا 2.38 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ این فاصله باید بین 14.23 تا 24.27 متر باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730

  • طول عمر بالای منبع پخش لیزری

همان طور که اشاره شد، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730 از نوع لیزری است و در آن از منبع پخش لیزری با طول عمر 20 هزار ساعت بهره برده شده است. ضمن اینکه فیلتر به کار رفته در این ویدئو پروژکتور لیزری تا 20 هزار ساعت به سرویس نیاز نخواهد داشت. این ویژگی ها باعث می شود تا بتوانید برای مدتی طولانی بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی از ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک Panasonic PT-MW730 استفاده کنید. همچنین این دستگاه ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر به صورت مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته نیز کارایی دارد.
  • مجهز به پورت های ورودی و خروجی کامل و کاربردی

بر روی بدنه دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک PT-MW730 دو پورت ورودی HDMI، دو ورودی RGB، پورت LAN (جهت استفاده در شبکه)، ورودی ویدئو، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور)، ورودی و خروجی صدا و ورودی سريال تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دیتا ویدئو پروژکتور را به تلویزیون، کامپیوتر، مانیتور، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو و.... متصل نمایید. همچنین این ویدئو پروژکتور پاناسونیک دارای پورت USB جهت اتصال فلش مموری و قابلیت نمایش مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی آن نیز هست.
از دیگر قابلیت های ارتباطی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW730 باید به سازگاری آن با فناوری DIGITAL LINK اشاره کرد که هم باعث کاهش هزینه های شما می شود و هم به نصب راحت تر دستگاه کمک زیادی می کند. از طریق این فناوری می توانید از طریق یک کابل شبکه ساده (با طول حداکثر 150 متر)، صدا و تصویر را با کیفیت فول اچ دی و به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور انتقال دهید.

جمع بندی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای مصارف آموزشی و اداری دارید و در جستجوی یک محصول با کیفیت، خوش ساخت و با دوام هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730 را مد نظر داشته باشید. این ویدئو پروژکتور تصاویری شفاف، درخشان، واضح و با بالاترین میزان روشنایی و کنتراست را برای شما به ارمغان می آورد و تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت روز ویدئو پروژکتور و نحوه خرید بهترین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و کلاس درس را دریافت کنید. همچنین اگر سابقه استفاده از این محصول را دارید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر