۱۳۹۹ خرداد ۲۵, یکشنبه

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS725de

پرینتر لکسمارک CS725de
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: رنگی: 50 برگ در دقیقه، مشکی: 50 برگ در دقیقه یک رو، 40 سمت (side) در دقیقه  دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi و 600*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS725de

شرایطی را تصور کنید که قصد ارائه یک گزارش مهم به مدیران خود در اداره یا شرکت محل کارتان دارید و درست در لحظه آخر به دلیل کیفیت عملکرد پایین پرینتر به مشکل خورده اید! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، ما به شما استفاده از پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS725de را توصیه می کنیم! این پرینتر لیزری از قابلیت چاپ سیاه و سفید و رنگی به هر دو صورت یک رو و دو رو برخوردار بوده و کیفیتی عالی در چاپ را به ارمغان می آورد. از پرینتر لکسمارک CS725de می توان در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط و زیاد استفاده کرد.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS725de

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک CS725de

  • چاپ رنگی و سیاه و سفید با کیفیتی عالی

با خرید چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS725de خیالتان بابت کیفیت چاپ راحت خواهد بود! این پرینتر اداری توانایی چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi را دارد و حتی جزئیات موجود در فایل های ورودی را نیز با کیفیتی عالی به روی کاغذ منتقل می کند! ضمن اینکه در پرینتر تک کاره لکسمارک CS725de از یکی از فناوری های به روز شرکت لکسمارک، موسوم به Unison Toner استفاده شده که باعث چاپ رنگ ها به شکلی کاملاً طبیعی و شاداب می شود. این فناوری بر روی مصرف بهینه تونر کارتریج نیز تأثیر بالایی دارد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک CS725de
  • قابلیت چاپ با سرعت 50 برگ در دقیقه

علاوه بر کیفیت، پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS725de از سرعت چاپ بسیار مطلوبی نیز بهره می برد و به خصوص در مصارف اداری و شرکتی کارایی بالایی دارد. شما می توانید از این پرینتر لیزری رنگی برای چاپ 50 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و رنگی در حالت یک رو بهره ببرید. همچنین دستگاه پرینتر لیزری لکسمارک CS725de قادر به چاپ 40 سمت (side) در دقیقه به صورت سیاه و سفید در حالت دو رو نیز هست.
پرینتر Lexmark CS725de در هنگام راه اندازی نیز سرعت قابل توجهی دارد و در عرض 5 ثانیه اولین پرینت سیاه و سفید و در عرض 5.5 ثانیه اولین پرینت رنگی را به شما ارائه می دهد. پس در هنگام روشن کردن دستگاه، نیازی به صرف زمان طولانی برای گرم و آماده به کار شدن آن نخواهید داشت.
قابلیت چاپ با سرعت 50 برگ در دقیقه
  • مناسب برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد

حداکثر توان ماهیانه پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS725de در انجام پرینت، برابر با 150 هزار چاپ می باشد. از این جهت می توان بر روی این پرینتر تک کاره لیزری رنگی برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد حساب باز کرد. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر برای 2000 تا 20000 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر آن افزایش یافته و از کیفیت عملکرد آن به مرور زمان کاسته نشود.
مناسب برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CS725de

  • سازگاری با تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متنوع

در پرینتر لیزری Lexmark CS725de یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی (آبی، قرمز و زرد) به کار رفته که هر یک از آنها دارای ظرفیت چاپ 7000 برگی هستند. این تونر کارتریج ها کیفیتی عالی در چاپ را ارائه می دهند؛ به طوری که موارد چاپ شده با آنها از ماندگاری و عمر بالایی برخوردار خواهند بود.
اما یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لیزری اداری لکسمارک Lexmark CS725de را می توان سازگاری آن با تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متفاوت دانست که دست شما را در انتخاب تونر کارتریج متناسب با نیازتان باز می گذارد. در این پرینتر تک کاره تونر کارتریج مشکی از مدل های 74C10K0 (با ظرفیت 3000 برگ)، 74C1SK0 (با ظرفیت 7000 برگ) و 74C1HK0 (با ظرفیت 20000 برگ) قابل استفاده است. همچنین پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک CS725de با تونر کارتریج های رنگی از سری های 74C10 (با ظرفیت 3000 برگ)، 74C1S (با ظرفیت 7000 برگ) و 74C1H (با ظرفیت 12000 برگ) سازگار است. برای خرید تونر کارتریج اصل لکسمارک یا کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CS725de
  • امکان چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی

شما می توانید با استفاده از پرینتر اداری لکسمارک CS725de از قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی شامل کاغذهای معمولی در ابعاد A4، A5 و A6، پاکت نامه، لیبل وینیل، کاغذهای مخصوص چاپ بنر و پوستر (در سایز حداکثر A4)، لیبل کاغذی و مقوای نازک بهره مند شوید. این پرینتر رومیزی اداری در حالت استاندارد دارای یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی می باشد. لازم به ذکر است که پرینتر رنگی لکسمارک CS725de از سه سینی 550 برگی دیگر نیز به صورت اختیاری پشتیبانی می کند که با تهیه آنها می توانید ظرفیت کلی کاغذ دستگاه خود را به 2300 برگ برسانید. توجه داشته باشید که استفاده از سینی های اختیاری بر روی قیمت پرینتر لکسمارک Lexmark CS725de مؤثر است و باید به صورت جداگانه تهیه شوند.
امکان چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS725de

  • امکان استفاده در قالب شبکه های کابلی، دارای درگاه کارت حافظه و پورت USB

اتصال چاپگر لکسمارک CS725de به کامپیوتر از طریق پورت USB 2.0 Type-B تعبیه شده بر روی بدنه آن و کابل انجام می شود. این پرینتر دارای دو پورت USB 2.0 Type-A در جلو و پشت بدنه و درگاه کارت حافظه نیز هست. پس اگر فایل های مورد نظر شما بر روی فلش مموری یا کارت حافظه ذخیره شده، می توانید آنها را به صورت مستقیم و بدون نیاز به کامپیوتر، توسط این پرینتر تک کاره اداری چاپ کنید.
از دیگر قابلیت های ارتباطی پرینتر لیزری رومیزی لکسمارک CS725de باید به امکان استفاده از آن در قالب شبکه اشاره کنیم. این پرینتر به پورت اترنت مجهز بوده و با شبکه های کابلی پرسرعت سازگار است. با اتصال پرینتر تحت شبکه لکسمارک CS725de به شبکه، امکان دسترسی هم زمان از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن فراهم می شود که برای کسب و کارهایی که به شکل تیمی و گروهی انجام می شود، کارایی بالایی دارد.
امکان استفاده در قالب شبکه های کابلی، دارای درگاه کارت حافظه و پورت USB
  • مشخصات سخت افزاری

با توجه به اینکه در پرینتر تک کاره لکسمارک Lexmark CS725de از پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و حافظه 1024 MB (با قابلیت ارتقا به 3072 MB) استفاده شده، می توان از عملکرد سریع و روان آن اطمینان کامل داشت. به طوری که در هنگام کار با پرینتر مشکلاتی مانند هنگ کردن سیستم برایتان پیش نخواهد آمد!
در این بخش باید به صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی پرینتر رومیزی لکسمارک CS725de نیز اشاره کنیم که از رابط کاربری کاربرپسندی بهره می برد. از طریق این نمایشگر و صفحه کلید موجود بر روی بدنه این پرینتر، به آسانی می توانید تنظیمات دلخواه خود را اعمال کرده و از آن استفاده نمایید.
مشخصات سخت افزاری

جمع بندی

با استفاده از پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS725de از سرعت و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ بهره مند شوید! این پرینتر از قابلیت پرینت سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو و دو رو برخوردار بوده و تمام انتظارات شما از یک پرینتر لیزری کارآمد را به خوبی برآورده می کند. سازگاری با تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متفاوت، قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه و امکان چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی از جمله ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت این پرینتر در میان کاربران شده است.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر لیزری رنگی و نحوه خرید پرینتر لکسمارک CS725de را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب پرینتر لیزری مورد نظرشان کمک کنید.
پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS725de

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر