۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bullet An

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Bullet An
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: روی داشبورد ماشین، سطحو صاف مانند میز
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Bullet An

شرکت باسئوس یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که محصولاتی متنوع و با کیفیت را روانه بازار می کند. پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bullet An یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت این شرکت است که به شما این امکان را می دهد تا در هنگام رانندگی به گوشی موبایل خود دسترسی داشته باشید. این هولدر موبایل از نوع آهنربایی است و با انواع گوشی های اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف سازگار می باشد. برای آشنایی با مشخصات هولدر موبایل باسئوس Bullet An با ما تا انتهای متن همراه باشید.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Bullet An
  • با دوام، خوش ساخت، دارای بدنه فلزی

بدنه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Bullet An تماماً از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. از این جهت می توان از دوام و طول عمر بالای این هولدر مغناطیسی موبایل برای ماشین و مقاومت بالای آن در برابر آسیب های محیطی اطمینان داشت. همچنین با توجه به اینکه پایه نگهدارنده گوشی باسئوس مدل Baseus Bullet An دارای ابعاد جمع و جوری است، استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نخواهد کرد. لازم به ذکر است که این پایه نگهدارنده گوشی در رنگ های مشکی، قرمز و سفید برای شما قابل تهیه می باشد. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Bullet An می توان کیفیت ساخت و طول عمر آن را کاملاً مناسب دانست.
با دوام، خوش ساخت، دارای بدنه فلزی
  • قابلیت نصب بر روی داشبورد ماشین و انواع سطوح صاف

سطح مقطع پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل باسئوس Bullet An دارای خاصیت چسبندگی است و باعث نصب محکم هولدر بر روی سطوح صاف می شود. شما می توانید این هولدر نگهدارنده موبایل را بر روی داشبورد ماشین نصب کرده و از آن برای قرار دادن گوشی استفاده کنید. نکته قابل ذکر در این رابطه، نصب محکم پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Bullet An در محل مورد نظر شما و مقاومت بالای آن در برابر تکان های ماشین درحال حرکت است. پس با خیالی راحت می توانید از این نگهدارنده آهنربایی موبایل در هنگام رانندگی در خیابان های شهری و جاده های بین شهری استفاده نمایید. علاوه بر داشبورد ماشین، هولدر گوشی موبایل باسئوس Bullet An از قابلیت نصب بر روی میز یا پیشخوان نیز برخوردار است و می توان از آن در منزل و محل کار هم بهره برد.
قابلیت نصب بر روی داشبورد ماشین و انواع سطوح صاف

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bullet An

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف

همان طور که اشاره شد، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bullet An از نوع آهنربایی بوده و در آن از آهنرباهای قوی استفاده شده است. یکی از ویژگی های کاربردی این هولدر، سازگاری آن با انواع گوشی های اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف است که باعث می شود تا در استفاده از آن هیچ گونه محدودیتی نداشته باشید! تنها کافیست تا برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با هولدر آهنربایی موبایل باسئوس Bullet An را بر روی گوشی یا قاب آن بچسبانید و سپس آن گوشی موبایل به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی پایه نگهدارنده قرار خواهد گرفت. خاصیت آهنربایی پایه نگهدارنده رومیزی باسئوس Bullet An به اندازه ای است که حتی شدیدترین تکان های ماشین در پیچ ها، دست اندازها و سرعت گیرها نیز قادر به جدا کردن گوشی از آن نخواهند بود!
سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف
  • امکان چرخاندن گوشی بر روی هولدر تا 360 درجه

شما می توانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه خودتان بر روی نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل باسئوس Bullet An استفاده کنید. این هولدر موبایل از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار بوده و بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه پایه هولدر چرخشی گوشی موبایل موبایل باسئوس Baseus Bullet An دارای ارتفاع 3 سانتی متر است و در محل اتصال به سطح مقطع و صفحه نگهدارنده، دارای لولاهایی جهت تغییر زاویه می باشد.
امکان چرخاندن گوشی بر روی هولدر تا 360 درجه

جمع بندی

اگر قصد خرید پایه نگهدارنده گوشی دارید و در جستجوی یک محصول با دوام، خوش ساخت و کارآمد هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bullet An انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. چسبندگی عالی به داشبورد ماشین و دیگر سطوح صاف، مجهز بودن به آهنرباهای قدرتمند و کیفیت ساخت عالی بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب
محبوبیت هولدر موبایل Baseus Bullet An در میان کاربران شده است.
چنانچه قصد خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل برای ماشین را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پایه نگهدارنده گوشی مخصوص ماشین و نحوه خرید آن را در اختیار شما بگذارند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از طریق سایت ایده برتر برای شما فراهم است.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bullet An

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر