۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 49SH7E

مانیتور صنعتی ال جی 49SH7E
نوع و سایز صفحه نمایش: 49 اینچ
رزولوشن: (FHD) 1920*1080
کنتراست: 1300:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 49SH7E

اکثر کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای تبلیغات کالا و خدمات خود نیاز به یک نمایشگر دارند که بتواند عملکردی فراتر از پخش ساده تصویر یا ویدئو داشته باشد و قادر به نمایش تصاویر 24 ساعته در طول 7 روز هفته باشد و به صورت مداوم کار کند. یکی از این مانیتور های صنعتی، نمایشگر صنعتی LG 49SH7E است که توسط شرکت ال جی طراحی و به بازار عرضه شده است. شرکت ال جی این مانیتور خوش ساخت را با طراحی شیک و زیبا در ابعاد مناسب به گونه ای تولید کرده است که می توان آن را در هر محیطی از جمله کارخانه ها، مراکز فروشگاهی، اداری، تفریحی و ... به راحتی نصب و راه اندازی نمود. بدنه مقاوم و مستحکم آن موجب شده در مکان های عمومی در مقابل رطوبت، باد، گرد و خاک به دستگاه آسیبی وارد نشود و سالم بماند. قصد داریم در این مطلب ویژگی ها و قابلیت های مانیتور صنعتی ال جی 49SH7E را معرفی و بررسی کنیم.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 49SH7E

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 49SH7E

  • از هر نقطه ای قادر به تماشای تصاویر هستید!

یکی از ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی LG 49SH7E قابلیت نمایش به هر دو صورت افقی و عمودی است که با این ویژگی کاربران به آسانی می توانند انواع تصاویر و محتواهای خود را نمایش دهند. زاویه دید 178 درجه در این مانیتور صنعتی 49 اینچ امکان تماشای تصاویر از هر زاویه و هر نقطه ای را برقرار می کند و نمایشگری تمام عیار را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این مانیتور صنعتی دیگر لازم نیست برای تماشای تصاویر در حال پخش رو به روی مانیتور بنشینید، در هر نقطه ای که قرار داشته باشید شما قادر به تماشای تصاویر و ویدئو ها در بهترین کیفیت هستید.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 49SH7E
  • ارائه تصاویری فول اچ دی و روشن با بهترین کیفیت

از آنجایی که شدت روشنایی مانیتور صنعتی مدل LG 49SH7E برابر با 700 cd/m2)) است می توانید از تصاویری با درخشندگی و روشنایی عالی در محیط های روشن بهره مند شوید و بدون افت کیفیت هر آنچه می خواهید را نمایش دهید. از مشخصات دیگر این مانیتور صنعتی تبلیغاتی باید به میزان رزولوشن و نسبت تصویر آن اشاره کنیم که به ترتیب برابر با 1080*1920 و 16:9 می باشد. با این مشخصات می توان گفت که در این مانیتور از تماشای تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند خواهید شد، همچنین نواحی مشکی و تاریک با کیفیت مناسبی به تصویر کشیده می شوند.
ارائه تصاویری فول اچ دی و روشن با بهترین کیفیت
  • بهره مندی از به روزترین امکانات

در نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 49SH7E از پنل IPS برای نمایش تصاویر استفاده شده است که از به روزترین فناوری های حال حاضر در دنیا می باشد و کیفیت مطلوبی از تصاویر به نمایش در آمده را ارائه می دهد. به کار گیری پنل با کیفیت بالا موجب پخش تصاویر با رنگ های واقعی و طبیعی می شود و برای پخش در ابعاد بزرگ اهمیت بسیاری دارد.
بهره مندی از به روزترین امکانات

مانیتور صنعتی ال جی LG 49SH7E

  • برگرفته از تصاویری یکپارچه با رنگ های زیبا

در رابطه با ویژگی های نمایشگر صنعتی ال جی 49SH7E لازم به ذکر است که این مانیتور دارای میزان سرعت پاسخ دهی 12 میلی ثانیه است و در کمترین زمان رنگ تصاویر را تغییر می دهد، به گونه ای که تصاویر دچار پیکسل پسکسل شدن نمی شوند و رنگ هایشان یکپارچه و منظم تغییر می کند.
  • سهولت در اتصال به دستگاه های دیگر

مانیتور صنعتی 49 اینچ ال جی LG 49SH7E از درگاه های HDMI (3), DP, DVI-D, Audio, USB 3.0 پشتیبانی می کند که از این طریق می توان با کابل به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ متصل شد و تصاویر و ویدئو های خود را به نمایش در آورد. همچنین با اتصال فلش مموری می توانید تصاویر و فایل های موجود بر روی آن را نمایش دهید و از تماشای آنها در ابعاد وسیع لذت ببرید.
سهولت در اتصال به دستگاه های دیگر
  • مناسب برای استفاده طولانی مدت

از دیگر خصوصیات مهم مانیتور صنعتی ال جی LG 49SH7E میزان کارایی 24 ساعت است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته تصاویر خود را بدون هیچ مشکلی نمایش دهید، همچنین مانیتور صنعتی LG 49SH7E در هنگام ارائه تصاویر با مشکلاتی مانند تار شدن تصویر یا نقطه نقطه شدن آن بخصوص در هنگام نمایش تصاویر متحرک مواجه نمی شود و به ندرت این اتفاق می افتد.
  • قابل استفاده در تمام شرایط محیطی

شما می توانید از تلویزیون صنعتی ال جی 49SH7E در محیط هایی با دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد بهره مند شوید. همانطور که گفته شد این مانیتور صنعتی بزرگ در مقابل گرد و غبار و باد مستحکم بوده و برای استفاده در محیط های باز مناسب می باشد.
مانیتور صنعتی ال جی LG 49SH7E

جمع بندی

مانیتور صنعتی ال جی LG 49SH7E با قابلیت های کاربردی و متنوع امکانات گسترده ای از پخش تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی های برجسته این تلویزیون صنعتی می توان به قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی، اتصال آسان به دستگاه های دیگر، کیفیت و روشنایی مطلوب در پخش اشاره کرد.
پس چنانچه قصد خرید مانیتور صنعتی را دارید می توانید آن را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور و جهت کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید اینترنتی مانیتور صنعتی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب مانیتور مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید از طریق تماس با شماره 021-73027 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر