۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-40JH412S

تلویزیون جی پلاس ال ای دی 40 اینچ مدل GTV-40JH412S
سایز صفحه نمایش: 40 اینچ
نوع تکنولوژی: LED
کیفیت تصویر: FULL HD

معرفی تلویزیون جی پلاس 40 اینچ GTV-40JH412S

شرکت جی پلاس یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع وسایل صوتی و تصویری و لوازم خانگی است که محصولاتی خوش ساخت، با کیفیت و با دوام را روانه بازار می کند. از جمله محصولات این شرکت باید به تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-40JH412S اشاره کنیم که دارای ابعاد 40 اینچ است و برای مصارف روزمره و کاربری عمومی یک گزینه ایده آل به شمار می آید. از جمله امکاناتی که تلویزیون جی پلاس GTV-40JH412S در اختیار شما می گذارد می توان به نمایش تصاویر با کیفیت FULL HD، دریافت و پخش تمام شبکه های تلویزیونی از طریق گیرنده دیجیتال داخلی، ضبط برنامه های تلویزیونی و پخش فایل های صوتی و تصویری از روی حافظه های USB اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی تلویزیون جی پلاس 40 اینچ GTV-40JH412S

شکل و مشخصات ظاهری تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-40JH412S

تلویزیون جی پلاس 40 اینچ GTV-40JH412S دارای قاب و پایه های نقره ای شکل است و از طراحی ظاهری زیبایی بهره می برد. شما می توانید از این تلویزیون ال ای دی هم به صورت رومیزی استفاده کنید و هم آن را بر روی دیوار نصب کنید. از این جهت می توان تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-40JH412S را هم برای استفاده در منازل و هم برای استفاده در سالن های انتظار ادارات، شرکت ها، مطب ها و محیط هایی از این دست مناسب دانست. مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویژگی های ظاهری تلویزیون Gplus GTV-40JH412S می توان به ضخامت نسبتاً کم قاب آن اشاره کرد که سبب زیباتر شدن این محصول شده است.

مشخصات فنی تلویزیون 40 اینچ جی پلاس GTV-40JH412S

مشخصات فنی تلویزیون 40 اینچ جی پلاس GTV-40JH412S
  • مجهز به صفحه نمایش LED با زاویه دید عالی

شرکت جی پلاس در تلویزیون مدل GTV-40JH412S نیز مانند اکثر تلویزیون های خوب از پنل LED از نوع A+ استفاده کرده است. این پنل از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و مقاومت قابل توجهی در برابر ضربه، خط و خش، لکه، اثر انگشت و گرد و غبار دارد. همچنین پنل به کار رفته در تلویزیون 40 اینچ جی پلاس GTV-40JH412S دارای زاویه دید عالی است و محتوای آن برای تمام افراد حاضر در اتاق به شکلی واضح قابل مشاهده خواهد بود.
  • نمایش تصاویر با کیفیت FULL HD

با توجه به اینکه رزولوشن تلویزیون خانگی جی پلاس GTV-40JH412S برابر با 1920 * 1080 پیکسل است، می توان از کیفیت تصاویر به نمایش درآمده با آن اطمینان کامل داشت! با استفاده از این تلویزیون ال ای دی ایرانی می توانید برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی مورد نظرتان را با کیفیت فول اچ دی تماشا کنید. ضمن اینکه تلویزیون فول اچ دی جی پلاس GTV-40JH412S توانایی نمایش طیف وسیعی از رنگ ها را دارد و از شدت روشنایی بالایی بهره می برد.
نمایش تصاویر با کیفیت FULL HD
بنابراین تصاویر این تلویزیون با کیفیت FULL HD کاملاً شفاف، روشن، واضح و دارای رنگ هایی طبیعی و شاداب خواهند بود. از دیگر قابلیت های آن باید به تقویت سیگنال دریافتی، کاهش نویز تصویر و نرخ تازه سازی 60 هرتزی اشاره کنیم که باعث می شود تا در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند پیکسل پیکسل شدن تصویر یا تأخیر در نمایش آنها مواجه نشوید. در مجموع با توجه به قیمت تلویزیون فول اچ دی جی پلاس GTV-40JH412S می توان کیفیت تصاویر آن را قابل قبول دانست.
  • مشخصات سیستم صوتی

در تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-40JH412S دو بلندگوی 8 واتی به کار رفته که توان خروجی کلی 16 وات را برای شما به ارمغان می آورد. از این جهت می توان از قدرت صدای ارائه شده توسط این تلویزیون اطمینان کامل داشت. همچنین تلویزیون جی پلاس مدل Gplus GTV-40JH412S از قابلیت پخش صدا در حالت ClearVoice برخوردار بوده که باعث بهبود میزان وضوح صدای آن می شود. شما می توانید از این تلویزیون با کیفیت ایرانی برای پخش فایل های صوتی با فرمت های MP3، AAC، PCM و MP2/COOK نیز استفاده کنید.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-40JH412S

تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-40JH412S
  • ارتباط آسان به سایر دستگاه های صوتی و تصویری

اول از همه باید به این نکته اشاره کنیم که تلویزیون ال ای دی جی پلاس 40 اینچ GTV-40JH412S از نوع هوشمند نیست و به وای فای، بلوتوث و پورت LAN مجهز نمی باشد. اما شما می توانید به آسانی آن را از طریق پورت های HDMI، USB و کامپوزیت به سایر دستگاه ها مانند لپ تاپ متصل کنید.
تلویزیون جی پلاس GTV-40JH412S از حافظه های USB مانند فلش مموری و هارد اکسترنال پشتیبانی می کند و امکان پخش فایل های ذخیره شده بر روی آنها را برای شما فراهم می آورد. علاوه بر این با استفاده از این تلویزیون خانگی بزرگ قادر به ضبط برنامه های تلویزیونی و ذخیره فایل های خروجی آن بر روی حافظه های USB خواهید بود.
ارتباط آسان به سایر دستگاه های صوتی و تصویری
  • دارای گیرنده دیجیتال داخلی

از دیگر امکانات کاربردی تلویزیون جی پلاس ال ای دی 40 اینچ GTV-40JH412S باید به مجهز بودن آن به گیرنده دیجیتال داخلی و سیستم تیونر DVB-T2 اشاره کنیم که امکان دریافت و پخش تمام شبکه های تلویزیونی را برای شما فراهم می آورد. پس با تهیه این تلویزیون، دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی برای خرید گیرنده دیجیتال نخواهید داشت. لازم به ذکر است که همراه با این تلویزیون با کیفیت تصویر بالا یک ریموت کنترل نیز ارائه می شود که در استفاده آسان تر از دستگاه کمک زیادی به شما می کند.
تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-40JH412S

جمع بندی

اگر قصد خرید تلویزیون در ابعاد متوسط دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت و دارای قیمت مناسب هستید، تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-40JH412S را مد نظر داشته باشید. این تلویزیونِ 40 اینچی از قابلیت استفاده به صورت رومیزی و نصب بر روی دیوار برخوردار بوده و کارایی بالایی در منازل، ادارات، اتاق انتظارات مطب ها و محیط هایی از این دست دارد. همچنین تلویزیون جی پلاس GTV-40JH412S از لحاظ کیفیت نمایش تصاویر نیز عملکرد قابل توجهی از خود نشان می دهد و تصاویری با کیفیت فول اچ دی به شما ارائه می دهد.
چنانچه قصد خرید تلویزیون سینما خانگی را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت تلویزیون با کیفیت FULL HD و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از طریق سایت ایده برتر برای شما فراهم است.
تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-40JH412S

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر