۱۳۹۹ خرداد ۲۵, یکشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1206

پایه نگهدارنده موبایل تسکو THL 1206
مکانیسم نگهداری گوشی: گیره نگه دارنده 
قابلیت نصب: دریچه کولر ماشین
مناسب برای: برای قرار دادن گوشی هایی با عرض 65 تا 110 میلی متر 

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل تسکو THL 1206

ترافیک به یکی از معضلات اساسیِ زندگی در شهرهای بزرگ تبدیل شده و به همین دلیل بسیاری از افراد از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل برای سریع تر رسیدن به مقصد استفاده می کنند. اما همان طور که می دانید، در دست گرفتن گوشی در پشت فرمان ماشین یکی از دلایل اصلی بروز تصادفات و سوانح رانندگی است و مشمول جریمه نیز می شود. اگر قصد استفاده از این اپلیکیشن ها را در هنگام رانندگی دارید، می توانید از پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1206 کمک بگیرید! این هولدر موبایل از نوع دریچه ای است و امکان دسترسی به گوشی موبایل را بدون نیاز به در دست گرفتن آن برای شما فراهم می آورد.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل تسکو THL 1206
  • نحوه استفاده فوق العاده آسان

در پشت بدنه هولدر موبایل تسکو THL 1206 یک گیره به کار رفته است. شما می توانید با متصل کردن این گیره به دریچه کولر ماشین، از این پایه نگهدارنده گوشی موبایل استفاده کنید. نکته قابل ذکر در رابطه با نگهدارنده گوشی موبایل تسکو THL 1206 نحوه استفاده فوق العاده آسان از آن است. به طوری که هر وقت نیازی به استفاده از آن نداشتید، به آسانی و به شکلی کاملاً سریع می توانید هولدر را از محل نصب شده جدا کنید.
نحوه استفاده فوق العاده آسان
  • طراحی ظاهری خاص و متمایز

پایه نگهدارنده گوشی تسکو THL 1206 از لحاظ ظاهری یک هولدر متمایز و خاص به شمار می آید. این هولدر دارای بازوهایی به شکل حرف M است که در پایین به طرف داخل برگشته اند و گوشی را در خود نگه می دارند. همچنین بازوهای این هولدر در قسمت کناره ها دارای انحنا هستند و با وارد آوردن فشار به قسمت بالایی گوشی، به محکم تر قرار گرفتن آن بر روی هولدر کمک زیادی می کنند. لازم به ذکر است که امکان تنظیم فاصله میان دو بازوی کناری پایه نگهدارنده گوشی تسکو THL 1206 وجود دارد و از این جهت می توانید از آن برای قرار دادن گوشی هایی با عرض 65 تا 110 میلی متر بهره ببرید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1206

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1206
  • کیفیت ساخت مطلوب با توجه به قیمت هولدر

شرکت تسکو در ساخت پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1206 از پلاستیک سخت ABS استفاده کرده است. این پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر در برابر آسیب های احتمالی مانند وارد آمدن ضربات ناگهانی، رها شدن از دست و برخورد با زمین، فشار و خراشیدگی مقاومت قابل قبولی دارد. در مجموع با توجه به قیمت هولدر گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1206 می توان کیفیت ساخت آن را مناسب ارزیابی کرد. اما اگر به دنبال هولدرهایی خوش ساخت تر و با کیفیت تر هستید، می توانید از سایر محصولات موجود بر روی سایت شرکت ایده برتر دیدن کنید.
کیفیت ساخت مطلوب با توجه به قیمت هولدر
از لحاظ ظاهری نیز پایه نگهدارنده گوشی تسکو مدل TSCO THL 1206 در وضعیت مناسبی قرار دارد و همان طور که اشاره شد به شکل حرف M طراحی شده است. این هولدر در رنگ های طلایی و نقره ای به بازار عرضه شده و استفاده از آن جلوه زیبا و متفاوت به فضای داخلی خودروی شما می بخشد.

جمع بندی

انواع مختلفی از هولدرهای گوشی موبایل در بازار موجودند که هرکدام متناسب با امکاناتی که در اختیار شما می گذارند، دارای قیمت های مختلفی هستند. اگر به دنبال یک هولدر ارزان قیمت اما کارآمد هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1206 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. نصب آسان بر روی دریچه کولر، طراحی ظاهری متفاوت و سازگاری با گوشی های مختلف بخشی از ویژگی های پایه نگهدارنده گوشی تسکو THL 1206 به شمار می آیند.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1206
برای اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پایه نگهدارنده گوشی تسکو THL 1206 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب هولدر موبایل خود به جمع بندی نرسیده اید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1206

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر