۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus 50JH512N

تلویزیون جی پلاس ال ای دی 50 اینچ مدل 50JH512N
سایز صفحه نمایش: 50 اینچ
نوع تکنولوژی: LED
کیفیت تصویر: FULL HD

معرفی تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 50JH512N

تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus 50JH512N یکی از تلویزیون های غیر هوشمند شرکت جی پلاس است که برای استفاده در منازل، ادارات و شرکت ها طراحی و روانه بازار شده است. این تلویزیونِ 50 اینچی از قابلیت هایی مانند دریافت و پخش تمام شبکه های تلویزیونی از طریق گیرنده دیجیتال داخلی، ضبط برنامه ها و پخش انواع فایل های صوتی و تصویری برخوردار بوده و تمام انتظارات شما از یک تلویزیون کارآمد برای مصارف روزمره را به خوبی برآورده می کند. پس اگر قصد خرید تلویزیون دارید و در جستجوی یک محصول شیک و با کیفیت هستید، تلویزیون جی پلاس 50JH512N را مد نظر داشته باشید.
معرفی تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 50JH512N

شکل و مشخصات ظاهری تلویزیون ال ای دی جی پلاس 50JH512N

همان طور که اشاره شد، تلویزیون ال ای دی جی پلاس 50JH512N دارای ابعاد 50 اینچ است و برای استفاده در اتاق ها و سالن های نسبتاً بزرگ کاملاً مناسب می باشد. قاب این تلویزیون با رنگ مشکی در کناره ها و به صورت دو رنگ (مشکی/ نقره ای) در قسمت پایینی صفحه طراحی شده و از میزان حاشیه کمی برخوردار است. این نوع طراحی ظاهری شیک و زیبا به تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 50JH512N بخشیده است. همچنین این تلویزیون ال ای دی به دو پایه نگهدارنده مشکی رنگ مجهز می باشد که باعث قرار گرفتن محکم و ثابت آن بر روی میز می شود. در قسمت پشتی بدنه تلویزیون Gplus 50JH512N نیز پورت های ارتباطی آن تعبیه شده است.

مشخصات فنی تلویزیون 50 اینچ جی پلاس 50JH512N

مشخصات فنی تلویزیون 50 اینچ جی پلاس 50JH512N
  • مجهز به پنل LED از نوع A+

در تلویزیون 50 اینچ جی پلاس 50JH512N نیز مانند اکثر تلویزیون های شرکت جی پلاس از پنل LED از نوع A+ استفاده شده است. این نوع پنل باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با این تلویزیون خانگی دارای بالاترین میزان کیفیت و وضوح باشند و از زاویه دید بالایی بهره ببرند. پس در هر زاویه ای که نسبت به تلویزیون جی پلاس مدل Gplus 50JH512N قرار داشته باشید، قادر به تماشای محتوای درحال نمایش بر روی آن خواهید بود. البته توجه داشته باشید که برای اینکه تصاویر برایتان به طور کامل واضح باشند، بهتر است تا فاصله شما با تلویزیون خیلی زیاد نباشد. همچنین پنل به کار رفته در این تلویزیون با کیفیت ایرانی از مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی و به جا ماندن لکه یا اثر انگشت برخوردار بوده و برای مدتی طولانی قابل استفاده خواهد بود.
مجهز به پنل LED از نوع A+
  • از تصاویری با کیفیت فول اچ دی لذت ببرید!

با توجه به اینکه رزولوشن تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus 50JH512N برابر با 1920 * 1080 پیکسل است، می توان از کیفیت تصاویر آن اطمینان کامل داشت. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون از تصاویری با کیفیت FULL HD بهره مند شوید.
از تصاویری با کیفیت فول اچ دی لذت ببرید!
همچنین تصاویر به نمایش درآمده با تلویزیون فول اچ دی جی پلاس 50JH512N دارای رنگ های شاداب و شفاف هستند و از میزان درخشندگی مناسبی بهره می برند. از این جهت این تلویزیون فول اچ دی 50 اینچ برای استفاده در مکان های مختلف گزینه قابل اعتمادی است و از وضوح تصاویر آن در محیط هایی با شرایط نوری متفاوت کاسته نمی شود. ضمن اینکه نرخ تازه سازی تصویر تلویزیون خانگی جی پلاس 50JH512N برابر با 60 هرتز است که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب می باشد. پس در هنگام استفاده از این تلویزیون با مشکلاتی مانند پیکسل پیکسل شدن تصاویر یا تأخیر در پخش آنها مواجه نخواهید شد. علاوه بر این، تلویزیون جی پلاس ال ای دی 50 اینچ مدل 50JH512N دارای قابلیت های کاهش نویز تصویر و تقویت سیگنال دریافتی هم هست.
  • مجهز به دو بلندگوی 8 واتی

از لحاظ کیفیت صدا نیز تلویزیون جی پلاس 50JH512N انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. در این تلویزیون با کیفیت FULL HD از دو بلندگوی 8 واتی استفاده شده که باعث ارائه صدایی با توان کلی 16 وات به شما می شود. این تلویزیون از فناوری ClearVoice نیز برخوردار بوده و صدای ارائه شده با آن کاملاً شفاف و واضح خواهد بود. ضمن اینکه این تلویزیون خانگی بزرگ قادر به پخش فایل های صوتی با فرمت های MP3، AAC، PCM و MP2/COOK هست و بر روی بدنه آن خروجی هدفون تعبیه شده است. پس از طریق این تلویزیون می توانید به موزیک های دلخواهتان نیز گوش دهید.
مجهز به دو بلندگوی 8 واتی

تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus 50JH512N

  • پخش فیلم ها و ویدئوهای ذخیره شده بر روی حافظه های USB

تلویزیون ال ای دی جی پلاس 50 اینچ از قابلیت نمایش فایل های تصویری ذخیره شده بر روی فلش مموری و هارد اکسترنال برخوردار است. برای این منظور تنها کافیست تا فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را به پورت های USB تلویزیون متصل کنید. علاوه بر این، این تلویزیون به پورت های کامپوزیت و HDMI نیز مجهز است و می توان آن را از طریق کابل به سایر دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ متصل کرد. دقت نمایید که این تلویزیون فول اچ دی 50 اینچ از نوع هوشمند نیست و به وای فای و پورت LAN مجهز نمی باشد.
تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus 50JH512N
از دیگر قابلیت های تلویزیون جی پلاس Gplus 50JH512N باید به توانایی آن در ضبط برنامه های تلویزیونی و ذخیره آنها بر روی حافظه های USB اشاره کرد که امکان آرشیو کردن برنامه های محبوبتان را برای شما فراهم می آورد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت تلویزیون ال ای دی جی پلاس 50JH512N را کاملاً ایده آل دانست.
  • دارای گیرنده دیجیتال داخلی

با خرید تلویزیون با کیفیت جی پلاس 50JH512N نیازی به تهیه دستگاه گیرنده دیجیتال به صورت جداگانه نخواهید داشت. این تلویزیون به سیستم تیونر DVB-T2 و گیرنده دیجیتال داخلی مجهز است و از قابلیت دریافت و پخش تمام شبکه های تلویزیونی بهره می برد. شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل ارائه شده همراه با این تلویزیون، به آسانی به جستجوی شبکه های مورد نظرتان پرداخته و تنظیمات مختلف را بر روی تلویزیون اعمال کنید.
دارای گیرنده دیجیتال داخلی

جمع بندی

در مجموع می توان تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus 50JH512N را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به پنل LED، نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی، ارائه صدایی شفاف و با کیفیت، قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری از روی فلش مموری یا هارد اکسترنال، امکان ضبط برنامه های تلویزیونی، مجهز بودن به گیرنده دیجیتال داخلی و طراحی ظاهری شیک یک انتخاب ایده آل برای استفاده در منزل یا محل کار شما دانست.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید تلویزیون با کیفیت بالا را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این تلویزیون ال ای دی ایرانی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.
تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus 50JH512N

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر