۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

شارژر فندکی آی واک Iwalk CCD009P

شارژر فندکی آی واک CCD009P
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB-C (با پشتیبانی از فناوری PD) و USB (با پشتیبانی از فناوری QC 3.0)
سازگار با: شارژ گوشی آیفون، آیپد و آیپاد و تبلت

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین آی واک CCD009P

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین آی واک CCD009P
شاید برایتان پیش آمده که منتظر یک تماس تلفنی مهم هستید و ناگهان در هنگام رانندگی متوجه می شوید که گوشی تان به دلیل تمام شدن شارژ خاموش شده است! در این شرایط که دسترسی به پریز برق هم برایتان امکان پذیر نیست، یک شارژر فندکی با کیفیت کمک زیادی به شما می کند. از جمله شارژرهای فندکی مرغوب موجود در بازار باید از شارژر فندکی آی واک Iwalk CCD009P نام ببریم که دارای دو پورت است و از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار می باشد. این شارژر فندکی فست شارژ با درگاه فندک انواع خودروهای سواری، وانت و کامیون سازگار است و جریان برق مورد نیاز موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت را از جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین فراهم می آورد. برای آشنایی با مشخصات شارژر فندکی آی واک CCD009P تا انتهای متن با ما همراه باشید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین آی واک CCD009P
  • مجهز به دو پورت USB و USB Type-C با قابلیت شارژ سریع

شارژر فندکی آی ماشین واک CCD009P توانایی شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را دارد و از کارایی بالایی در این زمینه برخوردار است. پورت های این شارژر فندکی خودرو از نوع USB و USB Type-C هستند و هر دو از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کنند. به طور دقیق تر باید بگوییم که پورت USB-C شارژر فندکی تایپ سی آی واک CCD009P با تکنولوژی PD سازگار بوده و شدت جریان آن برابر با 3 آمپر با ولتاژ 5 ولت، 2.5 آمپر با ولتاژ 9 ولت و 2 آمپر با ولتاژ 12 ولت می باشد. همچنین پورت USB این شارژر دارای فناوری شارژ سریع QC 3.0 است و از شدت جریان 2.4 آمپر با ولتاژ بین 3.6 تا 9.5 ولت و 1.5 آمپر با ولتاژ 9.5 تا 12 ولت بهره می برد.
مجهز به دو پورت USB و USB Type-C با قابلیت شارژ سریع
این مشخصات بیانگر این است که با استفاده از شارژر فندکی سریع آی واک CCD009P می توانید از بالاترین سرعت در شارژدهی بهره مند شوید. به عنوان مثال از طریق پورت USB این شارژر می توانید گوشی سامسونگ گلکسی S8 را در عرض 90 دقیقه و از طریق پورت USB-C آن می توانید یک مک بوک پرو را در عرض 120 دقیقه طور کامل شارژ کنید. پس اگر سرعت شارژ شدن دستگاه مورد نظرتان اهمیت زیادی برای شما دارد، شارژر فندکی Iwalk CCD009P یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برایتان خواهد بود! البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی موبایل یا تبلت شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود.

شارژر فندکی آی واک Iwalk CCD009P

شارژر فندکی آی واک Iwalk CCD009P
  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

از لحاظ ظاهری نیز شارژر فندکی آی واک Iwalk CCD009P انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این شارژر فندکی موبایل از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و یک نوار فلزی دور قسمت بالایی آن (محل قرار گرفتن پورت ها) را در بر گرفته است. بر روی بدنه این شارژر فندکی سریع لوگوی شرکت آی واک نیز با چراغ LED تعبیه شده که در هنگام قرار گرفتن شارژر در درگاه فندک روشن می شود. این نوع طراحی هم به زیباتر شدن ظاهر شارژر فندکی آی واک مدل Iwalk CCD009P کمک زیادی می کند و هم باعث می شود تا در شب بتوانید راحت تر با شارژر در حین رانندگی کار کنید. در مجموع می توان با توجه به قیمت شارژر فندکی آی واک CCD009P کیفیت ساخت آن را مطلوب دانست.
طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب
  • سازگار با انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS

برای استفاده از شارژر فندکی گوشی آی واک CCD009P هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد! شما می توانید از با استفاده از کابل های MicroUSB، تبدیل USB به لایتنینگ یا کابل USB-C از این شارژر فندکی برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی، گوشی آیفون، آیپد و آیپاد استفاده کنید. همچنین شارژر فندکی آیفون آی واک CCD009P قابلیت اتصال به دستگاه های دارای پورت USB مانند لپ تاپ را نیز دارد.
سازگار با انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS

جمع بندی

شارژر فندکی آی واک Iwalk CCD009P را می توان برای کاربرانی که سرعت شارژ شدن گوشی و تبلت برایشان اهمیت زیادی دارد، کاملاً مناسب دانست. این شارژر فندکی فست شارژ دارای دو پورت USB و USB Type-C است و از فناوری های فستِ شارژِ QC 3.0 و PD پشتیبانی می کند. بنابراین با استفاده از این شارژر فندکی از بالاترین سرعت در شارژدهی بهره مند خواهید شد و می توانید کارهایتان را سریع تر به پیش ببرید!
شارژر فندکی آی واک Iwalk CCD009P
چنانچه قصد خرید شارژر فندکی ماشین فست شارژ آی واک CCD009P را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی آی واک CCD009P اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
شارژر فندکی آی واک Iwalk CCD009P

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر