۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902

دستگاه ضبط صدا تسکو TR 902
اسپیکر: دارد
فرمت خروجی: WAV
حافظه: 8 گیگابایت
میزان شارژدهی: 16 ساعت ضبط، 6 ساعت پخش

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکو TR 902

دستگاه ضبط صدا برای دانشجویان و خبرنگاران یک وسیله پرکاربرد به حساب می آید. اگر قصد خرید وویس رکوردر دارید و در جستجوی یک محصول با کیفیت و خوش ساخت هستید، دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این رکوردر صدا هم از قابلیت ضبط و هم از قابلیت پخش صدا برخوردار است و از جمله ویژگی های آن می توان به مجهز بودن به حافظه داخلی 8 گیگابایتی، ابعاد جمع و جور و امکان ضبط هوشمند VOR اشاره کرد. در ادامه بیشتر به معرفی ویس رکوردر تسکو TR 902 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکو TR 902
  • کوچک، سبک، قابلیت حمل آسان

ضبط کننده صدا تسکو TR 902 در ابعاد 98.8*22*14.5 میلی متر و وزن فقط 70 گرم روانه بازار شده و جزء سبک ترین ویس رکوردرهای موجود در بازار به حساب می آید. بنابراین به سادگی می توانید این دستگاه ضبط صدا را در کیف و یا حتی جیب لباس خود بگذارید و هر لحظه در طول روز که به ضبط صدا نیاز پیدا کردید، از آن استفاده کنید. این ویژگی به خصوص برای استفاده های خبرنگاری کارایی بالایی دارد.
از لحاظ کیفیت ساخت نیز این دستگاه ضبط صدا کوچک و ارزان در وضعیت مناسبی قرار دارد. بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین دارد.
کوچک، سبک، قابلیت حمل آسان
  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش و دکمه های کنترلی

صفحه نمایش به کار رفته در دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902 از نوع خطی است و اطلاعاتی مانند میزان شارژ باتری، مدت زمان سپری شده از ضبط و... بر روی آن قابل نمایش هستند. این صفحه نمایش 0.75 اینچی دارای رزولوشن 127*64 پیکسلی است و کمک زیادی به شما برای استفاده راحت تر از دستگاه می کند.
در قسمت پایین صفحه نمایش ویس رکوردر TSCO TR 902 دکمه Play/Pause قرار دارد که دسترسی به آن بسیار راحت است. همچنین در قسمت کناری بدنه این دستگاه ضبط کننده صدا سایر دکمه های کنترلی آن شامل دکمه Save/Rec، عقب و جلو بردن قطعه در حال پخش و دکمه های کم و زیاد کردن صدا تعبیه شده است. این دکمه ها کار با دستگاه ضبط صدای دیجیتالی تسکو TR 902 را حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان می کنند.
کاربری آسان از طریق صفحه نمایش و دکمه های کنترلی
  • ضبط صدا با فرمت WAV، قابلیت ضبط هوشمند VOR

ضبط کننده صدا TSCO TR 902 قادر به ضبط صدا با فرمت WAV و کیفیت PCM-HQ (با بیت ریت 384 kbps) و LP (با بیت ریت 32 kbps) می باشد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت بسیار مطلوب صدای ضبط شده با این دستگاه به خصوص برای مصارف دانشجویی و خبرنگاری اطمینان داشت.
میکروفون به کار رفته در ضبط کننده صدای دانشجویی تسکو TR 902 مقاومت قابل توجهی در برابر نویزها و سروصداهای اضافی موجود در محیط دارد و صدایی شفاف و واضح را برای شما به ارمغان می آورد.
از جمله ویژگی های کاربردی این دستگاه ضبط صدا با میکروفون باید به قابلیت ضبط VOR آن اشاره کنیم که باعث می شود تا در صورت وجود نداشتن هیچ گونه صدایی در محیط، دستگاه به صورت خودکار از حالت ضبط خارج شده و به محض تشخیص صدا مجدداً در حالت ضبط قرار گیرد. این ویژگی هم باعث استفاده راحت تر از دستگاه برای شما می شود و هم به مصرف بهینه حافظه دستگاه منجر می شود.
ضبط صدا با فرمت WAV، قابلیت ضبط هوشمند VOR
  • مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی

از آنجا که دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902 به 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، فضای کافی برای ذخیره فایل های ضبط شده در اختیار شما خواهد بود. توجه داشته باشید که این دستگاه ضبط صدا از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند.
در قسمت انتهایی بدنه ویس رکوردر تسکو TR 902 یک رابط USB قرار دارد که توسط درب محافظت می شود. از طریق این رابط می توانید ویس رکوردر را به کامپیوتر و لپ تاپ متصل کنید و فایل های ضبط شده بر روی آن را انتقال دهید. این نوع طراحی نیاز شما به کابل رابط و حمل جداگانه آن را از بین برده است!
مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی

دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902

  • قابلیت پخش فایل های MP3

شما می توانید از دستگاه ضبط صدا مدل TSCO TR 902 به عنوان یک موزیک پلیر نیز استفاده کنید! این دستگاه از قابلیت پخش فایل های MP3 برخوردار است و کارایی بالایی در این زمینه دارد. همچنین با استفاده از این ویژگی می توانید فایل های ضبط شده با دستگاه را نیز پلی بک کنید که به خصوص در هنگام نوت برداری و گزارش نویسی کمک زیادی به شما خواهد کرد. ضمن اینکه دستگاه ضبط صدای خبرنگاری تسکو TR 902 دارای پورت 3.5 میلی متری نیز هست. بنابراین شما می توانید هندزفری خود را به دستگاه متصل کرده و با کیفیت بالاتری به فایل های مورد نظرتان گوش دهید. علاوه بر این امکان اتصال میکروفون خارجی به این پورت 3.5 میلی متری نیز وجود دارد که در صورت نیاز به ضبط حرفه ای تر صدا می توانید از این قابلیت بهره ببرید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویس رکوردر تسکو TR 902 را کاملاً مناسب دانست.
دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 902
  • شارژدهی مناسب باتری

انرژی مورد نیاز رکوردر صدا تسکو TSCO TR 902 از باتری داخلی آن تأمین می شود که از نوع لیتیوم یونی است. شارژ کامل باتری به کار رفته در این دستگاه ضبط صدا برای 16 ساعت ضبط و 6 ساعت پخش کفایت می کند که میزان قابل قبولی به نظر می رسد. لازم به ذکر است که برای شارژ باتری این دستگاه ضبط صدای تسکو باید آن را از طریق USB دستگاه به سوکت شارژر دیواریِ دارای پورت USB یا لپ تاپ و کامپیوتر متصل کنید.
شارژدهی مناسب باتری

جمع بندی

اگر به دنبال دستگاه ضبط صدا برای خبرنگاران و دانشجویان هستید، دستگاه ضبط صدا تسکوTSCO TR 902 می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد. این ویس رکوردر هم از قابلیت ضبط صدا (با فرمت WAV) و هم از قابلیت پخش فایل های MP3 برخوردار است و نیازهای شما در این زمینه ها را به خوبی برطرف می کند. امکان اتصال به میکروفون یا هندزفری، مجهز بودن به حافظه داخلی 8 گیگابایتی و قابلیت حمل و جابجایی فوق العاده آسان برخی از ویژگی هایی است که سبب محبوبیت ویس رکوردر تسکو TSCO TR 902 در میان کاربران شده است.
اگر شما هم قصد خرید ویس رکوردر تسکو TR 902 را دارید، برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع ویس رکوردر موجود در بازار با بهترین قیمت هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر