۱۳۹۹ تیر ۱۰, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU641

دیتا پروژکتور بنکیو MU641
عمر لامپ: 4000 ساعت
وضوح تصویر: WUXGA (1920*1200 پیکسل)
شدت روشنایی: 4000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MU641

شرایطی را تصور کنید که باید گزارش های مهمی به مدیران خود در اداره یا شرکت محل کارتان ارائه دهید و برای این منظور قصد استفاده از ویدئو پروژکتور را دارید. اگر ویدیو پروژکتور مورد استفاده شما از کیفیت و کارایی لازم برخوردار نباشد، چه بسا مطالب مورد نظر شما به خوبی به مخاطبان انتقال پیدا نکند و به هدف خود از برگزاری جلسه دست پیدا نکنید! برای این که با چنین مشکلاتی مواجه نشوید، ما به شما استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU641 را پیشنهاد می کنیم! این محصول در دسته ویدئو پروژکتورهای WUXGA جای دارد و تصاویری با کیفیت و کاملاً واضح را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین ویدئو پروژکتور بنکیو MU641 دارای شدت روشنایی مطلوبی نیز هست و می توان از آن در اتاق هایی با میزان نور عادی به سادگی استفاده کرد.
معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MU641

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MU641

  • کیفیت بالا حتی در نمایش جزئیات موجود در تصاویر

با توجه به اینکه دیتا پروژکتور BenQ MU641 دارای رزولوشن 1920*1200 پیکسل است، می توان از کیفیت عالی تصاویر به نمایش درآمده با آن اطمینان داشت! به طوری که حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز با وضوح کامل بر روی پرده به نمایش درخواهند آمد. علاوه بر این، ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MU641 دارای نسبت کنتراست 10000:1 نیز هست که باعث نمایش متن های سیاه و سفید و سایه روشن ها با میزان خوانایی و وضوح مطلوبی می شود. از این جهت می توان بر روی این دیتا ویدئو پروژکتور برای نمایش فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و گراف ها حساب باز کرد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MU641
  • دارای شدت روشنایی 4000 لومن

در حالت کلی شدت روشنایی در ویدئو پروژکتور یکی از مشخصات مهمی است که باید در هنگام خرید ویدئو پروژکتور به آن دقت کرد. دیتا پروژکتورهای دارای شدت روشنایی نامناسب، توانایی نمایش تصاویر در محیط هایی با نور عادی را ندارند و تصاویر به نمایش درآمده با آنها برای مخاطبان واضح نخواهد بود. دیتا پروژکتور بنکیو MU641 دارای شدت روشنایی 4000 لومن است که برای استفاده های اداری و شرکتی کاملاً مناسب به نظر می رسد. بنابراین با استفاده از این ویدئو پروجکشن نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن اتاق نخواهید داشت و می توانید در محیط هایی با نور عادی از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.
دارای شدت روشنایی 4000 لومن
  • مجهز به لامپ 240 واتی با طول عمر مناسب

با خرید ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU641 برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ آن پیدا نخواهید کرد. لامپ به کار رفته در این پروژکتور دارای توان 240 وات است و تا 4000 ساعت استفاده عادی از دستگاه دوام خواهد داشت. اما یکی از ویژگی های کاربردی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU641، توانایی آن در نمایش تصاویر در حالت های اکو، اسمارت اکو و LampSave است که باعث مصرف انرژی کمتر و افزایش طول عمر لامپ می شود. در این حالت ها طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور به ترتیب به 10000 ساعت، 8000 ساعت و 15000 ساعت می رسد که میزان قابل توجهی است. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MU641 را ایده آل ارزیابی کرد.
مجهز به لامپ 240 واتی با طول عمر مناسب

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU641

  • مناسب برای استفاده در اتاق های جلسه با ابعاد متوسط

دیتا پروژکتور اداری بنکیو MU641 توانایی نمایش تصاویر در اندازه 30 تا 300 اینچ را دارد و برای استفاده در اتاق های جلسه با ابعاد متوسط طراحی شده است. برای دستیابی به تصاویری با این اندازه ها، باید دستگاه ویدئو پروژکتور خود را در فاصله 0.95 تا 9.5 متری نسبت به پرده نمایش نصب کنید. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MU641 دارای امکاناتی مانند زوم 1.2 برابری و تصحیح زاویه تصویر (تا 40 درجه به صورت عمودی) است و برای نصب و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش کار سختی پیش رو نخواهید داشت.
مناسب برای استفاده در اتاق های جلسه با ابعاد متوسط
  • امکان اتصال به دستگاه های دیگر به صورت بی سیم و با سیم

شما می توانید با تهیه جداگانه دانگل وایرلس بنکیو، ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو MU641 را به صورت بی سیم به دستگاه های دیگر متصل کنید. پس اگر فایل های تصویری مورد نظرتان بر روی گوشی موبایل یا تبلت تان ذخیره شده، به آسانی می توانید آنها را از طریق این ویدئو پروژکتور بر روی پرده به نمایش درآورید.
دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو MU641 از قابلیت اتصال از طریق کابل هم پشتیبانی می کند و دارای پورت های ارتباطی کاربردی است. از جمله این پورت ها باید به خروجی مانیتور، ورودی S-Video، ورودی کامپوزیت، ورودی و خروجی صدا، سریال، USB Type A و پورت مخصوص اتصال به کامپیوتر اشاره کرد. همچنین این ویدئو پروژکتور دارای دو پورت HDMI نیز هست که یکی از آنها از فناوری MHL پشتیبانی می کند. این پورت به شما اجازه می دهد تا گوشی موبایل اندروید خود را از طریق کابل به دستگاه ویدیو پروژکتور متصل کنید.
امکان اتصال به دستگاه های دیگر به صورت بی سیم و با سیم

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU641 از قابلیت ها و امکانات مناسب برای استفاده های اداری و شرکتی برخوردار است و به شما در برگزاری موفقیت آمیز یک جلسه کاری کمک زیادی می کند. کیفیت عالی در نمایش تصاویر، شدت روشنایی مطلوب، پشتیبانی از اتصال وایرلس (با تهیه دانگل به صورت جداگانه)، مجهز بودن به پورت های ارتباطی کامل و به روز و کیفیت ساخت مناسب بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو BenQ MU641 در میان کاربران شده است.
دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU641
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو پروژکتور تجاری و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.
دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU641

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر