۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3F

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 55UM3F

اگر تاجری مشهور هستید یا صاحب کسب و کاری بزرگ، بی تردید تبلیغ و ارائه به موقع اطلاعات با بهترین کیفیت و مطلوب ترین وضوح در تمامی ساعات خواسته قلبی شما است، خواسته ای که با خرید مانیتور صنعتی محقق خواهد شد. مانیتور صنعتی ال جی مانیتوری از محصولات سری UM3F محسوب می شود که در گروه مرغوب ترین مانیتور های این شرکت قرار دارد و با وضوح تصویر مناسب، تصاویر را با روشنایی و کیفیت قابل تحسینی به نمایش می گذارد. از آنجا که این نمایشگر صنعتی برای استفاده های تجاری و صنعتی تولید شده است می تواند 24 ساعته و در تمام ساعات روز تصاویر را در برابر دیدگان کاربر قرار دهد و پیام شما را به دست مخاطب برساند. تفاوتی ندارد که در چه شرایط آب و هوایی از مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3F استفاده نمایید، حتی اگر هوا مملو از گرد و غبار باشد هم این تلویزیون صنعتی قادر به نمایش اطلاعات با وضوح بالا است.

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 55UM3F

ارائه تصاویری با کیفیت، شفاف و درخشان

از مهم ترین مشخصات مانیتور صنعتی ال جی 55UM3F شدت روشنایی 350 cd/m² است که باعث می شود تا مانیتور حتی در محیط های پر نور و روشن نیز تصاویری شفاف و درخشان ارائه دهد. بنابراین بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر ارائه شده توسط مانیتور صنعتی 55 اینچ ال جی 55UM3F می توانید از آن در مکان های مختلف و فضاهای باز استفاده نمایید. همچنین باید به این نکته توجه کنید که این دستگاه مانیتور صنعتی از فناوری IPS در پنل خود برای نمایش تصاویر استفاده کرده است که از به روز ترین تکنولوژی های حال حاضر در دنیا می باشد و کیفیتی عالی در نمایش تصاویر از خود نشان می دهد.

تصاویری با بهترین کیفیت را نظاره گر باشد!

از مشخصات نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 55UM3F باید به میزان رزولوشن و نسبت تصویر آن اشاره کنیم که به ترتیب برابر با 1080*1920 و 16:9 می باشد. با این مشخصات می توان گفت که در این مانیتور صنعتی بزرگ از تماشای تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند خواهید شد، همچنین نواحی مشکی و تاریک با کیفیت مناسبی به تصویر کشیده می شوند.

از هر نقطه ای به تماشای تصاویر بنشینید!

از خصوصیات مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 55UM3F قابلیت نمایش به هر دو صورت افقی و عمودی است که با این ویژگی کاربران به آسانی می توانند انواع تصاویر و محتواهای خود را نمایش دهند. زاویه دید 178 درجه در این مانیتور صنعتی 55 اینچ امکان تماشای تصاویر از هر زاویه و هر نقطه ای را برقرار می کند و نمایشگری تمام عیار را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از آن دیگر لازم نیست برای تماشای تصاویر در حال پخش رو به روی مانیتور بنشینید، در هر نقطه ای که قرار داشته باشید شما قادر به تماشای تصاویر و ویدئو ها در بهترین کیفیت هستید.

مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3F

نصب و راه اندازی آسان در محیط های مختلف

همانطور که اشاره کردیم، مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3F برای استفاده در مکان های مختلف در طول روز به مدت طولانی طراحی شده و از این جهت دارای مکانات مناسبی برای نصب و راه اندازی آسان می باشد. به طور کلی این تلویزیون بزرگ صنعتی در شرایط محیطی با دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد عملکرد مناسبی ارائه داده و قابل استفاده می باشد. همچنین نمایشگر صنعتی ال جی 55UM3F دارای قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی است. بنابراین می توانید تصاویر خود در جهت دلخواه به نمایش بگذارید.

اتصال آسان به دستگاه های دیگر

بر روی بدنه دستگاه مانیتور صنعتی ال جی 55UM3F سه پورت HDMI، یک پورت USB 2.0 و پورت های DP, DVI-D, Audio تعبیه شده و به آسانی می توانید به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیجیتال دیگر متصل نمایید. این مانیتور با استفاده از پورت USB از قابلیت نمایش مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری بدون نیاز به کامپیوتر برخوردار است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر