۱۳۹۹ خرداد ۲۵, یکشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ475

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RZ475
طول عمر منبع نور لیزری: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1920 x 1080پیکسل)
شدت روشنایی: 3000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ475

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ475 یکی از محصولات با دوام و با کیفیت شرکت پاناسونیک است که در دسته دیتا پروژکتورهای با برد کوتاه جای دارد. این ویدئو پروژکتور قادر به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ با فاصله ای کم از صفحه نمایش می باشد و برای استفاده در اتاق های کنترل و نظارت و همچنین نمایش تصاویر به عنوان صفحه نمایش دیجیتالی (Digital Signage) در محیط های تبلیغاتی، نمایشگاه ها، موزه ها و... کاربرد دارد. از جمله قابلیت های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ475 می توان به نمایش تصاویر به صورت فول اچ دی (Full HD) و امکان پخش سه بعدی (3D) اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ475

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-RZ475

  • نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی

همان طور که اشاره شد، دیتا پروژکتور Panasonic PT-RZ475 دارای قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت Full HD است و رزولوشن آن برابر با 1920*1080 پیکسل می باشد. این دیتا ویدئو پروژکتور از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و منبع نوری آن به صورت لیزری/LED طراحی شده است. این مشخصات بیانگر این هستند که تصاویر ارائه شده با ویدئو پروژکتور فول اچ دی Panasonic PT-RZ475 دارای کیفیت و وضوحی بسیار مطلوب هستند و رنگ های به کار رفته در آنها کاملاً طبیعی و شاداب خواهد بود. ضمن اینکه دیتا پروژکتورdlp  پاناسونیک PT-RZ475 به فناوری SOLID SHINE نیز مجهز است که باعث بهبود کیفیت تصاویر می شود.
  • شدت روشنایی و کنتراست مطلوب

شدت روشنایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ475 برابر با 3000 لومن است. این ویژگی باعث ارائه تصاویری با روشنایی قابل قبول در اتاق هایی با نور معمولی می شود، اما اگر خواهان دستیابی به بالاترین میزان وضوح تصاویر هستید، بهتر است تا از این ویدئو پروژکتور در اتاق ها و محیط های کاملاً روشن و پُر نور استفاده نکنید.
مورد دیگری که در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ475 باید به آن اشاره کنیم، نسبت کنتراست 20000:1 آن است که باعث می شود نواحی دارای رنگ مشکی در تصاویر با عمق بیشتر و نواحی دارای رنگ های روشن با شفافیت بیشتر به نمایش درآیند و به این ترتیب کیفیت تصاویر و سایه روشن ها بهبود پیدا کند. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ475 می توان کیفیت تصاویر ارائه شده با آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-RZ475
  • نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله کم نسبت به صفحه نمایش

در حالت کلی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RZ475 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 200 اینچ است که برای این منظور فاصله آن از پرده نمایش باید بین 0.67 تا 3.55 متر باشد. این ویژگی باعث می شود تا این ویدئو پروجکشن برای استفاده در اتاق های کوچک و فضاهای محدود کاملاً مناسب باشد.
علاوه بر این دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ475 دارای قابلیت های فوکوس برقی، جابجایی لنز به صورت دستی (تا 10 درصد به صورت عمودی و 3.4 درصد به صورت افقی) و تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی است و برای نصب آن و تنظیم تصویر بر روی صفحه نمایش کار سختی پیش رو نخواهید داشت.
  • طول عمر فوق العاده بالا، مناسب برای نمایش تصاویر به صورت مداوم

دستگاه ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ475 از تلفیقی از فناوری لیزری و LED برای نمایش تصاویر استفاده می شود. این ویژگی باعث شده تا این ویدئو پروژکتور لیزری نیازی به لامپ یا فیلتر هوا نداشته باشد و به این ترتیب هزینه های شما برای سرویس و نگهداری از آن ناچیز خواهد بود. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RZ475 تا 87600 ساعت قادر به نمایش تصاویر خواهد بود و می توان آن را از این لحاظ یکی از بادوام ترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار دانست. از این جهت این پروژکتور برای نمایش مداوم تصاویر در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته کارایی دارد.
نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله کم نسبت به صفحه نمایش

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ475

  • قابلیت پخش تصاویر به صورت 3D

یکی از ویژگی های خاص دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ475 قابلیت آن در نمایش تصاویر به صورت 3D است. این ویدیو پروژکتور از دستگاه های پخش سه بعدی پشتیبانی می کند و تصاویری طبیعی و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد! از این ویژگی می توان برای نمایش فیلم های تبلیغاتی و مصارف دیگر بهره برد.
بر روی بدنه دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RZ475 پورت های HDMI، DVI-I، ورودی کامپیوتر، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی صدا و سریال نیز تعبیه شده که امکان اتصال ویدئو پروژکتور به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه های پخش ویدئو و... را فراهم می آورد.
قابلیت پخش تصاویر به صورت 3D
  • سازگار با فناوری DIGITAL LINK

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ475 از فناوری DIGITAL LINK نیز پشتیبانی می کند که یکی از فناوری های جدید و به روز در زمینه انتقال سیگنال های صوتی و تصویری به شمار می آید. این فناوری به شما اجازه می دهد تا بتوانید از طریق یک کابل شبکه ساده هم صدا و تصویر را به شکل هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید و هم از دیتا پروژکتور در قالب شبکه بهره ببرید. به این ترتیب در هزینه های شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد. ضمن اینکه با توجه به اینکه طول کابل مورد استفاده شما تا 100 متر هم می تواند برسد، نیازی به قرار دادن دستگاه منبع پخش و پروژکتور در کنار هم نخواهید داشت. این ویژگی در نصب راحت تر ویدئو پروژکتور در محیط های کوچک و فضاهای محدود کمک زیادی به شما می کند.
سازگار با فناوری DIGITAL LINK

جمع بندی

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ475 از تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند خواهید شد! این ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند برد کوتاه، قابلیت نمایش 3D، پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK و طول عمر فوق العاده بالا یک انتخاب ایده آل برای استفاده در اتاق های کنترل و نظارت و همچنین مصارف تبلیغاتی در موزه ها، نمایشگاه ها و محیط های تجاری محسوب می شود.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ475 و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع ویدئو پروژکتور با بهترین قیمت بازار هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ475

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر