۱۳۹۹ خرداد ۳۱, شنبه

پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک ریمکس RPP-37
وزن: 235 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دارای دو پورت خروجی از نوع USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type-C

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPP-37

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPP-37
شرکت ریمکس یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل به شمار می آید که توانسته با عرضه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت رضایت کاربران خود را به خوبی جلب کند. از جمله محصولات کارآمد این شرکت باید به پاور بانک ریمکس RPP-37 اشاره کنیم که دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کند. این پاور بانک فست شارژ دارای دو پورت خروجی از نوع USB، یک پورت ورودی از نوع MicroUSB و یک پورت ورودی/ خروجی از نوع USB type-C و امکان شارژ سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد. پس اگر قصد خرید پاوربانک دارید، پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر می تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس RPP-37
  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی پاوربانک گوشی ریمکس RPP-37 برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند. این میزان تعداد دفعات شارژ برای مصارف روزمره و کاربری های عادی کاملاً مناسب به نظر می رسد و به طور کامل خیال شما را بابت شارژ داشتن گوشی در تمام طول روز راحت می کند. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی موبایل، شارژر همراه ریمکس RPP-37 در زمینه شارژ تبلت، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و... نیز کارایی دارد.
دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
  • سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

همان طور که اشاره شد، پاور بانک ریمکس 10000 فست شارژ به دو پورت خروجی از نوع USB مجهز است که شدت جریان آنها حداکثر برابر با 2.4 آمپر خواهد بود. بنابراین می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب این پاوربانک به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان داشت. بر روی بدنه پاور بانک گوشی موبایل ریمکس RPP-37 یک پورت USB Type-C نیز تعبیه شده که هم برای شارژدهی به سایر دستگاه ها و هم برای شارژ کردن باتری پاوربانک قابل استفاده است. این پورت از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و در هر دو حالت شارژدهی و شارژگیری، شدت جریان 3 آمپر را به ارمغان می آورد. پس با استفاده از این پورتِ پاوربانک فست شارژ ریمکس RPP-37، می توانید بالاترین سرعت در شارژ را تجربه کنید! البته توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت شما نیز باید از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود. با توجه به این مشخصات، شما می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با پاور بانک ریمکس مدل Remax RPP-37 شارژ کنید.
سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!
پاور بانک Remax RPP-37  دارای یک پورت MicroUSB از نوع ورودی نیز هست که برای شارژ باتری پاوربانک کاربرد دارد. با توجه به شدت جریان 2.0 آمپری این پورت، می توانید از آن برای شارژ پاور بانک با سرعتی مطلوب بهره ببرید. در مجموع می توان این تنوع پورت های ورودی و خروجی پاوربانک ریمکس RPP-37 را یکی از ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی آن دانست.
سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • مجهز به نمایشگر شارژ به درصد

یکی از ویژگی های کاربردی پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر مجهز بودن آن به صفحه نمایش است. این نمایشگر به شکل دایره ای طراحی و در قسمت بالایی بدنه پاوربانک ریمکس 10000 میلی آمپر طراحی شده و شما را از درصد شارژ دقیق آن در هر لحظه مطلع می کند. بنابراین می توانید برای استفاده از پاوربانک در طول روز برنامه ریزی دقیق داشته باشید و با مشکل تمام شدن ناگهانی شارژ آن مواجه نشوید!
مجهز به نمایشگر شارژ به درصد
  • طراحی ظاهری ساده اما شیک!

شاید بتوان تنها ویژگی ظاهری جالب توجه پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 را صفحه نمایش آن دانست. در مجموع این پاور بانک گوشی موبایل دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی است و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. از لحاظ وزن و ابعاد نیز پاوربانک ریمکس مدل RPP-37 در وضعیت مناسبی جهت حمل و جابجایی آسان قرار دارد و دارای ضخامت 15 میلی متری و وزن 235 گرمی است. پس به آسانی می توانید این محصول را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید و در هر لحظه که نیاز به شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های دیجتیال همراهتان پیدا کردید، از آن استفاده نمایید. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک فست شارژ ریمکس RPP-37 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.
طراحی ظاهری ساده اما شیک!

جمع بندی

اگر از آن دست کاربرانی هستید که سرعت شارژ شدن گوشی و تبلت برایتان اهمیت زیادی دارد، پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای شما ساخته شده است! این پاوربانک تایپ سی دارای یک پورت USB Type-C از نوع ورودی/ خروجی می باشد که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و سرعتی عالی هم در شارژدهی و هم در شارژگیری را به شما ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های پاور بانک ریمکس Remax RPP-37 می توان به امکان شارژ هم زمان سه دستگاه مختلف، مجهز بودن به نمایشگر شارژ به درصد و کیفیت ساخت مطلوب اشاره کرد.
پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاور بانک فست شارژ ریمکس RPP-37 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در زمینه خرید انواع پاور بانک موجود در بازار با بهترین قیمت بهره مند شوید.
پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر