۱۳۹۹ خرداد ۲۶, دوشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW540
عمر لامپ: 4000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280*800 پیکسل)
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
2000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540

از جمله ویدئو پروژکتورهای خوش ساخت و با کیفیت شرکت پاناسونیک باید به ویدئو پروژکتور PT-EW540 اشاره کنیم که برای نمایش تصاویر در کلاس های آموزشی، اتاق جلسات شرکت ها و سالن های همایش و کنفرانس روانه بازار شده است. با استفاده از این ویدئو پروجکشن می توانید از تصاویری واضح، شفاف و درخشان بهره مند شده و مطالب مورد نظرتان را به خوبی به مخاطبان ارائه دهید. کیفیت ساخت عالی، شدت روشنایی بسیار مطلوب و نصب و راه اندازی آسان در مکان های مختلف بخشی از ویژگی هایی است که سبب محبوبیت بالای دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540 در میان کاربران شده است. پس اگر قصد خرید دستگاه ویدئو پروژکتور دارید، برای آشنایی با مشخصات ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EW540 با ما تا انتهای متن همراه باشید.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW540

  • یک ویدئو پروژکتور 3LCD با کیفیت!

دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EW540 از نوع 3LCD است و به همین دلیل توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد. همچنین این ویدیو پروژکتور دارای رزولوشن 1280 x 800 پیکسل است و در دسته ویدئو پروژکتورهای WXGA جای دارد. بنابراین می توان از کیفیت و وضوح بسیار مناسب تصاویر به نمایش درآمده با آن اطمینان داشت. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540 باید گفت که تصاویر آن از کیفیت قابل قبولی برای مصارف آموزشی و اداری برخوردار هستند. همچنین این دیتا پروژکتور از قابلیت شبیه سازی DICOM و نمایش عکس های X-ray نیز بهره می برد که برای مصارف آموزشی در دانشکده های پزشکی کاربرد دارد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW540
  • قابل استفاده در مکان های روشن و پُر نور

شاید بتوان یکی از ویژگی های مهم دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW540 را شدت روشنایی آن دانست که برابر با 5000 لومن است. این میزان روشنایی باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده توسط پروژکتور حتی در محیط های روشن و پُر نور نیز با افت مواجه نشود. پس دیگر نیازی به تاریک کردن اتاق یا سالن نخواهید داشت و می توانید با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540 به تصاویری شفاف و درخشان دست پیدا کنید.
قابل استفاده در مکان های روشن و پُر نور
نکته دیگری که در رابطه با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EW540 باید به آن اشاره کنیم، نسبت کنتراستِ 2000:1 آن است. با توجه به این میزان کنتراست باید گفت که عملکرد این ویدئو پروژکتور در نمایش سایه روشن ها و متن های به کار رفته در تصاویر معمولی خواهد بود.
  • نصب راحت و سریع در مکان ها و سالن های متفاوت

در حالت کلی یکی از مسائلی که ممکن است در هنگام استفاده از یک دیتا ویدئو پروژکتور برایتان دردسرساز شود، نصب و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور است. اما با استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW540 با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد و به آسانی می توانید آن را در مکان ها و سالن های مختلف نصب کنید. این دستگاه ویدئو پروژکتور از قابلیت هایی مانند تصحیح زاویه تصویر (40 درجه عمودی و 30 درجه افقی)، جابجایی لنز به صورت برقی (60 درصد عمودی و 10 درصد افقی) و زوم برقی برخوردار بوده و این امکان را به شما می دهد تا متناسب با شرایط و محدودیت های فضای نصب، آن را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.
نصب راحت و سریع در مکان ها و سالن های متفاوت
دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک PT-EW540 تصاویری در ابعاد 40 تا 400 اینچ را به شما ارائه می دهد و استفاده از آن هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های نسبتاً بزرگ امکان پذیر است. توجه داشته باشید که برای دستیابی به تصاویری در ابعاد 40 اینچ، این ویدئو پروژکتور را باید در فاصله 1.37 تا 2.38 متری و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ باید آن را در فاصله 14.23 تا 24.27 متری نسبت به پرده نمایش نصب کنید.
نصب راحت و سریع در مکان ها و سالن های متفاوت

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540

  • مشخصات پورت های ارتباطی

برای اتصال دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540 به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... کار سختی پیش رو ندارید! این ویدیو پروژکتور به پورت های DVI-D، HDMI، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور)، ورودی و خروجی صدا، سریال و پورت LAN (جهت اتصال به شبکه) مجهز است که باعث اتصال راحت آن به دستگاه های دیگر از طریق کابل می شود.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540
  • مجهز به لامپ 335 واتی با طول عمر مناسب

با خرید ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک Panasonic PT-EW540 برای مدتی نسبتاً طولانی به صرف هزینه های اضافی بابت سرویس و تعویض لامپ احتیاجی پیدا نمی کنید. لامپ به کار رفته در این پروژکتور دارای توان 335 وات است و دارای طول عمر 4000 ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه می باشد. همچنین دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW540 قابلیت نمایش تصاویر در حالت اکو (اقتصادی) را نیز دارد که در این حالت طول عمر لامپ آن به 4500 ساعت می رسد. ضمن اینکه فیلتر هوای این دستگاه ویدیو پروژکتور تا 17000 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت که میزان قابل توجهی به شمار می آید.
مجهز به لامپ 335 واتی با طول عمر مناسب

جمع بندی

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540 لذت برگزاری موفقیت آمیز یک کلاس آموزشی یا یک جلسه کاری را تجربه کنید! این دیتا پروژکتور تصاویری با کیفیت، واضح و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد و یک گزینه ایده آل برای مصارف اداری و آموزشی و همچنین نمایش تصاویر در همایش ها و کنفرانس ها محسوب می شود.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540
چنانچه قصد خرید بهترین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و کلاس درس را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت روز ویدئو پروژکتور و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین از طریق ثبت سؤالات خود در رابطه با نحوه خرید این محصول در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، می توانید در سریع ترین زمان ممکن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر