۱۳۹۹ تیر ۱۰, سه‌شنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10009 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر UE10009
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و ios، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10009

انرجایزر یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که با ارائه محصولاتی با دوام و خوش ساخت، توانسته رضایت کاربران خود را به طور کامل جلب کند. پاور بانک انرجایزر UE10009 نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از پاوربانک های خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار به شمار می آید. این پاور بانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و برای شارژ انواع گوشی های موبایل می توان بر روی آن حساب باز کرد. علاوه بر ویژگی های فنی، پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10009 دارای طراحی ظاهری زیبا و شیکی نیز هست و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. پس اگر می خواهید تا خیالتان بابت شارژ داشتن گوشی موبایلتان در تمام طول روز راحت باشد، پاور بانک انرجایزر مدل UE10009 را مد نظر داشته باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10009
  • طراحی ظاهری زیبا، ضخامت و وزن کم

طراحی ظاهری پاوربانک انرجایزر Energizer UE10009 با ظرفیت 10000 میلی آمپر به گونه ای است که در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد! این پاور بانک گوشی موبایل دارای ضخامت تنها 13 میلی متر است و در سطح بدنه آن از چرم مصنوعی استفاده شده است. همچنین کناره های بدنه شارژر همراه انرجایزر UE10009 دارای انحنا می باشد که به زیباتر شدن آن کمک زیادی کرده است. لازم به ذکر است که این پاور بانک در دو رنگ مشکی و قهوه ای عرضه شده و برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال محصولات شیک هستند، یک گزینه مناسب به شمار می آید.
باید به این نکته هم اشاره کنیم که وزن پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10009 برابر با 263 گرم است و مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. بنابراین به آسانی می توانید این پاوربانک را در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی خود قرار داده و از آن در مکان های مختلف برای شارژ دستگاه مورد نظر خود استفاده کنید.
طراحی ظاهری زیبا، ضخامت و وزن کم
  • یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت!

ظرفیت پاور بانک گوشی انرجایزر UE10009 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است و شما می توانید از آن به طور میانگین برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کنید. البته این موضوع رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است تعداد دفعات شارژدهی آن کمتر یا بیشتر از مقادیر ذکر شده در این بخش شود. همچنین شما می توانید از این پاور بانک انرجایزر 10000 برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این قبیل نیز استفاده کنید.
یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت!
  • مجهز به قابلیت شارژ ایمن

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10009 با ظرفیت 10000 میلی آمپر به طور کامل در برابر اختلالاتی مانند نوسانات جریان، ولتاژ اضافی، شارژ بیش از حد، افزایش دما و اتصال کوتاه مقاوم است و از دستگاه های متصل به آن در برابر این اختلالات محافظت می کند. این ویژگی که بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10009 نیز مؤثر بوده، سبب افزایش طول عمر گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال شما می شود و از آسیب دیدن آنها در حین شارژ شدن جلوگیری می کند.
مجهز به قابلیت شارژ ایمن

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10009 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان با سرعت مناسب

بر روی بدنه پاور بانک Energizer UE10009 دو پورت خروجی USB قرار دارد که از طریق آنها می توانید دو دستگاه متفاوت را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان یکی از این پورت ها برابر با 1.2 آمپر و شدت جریان پورت دیگر آن برابر با 2.4 آمپر است. پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت در شارژدهی از پورت 1.2 آمپری برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.4 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی مانند این استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز به شارژ فوری و سریع تر گوشی، می توانید از پورت 2.4 آمپریِ پاوربانک 10000 میلی آمپر برای این منظور بهره ببرید.
شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان با سرعت مناسب
  • مجهز به پورت MicroUSB جهت شارژ باتری پاوربانک

برای شارژ باتری پاوربانک انرجایزر Energizer UE10009 با ظرفیت 10000 میلی آمپر باید از پورت MicroUSB آن استفاده کنید. با توجه به اینکه شدت جریان ورودی این پورت برابر با 2.0 آمپر است، می توانید از سرعت مطلوب شارژگیری پاوربانک انرجایزر UE10009 اطمینان داشت. همچنین به منظور اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری این پاور بانک، چهار نشانگر LED در کنار پورت های ورودی و خروجی آن تعبیه شده است. هر یک از این نشانگرها نمایانگر 25 درصد شارژ هستند و از طریق آنها می توانید از شارژ تقریبی پاور بانک خود در هر لحظه مطلع شوید.
مجهز به پورت MicroUSB جهت شارژ باتری پاوربانک

جمع بندی

اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی یک محصول شیک و کارآمد هستید، پاور بانک انرجایزر UE10009 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این پاوربانکِ 10000 میلی آمپر ساعتی، قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف را دارد و از عهده شارژ انواع گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال برمی آید.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک حرفه ای را دریافت کنید. همچنین می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در زمینه خرید انواع پاور بانک با بهترین قیمت بهره مند شوید.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10009 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر