۱۳۹۹ خرداد ۲۵, یکشنبه

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT با ظرفیت 6 ترابایت

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT
نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: Ethernet 1000Base-T, USB 3.0
نوع هارد دیسک: رومیزی
ظرفیت حافظه هارد دیسک: 6 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT با ظرفیت 6 ترابایت یکی از محصولات شرکت معتبر و شناخته شده وسترن دیجیتال است که امکان ذخیره و انتقال اطلاعات به صورت بی سیم را فراهم می آورد. این هارد اکسترنال دارای ظرفیت 6 ترابایت است و در واقع یک فضای ابری را در اختیار شما می گذارد. بنابراین شما می توانید از هر مکان و موقعیت جغرافیایی که در آن حضور دارید، از طریق اینترنت به هارد دیسک خود که در منزل یا محل کارتان قرار دارد، دسترسی داشته باشید و با آن کار کنید! کیفیت ساخت عالی، مجهز بودن به پورت های USB 3.0 و اترنت و امکان بک آپ گیری خودکار از دیگر ویژگی های هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT محسوب می شوند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.
طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT
  • زیبا، با دوام، خوش ساخت!

محصولات شرکت وسترن دیجیتال همیشه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده اند و می توان بر روی آنها برای استفاده های طولانی مدت حساب باز کرد. این موضوع در مورد هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT نیز صدق می کند و یکی از محصولات خوش ساخت و با دوام موجود در بازار به شمار می آید. البته توجه داشته باشید که این هارد اکسترنال 6 ترابایت به صورت ضد آب و ضد ضربه طراحی نشده است.
بخشی از بدنه هارد دیسک وسترن دیجیتال مدل Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT به صورت ساده و صیقلی و بخشی دیگر از آن به صورت طرح دار طراحی شده است. این نوع طراحی باعث شده تا ظاهر این هارد اکسترنال بی سیم از یکنواختی درآمده و کار با آن حس خوبی را به شما القا کند! لازم به ذکر است که این هارد اکسترنال در ابعاد 175.5*140*53 میلی متر و وزن 1000 گرم عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. در مجموع با توجه به قیمت هارد اکسترنال رومیزی وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مطلوب ارزیابی کرد.
زیبا، با دوام، خوش ساخت!

مشخصات فنی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT

  • امکان انتقال اطلاعات بدون نیاز به کابل

شما می توانید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT را به مودم روتر منزل یا محل کارتان متصل کنید و به صورت وایرلس با آن کار کنید! همچنین بر روی بدنه این هارد دیسک اکسترنال وایرلس، پورت اترنت نیز تعبیه شده که از طریق آن می توان هارد را به شبکه های کابلی متصل نمود. هارد دیسک اکسترنال تحت شبکه وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT قابلیت تعریف چند کاربر و تخصیص فضای اختصاصی به هر یک از آنها را نیز دارد. از این جهت می توان این هارد اکسترنال را برای مصارف گروهی و تیمی کاملاً مناسب دانست.
در هنگام استفاده از این هارد اکسترنال به این نکته دقت کنید که حتماً باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. برای این منظور ابتدا باید نسبت به ثبت اکانت در سایت http://mycloud.com/ یا نصب نرم افزار My Cloud Home بر روی دستگاه مورد نظرتان اقدام کنید. پس از آن در هر مکان جغرافیایی که حضور دارید، به هارد اکسترنال 6 ترابایت خود دسترسی خواهید داشت و می توانید نسبت به ذخیره و انتقال اطلاعات اقدام نمایید. امکان تعریف آی پی یا پنل اختصاصی تحت وب برای کار با هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT با ظرفیت 6 ترابایت وجود ندارد.
مشخصات فنی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT
  • فلش مموری خود را به صورت مستقیم به هارد اکسترنال متصل کنید

هارد دیسک اکسترنال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT به یک پورت USB 3.0 مجهز است که امکان اتصال فلش مموری به آن را ایجاد می کند. پس شما می توانید بدون نیاز به اتصال فلش مموری به لپ تاپ یا کامپیوتر، اطلاعات ذخیره شده بر روی آن را به هارد اکسترنال خود انتقال دهید. این ویژگی به استفاده راحت تر از هارد اکسترنال منجر شده و باعث می شود تا کارهای شما سریع تر به پیش رود!
فلش مموری خود را به صورت مستقیم به هارد اکسترنال متصل کنید

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT با ظرفیت 6 ترابایت

  • تهیه نسخه بک آپ از اطلاعات گوشی به صورت خودکار

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که به طور اتفاقی بخشی از اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی تان را پاک کرده اید و یا به دلیل نقص فنی گوشی، تمام اطلاعاتتان از دست رفته باشد! با استفاده از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT با ظرفیت 6 ترابایت دیگر نگران این مشکلات نخواهید بود! چرا که می توانید قابلیت «پشتیبان گیری خودکار (AUTO BACKUP)» در سایت یا نرم افزار My Cloud Home را فعال کنید! پس از آن سیستم به صورت کاملاً اتوماتیک از اطلاعات گوشی شما بک آپ گرفته و فایل های مربوط به آنها را بر روی هارد اکسترنال ذخیره می کند.
تهیه نسخه بک آپ از اطلاعات گوشی به صورت خودکار

جمع بندی

با تهیه هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT از یک فضای ابری با ظرفیت 6 ترابایت بهره مند خواهید شد! این هارد دیسک اکسترنال قابلیت اتصال به مودم روتر و انتقال اطلاعات به صورت وایرلس را دارد و می توان از طریق اینترنت به آن دسترسی داشت. پس در هر مکانی که حضور دارید، امکان کار با این هارد اکسترنال برای شما وجود دارد. کیفیت ساخت عالی، مجهز بودن به پورت های USB 3.0 و اترنت و امکان تعریف کاربران مختلف و تخصیص حافظه اختصاصی به هر یک از آنها از دیگر مشخصات این محصول هستند.
چنانچه قصد خرید هارد دیسک اکسترنال وایرلس وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و کاربرد این هارد اکسترنال به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به آنها رسیدگی کنند.
هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT با ظرفیت 6 ترابایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر