۱۳۹۹ تیر ۱۰, سه‌شنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 75UH5E

مانیتور صنعتی ال جی 75UH5E
نوع و سایز صفحه نمایش: 75 اینچ
رزولوشن: (UHD) 3840*2160
کنتراست: 1200:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 75UH5E

استفاده از مانیتور صنعتی در مراکز تجاری، فروشگاهی، اداری و به طور کلی مراکز خدماتی یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات و آشنایی مخاطبین با خدمات است. با این وجود اگر مانیتور صنعتی مورد استفاده شما از کیفیت کافی برخوردار نباشد، چه بسا تصاویر برای مخاطبان جذاب نباشد و پروژه تبلیغات با شکست مواجه شود. برای این که در چنین شرایطی گرفتار نشوید، مانیتور صنعتی ال جی LG 75UH5E یک راه حل برای شما خواهد بود. این نمایشگر صنعتی دارای ویژگی هایی مانند شدت روشنایی عالی، کنتراست مناسب و رزولوشن بسیار مطلوبی است و برای مصارف تبلیغاتی و همچنین استفاده در مراکز عمومی به عنوان بیلبورد تبلیغاتی یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 75UH5E

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 75UH5E

  • بهره مندی از بهترین فناوری روز دنیا و نمایش تصاویر در بهترین کیفیت!

در مانیتور صنعتی ال جی 75UH5E برای نمایش تصاویر از پنل IPS استفاده شده است که این فناوری از گرانترین نوع پنل ها در تلویزیون و مانیتور است و افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید را برای شما به همراه دارد. همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر در این مدل ها بالا است و با ارائه رنگ های با کیفیت، تصاویر واضح تر و روشن تری را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این تلویزیون صنعتی ال جی مدل LG 75UH5E دارای کیفیت عالی در پخش تصاویر است، رزولوشن این دستگاه برابر با 2160*3840 پیکسل است و تصاویری با وضوح UHD را به شما ارائه می دهد. بنابراین با استفاده از این تلویزیون فوق عریض صنعتی می توانید از تصاویری واضح، شفاف و با کیفیتی عالی بهره مند شوید.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 75UH5E
  • مجموعه ای از کامل ترین امکانات!

مانیتور صنعتی ال جی LG 75UH5E هنگام تغییر رنگ تصاویر با سرعت مناسب و بدون توقف، تصاویر را یکی پس از دیگری نمایش می دهد. این ویژگی باعث می شود تا در هنگام تماشای تصاویر مورد نظر یا پخش تبلیغات با این مانیتور با مشکلاتی همچون پیکسل پیکسل شدن تصاویر یا تار شدن آنها مواجه نشوید. سرعت پاسخدهی مانیتور صنعتی  ال جی LG 75UH5E برابر با 6 میلی ثانیه است و این چنین مشکلاتی در کار با آن رخ نخواهد داد. ضمن اینکه این تلویزیون صنعتی دارای زاویه دید 178 درجه به صورت عمودی و افقی است و محتوای در حال نمایش از هر جایی که نشسته باشید قابل دیدن است. با استفاده از این دستگاه امکان نصب مانیتور به صورت عمودی و پخش تصاویر به آن حالت را هم دارید.
مجموعه ای از کامل ترین امکانات!

مانیتور صنعتی ال جی LG 75UH5E

  • پورت های ورودی و خروجی متنوع

مانیتور صنعتی LG 75UH5E از لحاظ پورت های ارتباطی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و نیازهای شما را برآورده می کند. این دستگاه به پورت های  HDMI (3), DVI-D, DP, Audio, USB 2.0 مجهز است و امکانات پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد و امکان اتصال به دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، لپ تاپ و ... را فراهم می کند. با استفاده از پورت 2.0  USB به آسانی می توانید فلش مموری خود را به نمایشگر متصل کرده و فایل های خود را به نمایش در آورید. همچنین با اتصال از طریق WIFI به دستگاه های دیجیتال و هوشمند می توانید از قابلیت وای فای در این دستگاه استفاده کنید و هر آنچه می خواهید نمایش دهید.
مانیتور صنعتی ال جی LG 75UH5E
  • نمایش رنگ هایی زیبا و جذاب!

قابل ذکر است که نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 75UH5E دارای نسبت کنتراست مناسب 1200:1 است و توانایی مناسبی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد از خود نشان می دهد. این ویژگی باعث طبیعی تر نشان دادن رنگ ها خواهد شد و تصاویر را با رنگ های جذاب و زیبا به نمایش در می آورد.
  • توانایی کار به صورت مداوم در شبانه روز

در مورد مقاومت و استحکام مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی 75UH5E می توان گفت که این دستگاه توانایی کار در 24 ساعت شبانه روز به صورت متوالی را دارد و در تمام شرایط محیطی اعم از در محیط هایی با میزان دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد قادر به نمایش تصاویر است و عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد. از دیگر قابلیت های آن می توان به حافظه داخلی با ظرفیت 8 گیگابایت، وای فای داخلی سنسور تشخیص دما، نمایش تصاویر به صورت افقی و عمودی و امکان برقرای ارتباط با دستگاه های دیگر اشاره کرد.
نمایش رنگ هایی زیبا و جذاب!

جمع بندی

مانیتور صنعتی ال جی LG 75UH5E یکی از محصولات شرکت معتبر ال جی است که قابلیت پخش در محیط های روشن را دارد و تصاویر را با کیفیت عالی نمایش می دهد، این مانیتور صنعتی بزرگ برای استفاده در مراکز تجاری طراحی شده است و برای نصب در محیط های بزرگ بسیار مناسب است. از دیگر ویژگی های این محصول کارکرد آن در مدت زمان طولانی و روشن ماندن به صورت متوالی در 24 ساعت شبانه روز در شرایط آب و هوایی مختلف است که باعث محبوبیت این کالا در میان کاربران شده است.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید اینترنتی مانیتور صنعتی ال جی 75UH5E و دریافت بهترین قیمت به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین چنانچه قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب دستگاه مانیتور صنعتی مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر