۱۳۹۹ خرداد ۲۵, یکشنبه

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon i-SENSYS LBP212dw

پرینتر کانن LBP212dw
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 33 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری کانن 212dw

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon i-SENSYS LBP212dw از جمله پرینتر هایی به حساب می آید که با وجود ابعاد کوچک و جمع و جور از سرعت چاپ بالایی بهره برده است. می توانید از این چاپگر با کیفیت برای پیشبرد بهتر و سریعتر کارهایتان استفاده کنید و این اطمینان را داشته باشید که این پرینتر یکی از بهترین انتخاب ها برای دفتر کار شماست. چاپگر تک کاره لیزری کانن 212dw با دارا بودن قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفرد و کاربردی از جمله حافظه رم بالا، مجهز بودن به صفحه نمایش لمسی 5 خطی، امکانات اتصالی کامل و بی نظیر و کیفیت مطلوب در چاپ نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و به کالایی محبوب تبدیل شده است. همچنین امکان انجام چاپ به صورت دو رو اتوماتیک در پرینتر  اداری کانن 212Dw به کاربران این اجازه را می دهد تا با سرعت بیشتر و با صرفه جویی در هزینه ها بتوانند کارهای خود را پیش ببرند.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری کانن 212Dw

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره کانن 212dw

  • سرعت و دقت را در کارهایتان احساس کنید!

پرینتر تک کاره کانن 212Dw از ابتدای شروع کار شرایط ایده آلی را به وجود می آورد و با عملکرد مطلوب در سرعت، شما را در انجام کارهایتان همراهی می کند. این پرینتر سیاه و سفید پس از روشن شدن تنها به 14 ثانیه زمان برای گرم شدن و به کار افتادن نیاز دارد و پس از آن با سرعت مناسب برگ ها را پرینت می کند. سرعت پرینتر لیزری مشکی کانن LBP212dw برای چاپ به صورت یک رو برابر با 33 برگ در دقیقه و برای چاپ دو رو برابر با 26 برگ در دقیقه می باشد که برای یک پرینتر رومیزی تک کاره مناسب به نظر می رسد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره کانن 212Dw
  • از قابلیت های کاربردی پرینتر بهره مند شوید!

از این پرینتر تک کاره لیزری مشکی می توان برای انجام 80 هزار برگ در طول ماه استفاده کرد و از کیفیت چاپ آنها اطمینان داشت اما بهتر است طبق توصیه شرکت کانن که سازنده این دستگاه است برای چاپ 750 تا 4000 برگ در ماه از چاپگر استفاده کنیم تا علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه، کیفیت اسناد و تصاویر چاپ شده نیز با افت مواجه نشود و در بالاترین حالت به انجام چاپ بپردازد.
  • پرینت اسناد در بهترین کیفیت

همانطور که گفته شد پرینتر رومیزی اداری کانن 212Dw با سرعت مناسبی که در چاپ دارد به خوبی از پس کارهای اداری با حجم متوسط بر می آید و برای مصارف خانگی نیز ایده آل است. اما لازم به ذکر است این پرینتر تک کاره خانگی با بهره مندی از رزولوشن 600*600  dpi علاوه بر سرعت، از کیفیت مناسبی هم برخوردار است و متن ها و تصاویر را با وضوح و جزئیات بر روی کاغذ منتقل می کند. رزولوشن آن در بهترین کیفیت به 1200*1200 dpi  نیز قابل ارتقا می باشد و خیال شما را از بابت چاپ در بالاترین کیفیت راحت می کند.
پرینت اسناد در بهترین کیفیت

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon LBP212dw

  • چاپ بر روی انواع کاغذ در حجم زیاد

پرینتر Canon i-SENSYS LBP212dw از نظر ظرفیت کاغذ نسبت به یک پرینتر تک کاره رومیزی در وضعیت مطلوبی است و پاسخگوی نیاز های شما در ادارات کوچک و مصارف خانگی می باشد. این دستگاه پرینتر لیزری در حالت استاندارد دارای یک سینی اصلی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است که برای حجم کاری متوسط و حتی نیمه سنگین به کار می آید. همچنین اگر این میزان ظرفیت کاغذ برای شما کافی نبود و نیاز به ذخیره بیشتر داشتید، این پرینتر از سینی اختیاری با ظرفیت 550 برگ پشتیبانی می کند، با تهیه آن می توانید ظرفیت دستگاه را بالا برده و از بابت تمام نشدن کاغذ در حین کار اطمینان خاطر پیدا کنید.
در پرینتر کانن Canon LBP212dw از انواع کاغذ های ضخیم، نازک، از پیش پرینت شده، بازیافتی، لیبل، کارت پستال و پاکت نامه متناسب با نیاز خود می توانید استفاده کنید، تنها باید دقت کنید که کاغذ های ورودی شما در ابعاد A4 و کوچکتر می توانند باشند.
  • از کیفیت و ماندگاری اسناد چاپی اطمینان داشته باشید!

علاوه بر این، در پرینتر لیزری Canon i-SENSYS LBP212dw از یک تونر کارتریج مشکی از مدل های 052 و 052H استفاده شده است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و جزء مرغوب ترین تونر ها در بازار به شمار می آیند. ظرفیت چاپ هر کدام از این تونر ها به ترتیب برابر با 3100 و 9200 برگ چاپ می باشد که می توان با توجه به حجم کاری خود یکی از آنها را انتخاب نمود. در هنگام کار با این پرینتر لیزری مشکی رومیزی از ماندگاری متن ها اطمینان داشته باشید و از کیفیت بالای آنها بهره مند شوید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Canon LBP212dw

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon i-SENSYS LBP212dw

  • اتصال از طریق کابل

یکی از عواملی که موجب محبوبیت چاپگر کانن مدل Canon i-SENSYS LBP212dw در بازار شده است اتصالات قوی و کاربردی دستگاه می باشد که موجب برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر شده است. یکی از این اتصالات، پورت های USB تعبیه شده بر روی بدنه پرینتر می باشد که امکان اتصال به لپ تاپ، کامپیوتر و دستگاه های دیجیتال را از طریق کابل فراهم می کند و این امکان را به شما می دهد تا فایل های موجود بر روی آنها را چاپ کنید.
  • برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر در کمترین زمان به آسانی

علاوه بر اتصال از طریق کابل، پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon i-SENSYS LBP212dw مجهز به تکنولوژی بی سیم (وایرلس) است و با استفاده از وای فای به گوشی موبایل، تبلت و تمام دستگاه های هوشمند متصل می شود و به آسانی قادر به تهیه پرینت از فایل های آن می باشد. برای این کار تنها کافی است که گوشی همراه خود را به این پرینتر وایرلس نزدیک کرده و با آن ارتباط برقرار کنید.
  • استفاده از پرینتر به صورت گروهی

از دیگر قابلیت های پرینتر کانن 212Dw توانایی آن در استفاده از دستگاه به صورت گروهی است. این پرینتر تحت شبکه از شبکه های کابلی پر سرعت پشتیبانی می کند و امکان اتصال از چندین کامپیوتر را برای شما فراهم می کند. به این صورت می توانید در ادارات خود از پرینتر تحت شبکه کانن Canon LBP212dw به صورت گروهی استفاده کنید و به انجام پرینت از اسناد خود بپردازید.
اتصال از طریق کابل

جمع بندی

به طور کلی پرینتر لیزری کانن Canon i-SENSYS LBP212dw با توجه به تک کاره بودن از امکانات و ویژگی های کاربردی و مفیدی برخوردار است و برای انجام کارهای روزمره در ادارات و منازل یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید به آسانی با دستگاه های دیجیتال ارتباط برقرار کرده و فایل های خود را چاپ کنید. از قابلیت های این دستگاه می توان به ابعاد کوچک و سبک، کیفیت مناسب در چاپ و سرعت بالا اشاره کرد.
چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری با بهترین قیمت دارید، با شماره 021-73027 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید بهترین پرینترهای لیزری سیاه و سفید را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید سوالات خود در رابطه با این محصول را در بخش <<نظرات>>  سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon i-SENSYS LBP212dw

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر