۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD با ظرفیت 2 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport Ultra WDBTLG0020BGD

اگر به ذخیره و جابجایی حجم زیادی از اطلاعات در کارهای روزانه تان احتیاج دارید، یک هارد اکسترنال با کیفیت می تواند کمک زیادی به شما در این زمینه بکند. انواع مختلفی از هارد اکسترنال در بازار موجود است که از جمله با کیفیت ترین آنها می توان به محصولات شرکت وسترن دیجیتال اشاره کرد. محصولات این شرکت همواره از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده اند و ماندگاری اطلاعات شما را تضمین می کنند. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD ظرفیت 2 ترابایت نیز از این قاعده مستثنی نیست و یک محصول کارآمد، خوش ساخت و کاربردی به شمار می آید. این هارد اکسترنالِ 2 ترابایتی از قابلیت هایی مانند امکان تعریف رمز عبور جهت دسترسی به اطلاعات و بک آپ گیری خودکار برخوردار است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport Ultra WDBTLG0020BGD
  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport Ultra WDBTLG0020BGD از تلفیقی از پلاستیک و فلز مرغوب ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. از این جهت در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی می توانید بر روی آن حساب باز کنید. البته لازم به ذکر است که این هارد دیسک به صورت ضد ضربه و ضد آب طراحی نشده و در هنگام استفاده از آن باید دقت بالایی داشته باشید.
از لحاظ ظاهری نیز هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این هارد اکسترنال به صورت دورنگ (مشکی/ نقره ای و سفید/ طلایی) طراحی شده است. همچنین بخشی از بدنه آن به صورت صیقلی و بخش دیگر آن دارای خطوط مورب برآمده ای است. این نوع طراحی و رنگ بندی باعث شده تا ظاهر هارد دیسک اکسترنال از یکنواختی درآمده و حس خوبی در هنگام استفاده از آن را به شما القا کند.

مشخصات فنی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport Ultra WDBTLG0020BGD

  • مجهز به پورت USB 3.0، انتقال اطلاعات با سرعتی عالی

پورت ارتباطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD ظرفیت 2 ترابایت از نوع USB 3.0 است. این رابط که از جدیدترین نسل های پورت های USB محسوب می شود، دارای سرعت انتقال اطلاعات 5 گیگابیت بر ثانیه بوده و کیفیتی عالی در انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. البته توجه داشته باشید که این میزان سرعت در اکثر هاردهای اکسترنال کمتر از این مقدار خواهد بود. با این وجود می توان سرعت انتقال اطلاعات این هارد دیسک اکسترنال 4 ترابایت را کاملاً ایده آل دانست. ضمن اینکه هارد اکسترنال از رابط USB 2.0 هم پشتیبانی می کند و با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار است. پس مشکلی در استفاده از آن در ارتباط با سیستم های مختلف نخواهید داشت.

  • با تعریف رمز عبور از اطلاعات خود محافظت کنید

شاید بتوان یکی از مهم ترین قابلیت های هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport Ultra WDBTLG0020BGD را امکان تعریف رمز عبور برای آن دانست. بنابراین شما می توانید با استفاده از این قابلیت، از دسترسی افراد دیگر به اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دیسک خود جلوگیری کنید. البته سعی کنید تا رمز عبور تعریف شده را هیچ گاه فراموش نکنید! در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی در استفاده از هارد اکسترنال برایتان ایجاد شود! باید به این نکته هم اشاره کنیم که هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD با ظرفیت 2 ترابایت از متد رمزگذاری 256 بیتی AES برای محافظت از اطلاعات بهره می برد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD ظرفیت 2 ترابایت

  • امکان بک آپ گیری خودکار از اطلاعات

بر روی هارد دیسک Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD به صورت پیش فرض نرم افزار WD Backup موجود است. با استفاده از این نرم افزار، هارد اکسترنال به صورت خودکار از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن نسخه بک آپ تهیه کرده و فایل های نهایی را بر روی خود ذخیره می کند. پس بدون نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات، می توانید از این هارد اکسترنال با خیالی راحت استفاده کنید!
هارد دیسک وسترن دیجیتال My Passport Ultra WDBTLG0020BGD دارای نرم افزار WD Discovery نیز هست. از طریق این نرم افزار می توانید به سرویس های ابری (مانند گوگل درایو، دراپ باکس و...) یا شبکه های اجتماعی متصل شوید و اطلاعات موجود در آنها را بر روی هارد اکسترنال ذخیره کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هارد دیسک اکسترنال 2 ترابایت وسترن دیجیتال را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر