۱۳۹۹ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1209

پایه نگهدارنده موبایل تسکو THL 1209
مکانیسم نگهداری گوشی: صفحه نگهدارنده
قابلیت نصب: بر روی فرمان دوچرخه و موتور سیکلت
مناسب برای: انواع گوشی های تا اندازه 6.5 اینچ

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل تسکو THL 1209

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از دوچرخه و موتور سیکلت برای تردد استفاده می کنید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1209 وسیله ای پرکاربرد برای شما خواهد بود. این پایه نگهدارنده گوشی موبایل برروی دسته یا فرمان دوچرخه و موتور سیکلت نصب می شود و امکان دسترسی به گوشی را در هنگام حرکت برای شما فراهم می آورد. از طریق هولدر تسکوTHL 1209 می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه استفاده کنید. این ویژگی به خصوص برای پیک های موتوری کارایی بالایی دارد و باعث سریع تر رسیدن آنها به مقصد می شود.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل تسکو THL 1209
  • اتصال محکم به دسته یا فرمان موتور سیکلت

نگهدارنده موبایل روی فرمان تسکو THL 1209 به یک گیره مجهز است که دور دسته یا فرمان دوچرخه و موتور سیکلت قرار می گیرد و از طریق پیچ محکم می شود. نکته قابل ذکر در رابطه با این پایه نگهدارنده گیره ای گوشی این است که تکان های موتور سیکلت یا دوچرخه در هنگام حرکت تأثیری بر روی آن ندارند و شرکت تسکو به گونه آن را طراحی کرده تا باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نمی شود. پس با خیالی راحت می توانید از پایه نگهدارنده گوشی تسکو THL 1209 در هنگام حرکت در خیابان های شهری استفاده کنید.
اتصال محکم به دسته یا فرمان موتور سیکلت
  • مجهز به کیف زیپ دار

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1209 ساختار جالبی دارد و دارای یک کیف زیپ دار می باشد. برای استفاده از این هولدر، باید موبایل خود را درون کیف قرار دهید و سپس از سطح طلق دار کیف به صفحه نمایش گوشی دسترسی خواهید داشت. این نوع طراحی باعث می شود تا گوشی شما از تأثیر عوامل محیطی مانند گرد و غبار و رطوبت در امان باشد و به عنوان مثال بتوانید از پایه نگهدارنده موبایل روی فرمان دوچرخه تسکو در زیر باران و برف نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است که این هولدر از گوشی هایی تا اندازه 6.5 اینچ پشتیبانی می کند.
مجهز به کیف زیپ دار

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1209

  • دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای

نکته دیگری که در رابطه با پایه نگهدارنده گوشی TSCO THL 1209 باید به آن اشاره کنیم این است که صفحه نگهدارنده این هولدر دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای می باشد و به این ترتیب می توانید از گوشی موبایل خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه بر روی آن استفاده کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا بهترین زاویه دید را نسبت به صفحه نمایش گوشی داشته باشید و بتوانید با تمرکز بیشتری به راندن موتور سیکلت و دوچرخه خود بپردازید.
دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

در ساخت این پایه نگهدارنده موبایل مدل 360 درجه تسکو از پلاستیک مرغوب و فوم استفاده شده و به همین دلیل این محصول دارای دوام بالایی در برابر آسیب های احتمالی است. همچنین زیپ های به کار رفته در کیف این هولدر دارای عملکرد روان و نرمی هستند و به مرور زمان از کیفیت کارکرد آنها کاسته نمی شود. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی تسکو THL 1209 می توان گفت که این محصول دارای طول عمر و کیفیت ساخت بسیار مناسبی است و در صورت استفاده صحیح، برای ماه ها و حتی سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جمع بندی

در دست گرفتن گوشی در پشت موتور یا دوچرخه خطرات بسیار زیادی با خود به همراه دارد و دلیل بسیاری از تصادفات است. به همین دلیل اگر نیاز به دسترسی به گوشی موبایل خود در این شرایط داشتید، پایه نگهدارنده موبایل مناسب موتور و دوچرخه کمک زیادی به شما خواهد کرد.
چنانجه قصد خرید پایه نگهدارنده موبایل موتور سیکلت و دوچرخه تسکو THL 1209 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را در اختیار شما بگذارند. همچنین شما می توانید از طریق سایت ایده برتر نسبت به خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو TSCO THL 1209

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر