۱۳۹۹ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Ssangyong

پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Ssangyong
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: بر روی داشبورد ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های آیفون

قابلیت و مشخصات هولدر جنکا MH009 Ssangyong

همان طور که می دانید در دست گرفتن موبایل در هنگام رانندگی یکی از عوامل اصلی تصادفات بوده و ممکن است ضررهای جانی و مالی زیادی را در پی داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا اگر به استفاده از گوشی خود در هنگام رانندگی نیاز دارید، حتماً از پایه نگهدارنده یا هولدر استفاده کنید. انواع مختلفی از هولدرهای موبایل در بازار موجود است که از جمله آنها می توان به پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Ssangyong اشاره کرد. صفحه این هولدر گوشی موبایل از نوع آهنربایی است و با انواع گوشی های موبایل اپل و اندروید سازگار است. نکته قابل توجه در رابطه با این محصول، هک شدن آرم برند خودروسازی سانگ یانگ (Ssangyong) توسط شرکت Jeneca بر روی صفحه آن است که باعث شده تا این هولدر به  انتخابی ایده آل برای صاحبان این خودروها تبدیل شود.
قابلیت و مشخصات هولدر جنکا MH009 Ssangyong
  • ابعاد کوچک و کم حجم

یکی از مزیت های هولدر مگنتی موبایل جنکا MH009 Ssangyong ابعاد کوچک و طراحی جمع و جور آن است که باعث می شود تا در هنگام رانندگی کوچکترین مزاحمتی برای شما ایجاد نشود. این هولدر از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و بدنه آن مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی دارد. همچنین این پایه نگهدارنده گوشی قادر به تحمل حرارت تا دمای 60 درجه سانتی گراد هم هست. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Ssangyong را کاملاً مناسب دانست.
ابعاد کوچک و کم حجم
  • نگران تکان های ماشین در دست اندازها نباشید!

با توجه به اینکه در نگهدارنده موبايل ماشين جنکا MH009 Ssangyong از چسبی قوی برای نصب آن بر روی داشبورد بهره برده شده، می توان از نصب محکم آن اطمینان داشت. به طوری که تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها سبب جدا شدن هولدر از محل نصب شده نخواهند شد. ضمن اینکه چسب به کار رفته در این پایه نگهدارنده گوشی روی داشبورد از کیفیت بالایی بهره می برد و به عنوان مثال در صورت قرار گرفتن هولدر در زیر نور آفتاب، کیفیت عملکرد خود را از دست نمی دهد.
نگران تکان های ماشین در دست اندازها نباشید!

پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Ssangyong

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

همان طور که اشاره کردیم، صفحه پایه نگهدارنده مگنتی گوشی جنکا MH009 Ssangyong از نوع آهنربایی است و در آن از آهنرباهایی قوی استفاده شده است. شما می توانید گوشی اندرویدی یا آیفون خود را بدون نگرانی بابت تکان های ماشین بر روی صفحه آهنربایی این هولدر قرار دهید. توجه داشته باشید که پیش از این کار، ابتدا باید ورقه فلزی ارائه شده همراه با هولدر آهنربایی موبایل را بر روی بدنه گوشی بچسبانید یا آن را درون قاب گوشی قرار دهید.
سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون
  • امکان چرخش 360 درجه ای

به منظور دستیابی به بهترین زاویه دید شما نسبت به صفحه نمایش گوشی، پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Ssangyong به قابلیت چرخش 360 درجه ای مجهز شده است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در هر زاویه دلخواه دیگر بر روی این نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل استفاده کنید و در هنگام رانندگی به آن احاطه کامل داشته باشید.
امکان چرخش 360 درجه ای

جمع بندی

با استفاده از پایه نگهدارنده موبایل داشبورد جنکا مدل MH009 Ssangyong ضمن تجربه یک رانندگی بی خطر و ایمن، به گوشی خود نیز دسترسی خواهید داشت و می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه استفاده کنید یا از تماس های دریافتی و اعلان های شبکه های اجتماعی مطلع شوید. ضمن اینکه حک شدن آرم برند سانگ یانگ بر روی صفحه این هولدر آهنربایی، می تواند آن را به وسیله ای جذاب برای صاحبان این خودروها تبدیل کند!
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پایه نگهدارنده موبایل برای ماشین را کسب کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب بهترین پایه نگهدارنده موبایل مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Ssangyong

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر