۱۳۹۹ فروردین ۲۷, چهارشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Emotion

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Emotion
مکانیسم نگهداری گوشی: گیره نگهدارنده
قابلیت نصب: دریچه کولر ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل در اندازه های مختلف (4 تا 6 اینچ) 

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Emotion

اگر برای پیدا کردن بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد در هنگام رانندگی به استفاده از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل عادت دارید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Emotion وسیله ای پرکاربرد و کارآمد برای شما خواهد بود! با نصب این پایه نگهدارنده گوشی بر روی دریچه کولر ماشین، می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن موبایل به آن دسترسی داشته باشید و از نقشه و برنامه های مسیریابی استفاده کنید. کیفیت ساخت بسیار مطلوب، طراحی ظاهری زیبا و قابلیت استفاده آسان برخی از ویژگی هایی است که سبب محبوبیت هولدر نگهدارنده موبایل در میان کاربران شده است.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Emotion
  • خوش ساخت، زیبا، دارای طراحی فانتزی

بر روی صفحه نگهدارنده هولدر موبایل باسئوس Emotion از طرح های فانتزی به شکل صورتک های کارتونی استفاده شده که جلوه ای جذاب و زیبا به این محصول بخشیده است! پس اگر به استفاده از محصولات فانتزی علاقه دارید، این نگهدارنده موبايل ماشين انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند! هولدر موبایل دریچه کولرBaseus Emotion از کیفیت ساخت مطلوبی نیز برخوردار می باشد و از پلاستیک مرغوب ABS و ژل سیلیکونی ساخته شده است. در مجموع با توجه به قیمت این هولدر سیلیکونی موبایل می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مطلوب و ایده آل ارزیابی کرد.
خوش ساخت، زیبا، دارای طراحی فانتزی
  • امکان نصب بر روی دریچه های عمودی و افقی کولر ماشین

در قسمت پشتی بدنه پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus Emotion یک گیره تعبیه شده که با استفاده از آن می توان هولدر را بر روی دریچه های عمودی یا افقی کولر ماشین نصب کرد. این نوع طراحی مشکلات استفاده از هولدرهای چسبی را ندارد و این امکان را به شما می دهد تا به ساده ترین شکل ممکن قادر به نصب هولدر باشید. همچنین در صورت عدم نیاز به این پایه نگهدارنده گوشی دریچه ای به سادگی می توانید آن را از محل نصب شده جدا کنید. نکته قابل ذکر در رابطه با این هولدر موبایل این است که تکان های ماشین درحال حرکت باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نخواهد شد.
امکان نصب بر روی دریچه های عمودی و افقی کولر ماشین

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Emotion

  • سازگار با انواع گوشی های 4 تا 6 اینچی

پایه نگهدارنده گوشی باسئوس Emotion دارای دو بازو در کناره ها و یک بازوی دو لبه در قسمت پایینی صفحه خود است. ارتفاع بازوی پایینی را می توان به صورت کشویی تنظیم کرد؛ همچنین امکان تغییر فاصله دو بازوی کناری این هولدر وجود دارد. بنابراین هولدر گوشی Emotion قابلیت نگه داشتن انواع گوشی های موبایل در اندازه های مختلف (4 تا 6 اینچ) را داراست. برای این منظور تنها کافیست تا موبایل خود را بر روی صفحه هولدر قرار دهید و پس از آن بازوها به دور آن قفل می شوند. بنابراین گوشی شما به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی پایه نگهدارنده قرار می گیرد و تکان های ماشین در دست اندازها، پیچ های تند و سرعت گیرها تأثیری بر روی آن نخواهند داشت.
سازگار با انواع گوشی های 4 تا 6 اینچی
نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با پایه نگهدارنده گیره ای ماشین باسئوس Emotion این است که دو لبه موجود در بازوی پایینی آن به صورت فاصله دار از یکدیگر طراحی شده اند و می توان از میان آنها کابل شارژ را به راحتی عبور داد. از این جهت امکان شارژ گوشی در همان حال که بر روی هولدر قرار دارد، با استفاده از یک شارژر فندکی یا پاوربانک امکان پذیر است.
سازگار با انواع گوشی های 4 تا 6 اینچی
  • دارای قابلیت چرخش به منظور دستیابی به بهترین زاویه دید

با توجه به اینکه هولدر سیلیکونی موبایل باسئوس Emotion دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است، به آسانی می توانید از گوشی خود در زاویه دلخواه بر روی آن استفاده کنید. این ویژگی سبب می شود تا بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی را داشته باشید و بتوانید با تمرکز بیشتری به رانندگی بپردازید.
دارای قابلیت چرخش به منظور دستیابی به بهترین زاویه دید

جمع بندی

با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Emotion جلوه ای شاداب و جذاب به فضای داخلی خودروی خود ببخشید! این هولدر موبایل دریچه کولر دارای طراحی ظاهری فانتزی است و با انواع گوشی های موبایل سازگار می باشد. نصب آسان بر روی دریچه کولر ماشین و کیفیت ساخت مطلوب از دیگر ویژگی های هولدر سیلیکونی موبایل باسئوس Emotion به شمار می آید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Emotion
برای دریافت قیمت هولدر گوشی موبایل و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید بهترین پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هولدر موبایل مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Emotion

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر