۱۳۹۹ اردیبهشت ۷, یکشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Suzuki

پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Suzuki
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: داشبورد ماشین
مناسب برای: گوشی های اندرویدی، گوشی های iOS و همچنین دستگاه های GPS

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل جنکا MH009 Suzuki

در دست گرفتن گوشی موبایل در پشت فرمان ماشین یکی از عوامل اصلی تصادفات و سوانح رانندگی است و مشمول جریمه نیز می شود. اما گاهی اوقات نیاز دارید تا در هنگام رانندگی به گوشی خود دسترسی داشته باشید و به عنوان مثال از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل و یا نقشه استفاده کنید. در چنین شرایطی پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Suzuki می تواند کمک زیادی به شما بکند! این پایه نگهدارنده گوشی بر روی داشبورد ماشین می چسبد و گوشی شما را به صورت آهنربایی بر روی خود نگه می دارد. بنابراین دیگر برای دسترسی به گوشی، نیازی به در دست گرفتن آن در پشت فرمان نخواهید داشت. پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Suzuki همان طور که از نامش نیز پیداست، دارای آرم شرکت خودروسازی سوزوکی است که توسط شرکت Jeneca آماده گردیده و از این جهت یک هولدر خاص و متمایز به حساب می آید!
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل جنکا MH009 Suzuki
  • مجهز به آهنرباهایی قدرتمند

برای قرار دادن گوشی موبایل خود بر روی پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Suzuki ابتدا باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با محصول را درون قاب گوشی قرار دهید و یا آنها را بر روی بدنه گوشی بچسبانید. پس از آن موبایل شما به شکلی کاملاً ثابت و محکم بر روی پایه نگهدارنده آهنربایی جنکا MH009 Suzuki قرار خواهد گرفت. درون صفحه این نگهدارنده از آهنرباهایی قدرتمند استفاده شده و از این جهت می توان انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های موبایل اپل و همچنین دستگاه های GPS را بر روی آن قرار داد. قدرت آهنربایی نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Suzuki به اندازه ای است که تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها باعث جدا شدن گوشی از آن نخواهد شد.
مجهز به آهنرباهایی قدرتمند
  • امکان استفاده از گوشی به صورت عمودی یا افقی بر روی هولدر

شما می توانید هولدر گوشی موبایل جنکا MH009 Suzuki را به گونه ای تنظیم کنید تا بهترین زاویه دید را نسبت به آن در هنگام رانندگی داشته باشید. این هولدر موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه خودتان بر روی آن بهره ببرید. بنابراین با استفاده از هولدر موبایل 360 درجه جنکا MH009 Suzuki بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی را خواهید داشت.
امکان استفاده از گوشی به صورت عمودی یا افقی بر روی هولدر

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Suzuki

  • نصب آسان و راحت از طریق پایه چسبی

در پایه نگهدارنده مگنتی گوشی جنکا MH009 Suzuki از چسبی قوی استفاده شده است. به همین دلیل این نگهدارنده موبايل ماشين به شکلی کاملاً محکم بر روی داشبورد نصب می شود و حتی تکان های ماشین نیز باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نخواهد شد. ضمن اینکه کیفیت چسب به کار رفته در این هولدر موبایل بسیار مناسب است و در اثر شرایط محیطی (مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب) دچار افت در عملکرد نمی شود.
نصب آسان و راحت از طریق پایه چسبی
  • کیفیت ساخت مطلوب، دوام و طول عمر بالا

هولدر مگنتی موبایل جنکا MH009 Suzuki دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز هست و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و دوام بالایی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار بیش از حد و خراشیدگی دارد. ضمن اینکه پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Suzuki دارای ابعاد کوچک و جمع و جوری نیز هست و فضای کمی از داخل خودروی شما را اشغال می کند. به طوری که استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نمی کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Suzuki را مناسب ارزیابی کرد.
کیفیت ساخت مطلوب، دوام و طول عمر بالا

جمع بندی

در مجموع می توان پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Suzuki را با توجه به ویژگی هایی مانند سازگاری با گوشی های مختلف، قدرت چسبندگی بالا و امکان چرخش 360 درجه ای یک وسیله کارآمد برای استفاده در ماشین شما دانست. همچنین با توجه به اینکه بر روی این هولدر مغناطیسی موبایل آرم سوزوکی حک شده، استفاده از آن می تواند برای صاحبان خودروهای این برند ایده آل باشد.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Suzuki
چنانچه قصد خرید پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Suzuki را دارید، برای دریافت قیمت پایه نگه دارنده موبایل و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هولدر موبایل مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Suzuki

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر