۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاوربانک ریمکس RPP-88
وزن: 286 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و...
تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPP-88

پاوربانک یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است که با به همراه داشتن آن خیالتان بابت شارژ داشتن گوشی در طول روز راحت خواهد بود. اما اگر پاوربانک مورد نظر شما از سرعت مناسبی در شارژدهی برخوردار نباشد، به خصوص در مواقع ضروری و فوری عملاً کاربردی نخواهد داشت! از این جهت در انتخاب شارژر همراه باید دقت کافی را داشته باشید. از جمله پاوربانک های کارآمد موجود در بازار باید به پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 اشاره کنیم که دارای یک پورت خروجی است و سرعتی بسیار مطلوب به خصوص در شارژ گوشی را به شما ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید پاوربانک دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت هستید، این پاور بانک گوشی موبایل را مد نظر داشته باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPP-88
  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای مصارف روزمره

پاوربانک ریمکس RPP-88 برای مصارف روزمره و شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... کارایی بالایی دارد. این پاوربانک با ظرفیت بالا دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کرد. توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم به باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر شود.
دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای مصارف روزمره
  • سرعت بسیار مطلوب هم در شارژدهی و هم در شارژگیری

پورت خروجی پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 دارای شدت جریان 2.4 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث می شود تا دستگاه متصل به پاوربانک (به خصوص گوشی) با سرعت بسیار مطلوبی شارژ شود. همچنین بر روی بدنه پاوربانک RPP-88 یک پورت MicroUSB نیز تعبیه شده که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 2.1 آمپر است و به همین دلیل این پاوربانک گوشی موبایل در هنگام شارژگیری هم سرعت مناسبی دارد.
سرعت بسیار مطلوب هم در شارژدهی و هم در شارژگیری
یکی از ویژگی های کاربردی پاور بانک ریمکس مدل Remax RPP-88 که باعث صرفه جویی در میزان مصرف شارژ باتری آن می شود، خاموش شدن خودکار آن است. این پاوربانک گوشی و تبلت در صورت بدون استفاده ماندن، در حالت خاموش قرار می گیرد و اگر دستگاهی در این حالت به آن متصل شود، بلافاصله روشن خواهد شد. با توجه به این مشخصات قیمت آن را می توان کاملاً مناسب دانست.
سرعت بسیار مطلوب هم در شارژدهی و هم در شارژگیری

پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • کیفیت ساخت مطلوب، طول عمر بالا

در ساخت پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) استفاده شده و به همین دلیل این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است. به طوری که آسیب هایی مانند خط و خش، ضربه و فشار به آسانی قادر به صدمه زدن به این پاوربانک نخواهند بود.
باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک ریمکس 10000 میلی آمپر دارای وزن 286 گرم و ابعاد 138.8 x 60 x 23 میلی متر است و حمل و جابجایی آن به سادگی انجام می شود. پس به راحتی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید و از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.
کیفیت ساخت مطلوب، طول عمر بالا
  • مجهز به کلید روشن و خاموش و نشانگر LED

پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 دارای طراحی ظاهری خاص و متفاوتی است. سطح بدنه این پاوربانک حرفه ای را به طور کامل خطوط ریز برجسته دربر گرفته اند. این نوع طراحی هم باعث می شود تا ظاهر این شارژر همراه از یکنواختی خارج شود و هم از لیز خوردن آن از روی سطوح صاف جلوگیری می کند. بر روی بدنه این پاوربانک نشانگرهای LED به شکل درجه های باتری تعبیه شده که شما را از میزان شارژ باقی مانده باتری دستگاه آگاه می کنند. همچنین در این قسمت یک دکمه قرمز رنگ قرار دارد که با استفاده از آن می توانید پاوربانک ریمکس RPP-88 را خاموش و روشن کنید.
مجهز به کلید روشن و خاموش و نشانگر LED

جمع بندی

با استفاده از پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید بود و می توانید با خیالی آسوده به کارهای روزمره تان بپردازید. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، سرعت بسیار مطلوب در شارژدهی و کیفیت ساخت مناسب از جمله ویژگی های این پاوربانک گوشی موبایل هستند که باعث فروش بالای آن در بازار شده اند.
پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک گوشی و نحوه خرید پاور بانک با ظرفیت بالا ریمکس RPP-88 را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی انواع پاوربانک موجود در بازار از طریق سایت ایده برتر برای شما عزیزان فراهم است.
پاوربانک ریمکس Remax RPP-88 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر