۱۳۹۹ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ575

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RZ575
عمر لامپ: دارای منبع نور لیزری با طول عمر 20000 ساعت در حالت استاندارد
وضوح تصویر: WXGA 1920*1200
شدت روشنایی: 5200 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 
20,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ575

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ575 یکی از محصولات خوش ساخت و با دوام برند معتبر پاناسونیک می باشد که برای استفاده در اتاق های کنترل و مراکز نظارتی مانند اتاق کنترل مترو، ترافیک شهری، فروشگاه ها، بیمارستان ها، ورزشگاه ها، مجتمع های بزرگ و همچنین نمایش تصاویر در موزه ها، نمایشگاه ها و محیط های تجاری طراحی و روانه بازار شده است. ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ575 دارای کیفیت و دقتی عالی در نمایش تصاویر است و از این جهت برای استفاده در مراکز نظارتی حساس و اتاق های کنترل یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ575

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-RZ575

  • ارائه تصاویر به شکلی کاملاً شارپ همراه با رنگ هایی طبیعی

در دیتا پروژکتور Panasonic PT-RZ575 از نسل جدید فناوری DLP به منظور نمایش هر چه واضح تر جزئیات موجود در تصاویر استفاده شده است. این دیتا پروژکتور DLP دارای رزولوشن 1920 * 1200 پیکسل بوده و تصاویری کاملاً شفاف، با کیفیت و دارای رنگ هایی طبیعی را به شما ارائه می دهد. همچنین در دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RZ575 از فناوری های بهبود کیفیت رنگ و میزان روشنایی استفاده شده است. لازم به ذکر است که شدت روشنایی ویدئو پروژکتور برابر با 5200 لومن می باشد که باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان به شما می شود. این میزان روشنایی باعث می شود حتی در اتاق های کاملاً روشن و پر نور نیز از وضوح تصاویر کاسته نشود.
  • دارای نسبت کنتراست بسیار مطلوب

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-RZ575
با توجه به اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور با 20000:1 است، می توان گفت که سایه روشن های موجود در تصاویر به شکلی کاملاً واضح نمایش داده خواهند شد. این میزان نسبت کنتراست باعث می شود تا قسمت های دارای رنگ مشکیِ تصاویر دارای عمق زیاد و بخش های دارای رنگ های روشن به شکلی شفاف نمایش داده شوند و به این ترتیب کیفیت تصاویر افزایش یابد. بنابراین متن ها، جدول ها و نمودارهای موجود در تصاویر با میزان خوانایی بالایی توسط دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RZ575 بر روی پرده به نمایش در می آیند.
  • نمایش تصاویر با استفاده از منبع نور لیزری

دیتا ویدیو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ575 در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد و در آن از فناوری SOLID SHINE Laser استفاده شده است. این فناوری علاوه بر بهبود کیفیت و روشنایی تصاویر، باعث افزایش طول عمر منبع پخش لیزری پروژکتور نیز می شود. منبع پخش ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RZ575 در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 20 هزار ساعت دوام خواهد داشت و از این جهت می توانید برای مدتی بسیار طولانی از این دستگاه بدون نیاز به تعمیر یا سرویس استفاده کنید. این ویژگی باعث شده تا ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ575 برای استفاده مداوم در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته مناسب باشد که در اتاق های کنترلی و نظارتی کاربرد بالایی دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور لیزری را کاملاً ایده آل دانست.
نمایش تصاویر با استفاده از منبع نور لیزری

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ575

  • مناسب برای نمایش تصاویر در اتاق های کوچک و متوسط

از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ575 برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 300 اینچ می توان استفاده کرد. برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 0.65 تا 5.2 متر باشد. همین طور که مشاهده می کنید، این ویدئو پروجکشن قادر به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ تنها از فاصله 65 سانتی متری نسبت به پرده نمایش است و از این جهت می توان از آن در اتاق های کوچک استفاده کرد. همچنین در اتاق های نسبتاً بزرگ نیز کارایی بالایی دارد.
مناسب برای نمایش تصاویر در اتاق های کوچک و متوسط
به طور کلی با توجه به مجهز بودن ویدئو پروژکتور PT-RZ575 به امکاناتی مانند جابجایی برقی لنز (4.4 درصد به صورت عمودی و 2.1 درصد به صورت افقی)، نصب 360 درجه ای و تصحیح زاویه تصویر (25 درجه عمودی و 20 درجه افقی) کار سختی برای نصب آن و تنظیم تصویر بر روی پرده نخواهید داشت.
  • مجهز به پورت های ارتباطی پرکاربرد و به روز

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RZ575 پورت های ارتباطی آن شامل ورودی ویدئو، ورودی و خروجی کامپیوتر، ورودی DVI-D، دو پورت HDMI، سریال، ورودی و خروجی صدا و LAN (جهت استفاده در شبکه های کابلی) تعبیه شده که از طریق آنها می توانید پروژکتور را به انواع دستگاه های دیجیتال (کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و...) متصل کنید.
ویدئو پروژکتور نصبی پاناسونیک PT-RZ575 از فناوری DIGITAL LINK نیز پشتیبانی می کند. این فناوری به شما اجازه می دهد تا بتوانید از طریق یک کابل شبکه ساده، صدا و تصویر را به شکلی هم زمان از دستگاه منبع پخش به دیتا ویدئو پروژکتور منتقل کنید. طول کابل مورد استفاده شده در این حالت به 150 متر نیز می تواند برسد و به این ترتیب نیازی به در کنار هم قرار داشتن دستگاه منبع پخش و دستگاه ویدئو پروژکتور ندارید. این ویژگی هم در نصب و راه اندازی راحت تر کمک می کند و هم باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.
مجهز به پورت های ارتباطی پرکاربرد و به روز

جمع بندی

اگر نمایش جزئیات موجود در تصاویر برایتان اهمیت زیادی دارد، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RZ575 برای شما ساخته شده است! این دیتا پروژکتور برای استفاده در مراکز نظارتی و اتاق های کنترل ارائه شده و حتی کوچکترین جزئیات را نیز با وضوحی عالی به نمایش در می آورد.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با خرید ویدئو پروژکتور و دریافت قیمت انواع ویدئو پروژکتور به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RZ575

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر