۱۳۹۹ فروردین ۳۱, یکشنبه

پاور بانک ریمکس Remax RPP-104 با ظرفیت 20000 هزار میلی آمپر

پاور بانک ریمکس RPP-104
وزن: 380 گرم
ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: 4 پورت

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPP-104

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPP-104
پاور بانک ریمکس Remax RPP-104 با ظرفیت 20000 هزار میلی آمپر یکی از پاور بانک های قدرتمند و حرفه ای شرکت ریمکس است که برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به شارژ چند باره دستگاه های مختلف در طول روز نیاز دارند. این شارژر همراه دارای ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت است و از قابلیت شارژدهی هم زمان به چهار دستگاه مختلف بهره می برد. بنابراین اگر قصد خرید پاوربانک دارید و به دنبال محصولی دارای ظرفیت بالا و عملکرد عالی در شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال هستید، پاوربانک ریمکس RPP-104 را مد نظر داشته باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPP-104
  • ظرفیت ایده آل برای شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی پاوربانک Remax RPP-104  برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. بنابراین با یک بار شارژ کردن این پاوربانک با ظرفیت بالا، می توانید از آن برای چندین بار شارژ کردن گوشی بهره برده و برای مدتی طولانی نیازی به شارژ دوباره پاوربانک پیدا نکنید! البته توجه داشته باشید که با توجه به ظرفیت باتری گوشی شما، ممکن است این تعداد دفعات شارژ ذکر شده کمتر یا بیشتر از این مقادیر شود. در حالت کلی از پاوربانک ریمکس 20000 هزار میلی آمپر برای شارژ انواع گوشی های هوشمند، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این قبیل می توان استفاده کرد.
ظرفیت ایده آل برای شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال
  • دارای قابلیت شارژدهی به چهار دستگاه مختلف به صورت هم زمان!

یکی از ویژگی هایی که بر روی قیمت پاور بانک ریمکس RPP-104 نیز مؤثر بوده و سبب تمایز آن با دیگر پاوربانک های موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به چهار پورت خروجی USB است. از طریق این پورت ها قادر خواهید تا چهار دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کنید و دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت. نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با این پاوربانک گوشی موبایل پشتیبانی آن از فناوری فست شارژ است که باعث شارژ شدن گوشی شما با سرعتی بسیار مطلوب می شود. شدت جریان خروجی این پاوربانک فست شارژ در مجموع برابر با 4.8 آمپر است که به خصوص برای شارژ موبایل کاملاً مناسب دانست. توجه داشته باشید که برای بهره بردن از قابلیت فست شارژ، گوشی شما هم باید با این فناوری سازگار باشد.
دارای قابلیت شارژدهی به چهار دستگاه مختلف به صورت هم زمان!

پاور بانک ریمکس Remax RPP-104 با ظرفیت 20000 هزار میلی آمپر

  • مجهز به دو پورت ورودی MicroUSB و USB Type-C

پاوربانک ریمکس مدل Remax RPP-104 دارای دو پورت ورودی MicroUSB و USB Type-C است که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. مجهز بودن به پورت USB Type-C یکی از ویژگی های قابل توجه این پاوربانک تایپ سی است که امکان شارژ با کیفیت تر باتری پاوربانک را ایجاد می کند. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی پاوربانک ریمکس RPP-104 برابر با 2.1 آمپر می باشد که سرعت قابل قبولی در شارژگیری را به همراه دارد. البته با توجه به ظرفیت بالا و 20 هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک گوشی، ممکن است تا برای تکمیل شدن شارژ باتری آن نیاز به منتظر ماندن برای ساعات نسبتاً طولانی داشته باشید.
مجهز به دو پورت ورودی MicroUSB و USB Type-C
  • طراحی ظاهری شیک، مجهز به نمایشگر شارژ

از لحاظ کیفیت ساخت و طراحی ظاهری نیز پاور بانک ریمکس Remax RPP-104 با ظرفیت 20000 هزار میلی آمپر انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. بر روی سطح بدنه این پاور بانک گوشی موبایل خطوط اریب به صورت برآمده طراحی شده که هم باعث از یکنواختی درآمدن ظاهر آن شده و هم از لیز خوردن پاوربانک بر روی سطوح صاف جلوگیری می کند. همچنین در گوشه سمت راست بدنه آن صفحه نمایشگر تعبیه شده که شارژ باقی مانده باتری پاوربانک را به درصد نمایش می دهد. از طریق این نمایشگر می توانید در هر لحظه از شارژ دقیق شارژر همراه خود مطلع شده و برای استفاده از آن در ادامه روز برنامه ریزی کنید.
طراحی ظاهری شیک، مجهز به نمایشگر شارژ
باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک ریمکس RPP-104 در ابعاد 156 * 104 * 16 میلی متر و با وزن 380 گرم عرضه شده و حمل و جابجایی آن نسبتاً آسان خواهد بود. شاید در نگاه اول وزن این پاوربانک کمی زیاد به نظر برسد، اما با توجه به ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی پاوربانک می توان وزن آن را مناسب و توجیه شده دانست.

جمع بندی

در مجموع پاوربانک ریمکس Remax RPP-104 را باید با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت عالی 20 هزار میلی آمپر ساعتی، امکان شارژدهی به چهار دستگاه به صورت هم زمان، مجهز بودن به دو پورت ورودی MicroUSB و USB Type-C و نمایش شارژ به درصد از طریق نمایشگر یک پاوربانک حرفه ای و قدرتمند دانست که به خوبی تمام نیازهای شما در شارژ گوشی، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال را برطرف می کند.
پاور بانک ریمکس Remax RPP-104 با ظرفیت 20000 هزار میلی آمپر
چنانچه قصد خرید پاوربانک با ظرفیت بالا را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک فست شارژ و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی پاوربانک ریمکس RPP-104 اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
پاور بانک ریمکس Remax RPP-104 با ظرفیت 20000 هزار میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر