۱۳۹۹ فروردین ۲۷, چهارشنبه

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-50

هدست با سیم ای فورتک HS-50
نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: باسیم
رابط: جک 3.5 میلی متری
رنگ: مشکی

طراحی و ساخت هدست ای فورتک HS-50

با استفاده از هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-50 از صدایی با کیفیت و واضح در هنگام پخش موسیقی بهره مند شوید و لذت گوش دادن به موزیک های محبوبتان را دو چندان کنید! علاوه بر گوش دادن به موسیقی، می توانید از هدست ایفورتک HS-50 برای تمرین زبان انگلیسی، انجام بازی های کامپیوتری، تماشای فیلم سینمایی و انجام مکالمه هم استفاده کنید. کیفیت ساخت مطلوب، طراحی ارگونومیک و راحت و مجهز بودن به میکروفون قوی بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت این هدست در میان کاربران شده است.
طراحی و ساخت هدست ای فورتک HS-50
  • رعایت اصول ارگونومیک در طراحی

گوشی های هدست ای فورتک A4tech HS-50 به شکلی کاملاً نرم و راحت طراحی شده اند و در هنگام استفاده از هدست، تمام فضای روی گوش ها را پوشش می دهند. این نوع طراحی باعث می شود که هدست ایفورتک HS-50 در استفاده های طولانی مدت سبب ایجاد خستگی و ناراحتی برای شما نشود و همچنین از ورود صداهای اضافی موجود در محیط به گوش جلوگیری کند.
رعایت اصول ارگونومیک در طراحی
هدبند این هدست گیمینگ نیز به صورت دو لایه طراحی شده و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. در مجموع با توجه به قیمت هدست با سیم ای فورتک مدل A4tech HS-50 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً ایده آل و مناسب ارزیابی کرد.

قابلیت های هدفون باسیم A4tech HS-50

  • ارائه صدایی واضح و با کیفیت

صدای ارائه شده توسط هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-50 دارای کیفیت قابل قبولی است و به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند. به خصوص در هنگام پخش موسیقی این هدست عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان می دهد و صدایی رسا و پرقدرت را ارائه می دهد. همچنین وضوح و شفافیت صدای هدست ایفورتک HS-50 به اندازه ای است که در هنگام انجام بازی هیچ کمبودی را احساس نخواهید کرد! به طوری که جزئیات موجود در صدای بازی نیز با وضوح و کیفیت مناسبی توسط این هدست ارائه می شوند.
قابلیت های هدفون باسیم A4tech HS-50
برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال اطلاعات فنی دقیق تری از هدست دور گوش A4tech HS-50 هستند، باید بگوییم که این هدست قابلیت ارائه صدای استریو را دارد و دارای فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، حساسیت 97 دسی بل و امپدانس 32 اهم می باشد. این مشخصات بیانگر این است که این هدست قابلیت پخش انواع صداهای زیر و بم قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان را دارد و یک دستگاه کارآمد در این زمینه به حساب می آید.
  • مناسب برای انجام مکالمه

بر روی کاپ هدست استریو A4tech HS-50 یک میکروفون نیز تعبیه شده که انجام مکالمه را امکان پذیر می کند. این ویژگی برای تمرین زبان انگلیسی و تقویت مهارت های لیسنینگ و اسپیکینگ کاربرد بالایی دارد. اگر در هنگام انجام بازی به انجام چت صوتی و مکالمه نیاز داشتید، در این حالت هم هدست A4tech HS-50 کارایی زیادی برای شما خواهد داشت. لازم به ذکر است که میکروفون به کار رفته در این هدست از قابلیت تاشوندگی نیز برخوردار می باشد که به راحت تر شدن استفاده از آن کمک زیادی می کند.
مناسب برای انجام مکالمه

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-50

  • اتصال آسان به انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

استفاده از هدست ای فورتک HS-50 به آسان ترین شکل ممکن انجام می گیرد! برای این منظور تنها کافیست تا کابل 3.5 میلی متری آن را به پورت دستگاه مورد نظرتان متصل کنید و پس از آن هدست بلافاصله آماده به کار خواهد بود! توجه داشته باشید که این هدست با سیم دارای دو جک 3.5 میلی متری برای میکروفون و هدفون به طور جداگانه می باشد.
اتصال آسان به انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری
شما می توانید هدست با میکروفون A4tech HS-50 را به کامپیوتر، لپ تاپ، کنسول بازی، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری متصل کنید. لازم به ذکر است که کابل هدست ای فورتک HS-50 دارای طول 2 متر بوده و از کیفیت مطلوبی بهره می برد. به طوری که در هنگام استفاده از آن به ندرت با مواردی مانند گره خوردگی یا در هم پیچیدن مواجه می شوید.

جمع بندی

در مجموع می توان هدست ای فورتک A4tech HS-50 را با توجه به ویژگی هایی مانند ارائه صدایی با کیفیت، مجهز بودن به گوشی های نرم و راحت و قابلیت انجام مکالمه یک انتخاب ایده آل برای شما دانست. چنانچه قصد خرید هدست با سیم ای فورتک HS-50 را دارید، برای دریافت بهترین قیمت هدست و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هدست مورد نظرشان کمک کنید.
هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-50

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر