۱۳۹۹ فروردین ۲۵, دوشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Nissan

پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Nissan
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: داشبورد ماشین
مناسب برای: گوشی های اندرویدی و آیفون و همچنین دستگاه GPS

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل جنکا MH009 Nissan

اگر قصد خرید پایه نگهدارنده گوشی دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Nissan انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این هولدر موبایل از نوع آهنربایی است و با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون و همچنین دستگاه های GPS سازگار می باشد. بر روی صفحه پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Nissan لوگوی برند خودرسازی نیسان حک شده که این موضوع سبب تمایز این محصول با سایر هولدرهای موجود در بازار شده است. پس اگر از صاحبان خودروهای نیسان هستید، با استفاده از این هولدر شرکت Jeneca حال و هوایی جذاب و خاص به فضای داخلی ماشین خود ببخشید!
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل جنکا MH009 Nissan
  • خوش ساخت، با دوام، دارای ابعاد کوچک

اگر کیفیت ساخت و دوام پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو برای شما اهمیت دارد، نگهدارنده گوشی موبایل جنکا MH009 Nissan انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این هولدر نگهدارنده موبایل از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار بیش از حد، خط و خش و حرارت (تا 60 درجه سانتی گراد) دارد. بنابراین در صورت استفاده صحیح، پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Nissan برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
خوش ساخت، با دوام، دارای ابعاد کوچک
مورد قابل ذکر در این رابطه، ابعاد کوچک و جمع و جور هولدر موبایل جنکا MH009 Nissan است. این نوع طراحی باعث شده تا این هولدر فضای کمی از داخل خودروی شما را اشغال کند و باعث ایجاد مزاحمت در حین رانندگی برای شما نشود. در مجموع با توجه به قیمت هولدر گوشی موبایل جنکا MH009 Nissan می توان آن را وسیله ای کارآمد و خوش ساخت نامید.
خوش ساخت، با دوام، دارای ابعاد کوچک
  • قابل استفاده به صورت نصب شده بر روی داشبورد

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا مدل MH009 Nissan دارای خاصیت چسبندگی بالایی است و به شکلی کاملاً محکم بر روی داشبورد ماشین نصب می شود. در این پایه نگهدارنده موبایل داشبورد از چسبی قوی استفاده شده که دارای کیفیت بالایی نیز هست. به طوری که در شرایط محیطی مختلف مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب، کیفیت عملکرد خود را از دست نمی دهد. با توجه به این مشخصات با خیالی راحت بابت اتصال محکم نگهدارنده گوشی موبایل جنکا MH009 Nissan به داشبورد ماشین، می توانید از آن در هنگام رانندگی در جاده ها و خیابان ها استفاده کنید.
قابل استفاده به صورت نصب شده بر روی داشبورد

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Nissan

  • قابلیت نگه داشتن انواع گوشی ها به صورت آهنربایی

همان طور که اشاره شد، پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Nissan از نوع آهنربایی می باشد و درون صفحه آن از آهنرباهایی قوی استفاده شده است. برای اینکه گوشی موبایل شما به طور کاملاً محکم و ثابت بر روی این هولدر مگنتی موبایل برای ماشین قرار بگیرد، ابتدا باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با محصول را بر روی آن بچسبانید و یا درون قاب گوشی قرار دهید. در مجموع پایه نگهدارنده مغناطیسی گوشی جنکا MH009 Nissan توانایی بالایی در تحمل وزن گوشی های مختلف دارد و یک وسیله کارآمد در این زمینه به شمار می رود.
قابلیت نگه داشتن انواع گوشی ها به صورت آهنربایی
  • تنظیم زاویه با امکان چرخش 360 درجه ای

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی هولدر مغناطیسی جنکا MH009 Nissan مجهز بودن آن به قابلیت چرخش 360 درجه ای است. این قابلیت به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زوایای مورد نظر خودتان بر روی این هولدر موبایل 360 درجه استفاده کنید. پس با استفاده از هولدر چرخشی گوشی موبایل جنکا MH009 Nissan هم به صفحه نمایش گوشی خود احاطه کامل خواهید داشت و هم یک رانندگی ایمن و بی خطر را تجربه خواهید کرد.
تنظیم زاویه با امکان چرخش 360 درجه ای

جمع بندی

شرکت نیسان یکی از شرکت های معتبر خودروسازی در سطح جهانی است که محصولات آن در ایران هم طرفداران زیادی دارد. پس اگر از صاحبان خودروهای نیسان یا طرفداران این برند هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Nissan انتخابی جذاب و هیجان انگیز برای شما خواهد بود! این پایه نگهدارنده گوشی داخل ماشین قادر به تحمل وزن گوشی های مختلف است و موبایل شما را به شکلی کاملاً محکم و ثابت با کمک خاصیت آهنربایی نگه می دارد.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Nissan
چنانچه قصد خرید بهترین بهترین هولدر موبایل برای ماشین را دارید، برای دریافت قیمت هولدر گوشی موبایل و اطلاع از نحوه خرید هولدر مگنتی موبایل جنکا MH009 Nissan به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع هولدر موبایل و دیگر لوازم جانبی موبایل هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Nissan

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر