۱۳۹۹ اردیبهشت ۷, یکشنبه

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX517de

پرینتر لکسمارک CX517de
قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی، فکس
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید: 32 برگ در دقیقه یک رو، 15 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: حداکثر 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX517de

اگر قصد خرید پرینتر دارید و در جستجوی محصولی مرغوب و دارای کیفیت چاپ عالی هستید، پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX517de را مد نظر داشته باشید! این پرینتر در دسته پرینترهای لیزری چهار کاره جای دارد و امکان پرینت و کپی سیاه و سفید و رنگی در حالت های یک رو و دو رو اتوماتیک، اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس را در اختیار شما می گذارد. از چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX517de می توان در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط استفاده کرد.
معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX517de

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX517de

  • کیفیتی عالی در چاپ را تجربه کنید!

شاید بتوان کیفیت چاپ را یکی از مشخصات مهم پرینتر چهار کاره لکسمارک CX517de دانست. این پرینتر لیزری دارای دو رزولوشن استاندارد 1200 * 1200 dpi و حداکثری 2400 * 600 dpi است و تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردارند. بنابراین می توان بر روی پرینتر لکسمارک CX517de برای چاپ گزارش ها و نمودارهای اداری به صورت رنگی حساب ویژه ای باز کرد!
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX517de
  • سرعت مطلوب پرینت و کپی برای مصارف اداری و روزمره

سرعت چاپگر لیزری لکسمارک CX517de در هنگام پرینت و کپی برابر با 32 برگ در دقیقه در چاپ یک رو و 15 برگ در دقیقه در چاپ دو رو است که برای مصارف اداری و روزمره سرعت قابل قبولی به نظر می رسد. این میزان سرعت به خصوص در هنگام چاپ رنگی مناسب است و باعث می شود تا کارهایتان سریع تر به پیش برود. لازم به ذکر است که چاپگر لکسمارک CX517de اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 10.5 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 11.5 ثانیه پس از گرم شدن ارائه می دهد و برای آغاز به کار با آن نیازی به منتظر ماندن طولانی مدت ندارید.
سرعت مطلوب پرینت و کپی برای مصارف اداری و روزمره
همان طور که اشاره شد، پرینتر چند کاره لکسمارک CX517de برای استفاده در حجم کاری متوسط و کم ارائه شده است. به طور کلی این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی توانایی انجام 85000 چاپ در ماه را دارد. البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق توصیه شرکت سازنده از آن برای 1500 تا 7000 پرینت در ماه استفاده کنید.
  • از اسناد خود اسکن رنگی تهیه کنید!

از دیگر قابلیت های چاپگر چند کاره لیزری لکسمارک CX517de باید به مجهز بودن آن به یک اسکنر تخت متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ اشاره کنیم که توانایی تهیه اسکن از اسناد به صورت سیاه و سفید و رنگی (در حالت های یک رو و دو رو) را داراست. رزولوشن این اسکنر در هنگام اسکن سیاه و سفید برابر با 1200 * 600 dpi و در حالت اسکن رنگی برابر با 600 * 600 dpi است و کیفیت مناسبی را به شما ارائه می دهد. همچنین اسکنر به کار رفته در پرینتر لکسمارک CX517de قادر به انجام اسکن با سرعت 32 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 14 تصویر در دقیقه در حالت دو رو (در سایز A4) است که برای مصارف معمولی مناسب به نظر می رسد.
از اسناد خود اسکن رنگی تهیه کنید!
با استفاده از اسکنر موجود در چاپگر چهار کاره لکسمارک CX517de می توانید فایل های اسکن شده را در فرمت های XPS، TIFF، PDF معمولی و رمزگذاری شده و JPEG ذخیره کنید و آنها را به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، فلش مموری یا سرور FTP ارسال کنید.
  • ارسال فکس در کمتر از سه ثانیه

پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX517de در زمینه ارسال و دریافت فکس نیز کارایی بالایی دارد و به مودم فکس با سرعت حداکثر 33.6 kbps مجهز است. این چاپگر لیزری رنگی چند کاره به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به ارسال فکس در کمتر از سه ثانیه به ازای هر برگ بپردازید. این ویژگی بر روی قیمت پرینتر لیزری لکسمارک CX517de نیز مؤثر بوده و باعث افزایش کارایی آن شده است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX517de

  • سازگاری با تونر کارتریج هایی با ظرفیت های متفاوت

در پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX517de یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی به کار رفته است. این پرینتر با یک تونر کارتریج مشکی در مدل های 71B10K0 (با ظرفیت چاپ 3000 برگ)، 71B1HK0 (با ظرفیت چاپ 6000 برگ) یا 71B1XK0 (با ظرفیت چاپ 8000 برگ) سازگار است. همچنین در پرینتر لکسمارک CX517de می توان از یک تونر کارتریج آبی، قرمز و زرد از سری های 71B10 (با ظرفیت 2300 برگ) و 71B1H (با ظرفیت 3500 برگ) استفاده کرد. برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با مدل های تونر کارتریج های سازگار با این پرینتر به بخش «مشخصات فنی» مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX517de
  • چاپ بر روی انواع کاغذهای ورودی

سینی اصلی پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX517de گنجایش قرارگیری 250 برگ و سینی چند منظوره آن از نوع تک برگی است. این پرینتر از یک سینی 550 برگی و یک سینی 650 برگی (550 برگ معمولی + فیدر 100 برگی) نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر می توانید آنها را به صورت جداگانه تهیه کرده و ظرفیت کاغذ دستگاه خود را به 1450 برگ برسانید. لازم به ذکر است که در پرینتر لیزری Lexmark CX517de کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، لیبل، مقوای نازک و مدیاهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی قابل استفاده هستند.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX517de

  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش، عملکرد سریع و بدون هنگی

از آنجا که پرینتر لکسمارک CX517de دارای قابلیت های متعددی است، در نگاه اول شاید کار با آن کمی سخت به نظر برسد. اما در این پرینتر از یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و تمام رنگی بهره برده شده و شما از طریق آن می توانید به آسانی با پرینتر کار کنید و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.
کاربری آسان از طریق صفحه نمایش، عملکرد سریع و بدون هنگی
مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه سخت افزار نسبتاً قدرتمند به کار رفته در پرینتر چند کاره لیزری لکسمارک CX517de است که شامل پردازنده مرکزی دو هسته ای با فرکانس 800 مگاهرتز و حافظه رم 1024 مگابایتی (قابل ارتقا به 3072 مگابایتی) می شود. این مجموعه سخت افزاری باعث عملکرد سریع و بدون هنگی پرینتر می شود.
  • سازگار با شبکه های کابلی، امکان چاپ مستقیم از روی فلش مموری

اتصال پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX517de به کامپیوتر از طریق کابل USB انجام می شود. این پرینتر از شبکه های کابلی پرسرعت هم پشتیبانی می کند و می توان آن را از طریق پورت اترنت موجود بر روی بدنه به شبکه متصل کرد. این ویژگی برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی انجام می شود، کارایی بالایی دارد.
پرینتر اداری لکسمارک CX517de به دو پورت USB 2.0 Type A نیز مجهز است که یکی از آنها در جلوی بدنه و دیگری در پشت آن تعبیه شده اند. شما می توانید فلش مموری خود را به این پورت ها متصل کنید و فایل های ذخیره شده بر روی آن را به صورت مستقیم (بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر) چاپ کنید.
سازگار با شبکه های کابلی، امکان چاپ مستقیم از روی فلش مموری

جمع بندی

در مجموع می توان پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX517de را یک پرینتر لیزری با دوام دانست که کیفیت چاپی عالی را به شما ارائه می دهد. شما می توانید با صرف هزینه بابت خرید پرینتر چند کاره لیزری رنگی لکسمارک CX517de از چهار قابلیت پرینت، کپی، اسکن و فکس به صورت یکجا بهره مند شوید و دیگر نیازی به خرید دستگاه های جداگانه نخواهید داشت.
برای دریافت قیمت پرینتر لیزری رنگی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر لکسمارک CX517de به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع پرینتر های لیزری موجود در بازار با بهترین قیمت بازار هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش نظرات سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX517de

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر