۱۳۹۹ فروردین ۳۱, یکشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L
عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی، 5000 ساعت در حالت اقتصادی (اکو)
وضوح تصویر: WXGA (1280x800 پیکسل)
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
2000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L

این روزها استفاده از ویدئو پروژکتور برای ارائه مطالب به مخاطبان در همایش ها و کلاس های آموزشی رواج زیادی داشته است. از جمله ویدیو پروژکتورهای مرغوب و با کیفیت موجود در بازار که برای همین منظور طراحی شده، می توان به دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L اشاره کرد. این دیتا پروژکتور با لنزهای مختلف پاناسونیک سازگار است و می توان از آن در کلاس های درسی، اتاق جلسات ادارات و شرکت ها، سالن های همایش و کنفرانس و آمفی تئاتر برای نمایش تصاویر بهره برد. از دیگر مشخصات این ویدئو پروجکشن می توان به شدت روشنایی بسیار مطلوب و قابلیت نصب و راه اندازی آسان اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW550L

  • یک ویدئو پروژکتور WXGA کارآمد!

دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L از نوع 3LCD است و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد. این دیتا ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از وضوح و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی Panasonic PT-EW550L می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً مناسب دانست و بهترین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و کلاس درس ارزیابی کرد.
نکته قابل ذکر دیگر در این رابطه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW550L است که برابر با 2000:1 است. با توجه به این میزان کنتراست می توان عملکرد این ویدئو پروژکتور را در نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر معمولی دانست.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW550L
  • دارای شدت روشنایی بسیار مطلوب

به طور کلی شدت روشنایی ویدئو پروژکتور یکی از مشخصه های مهم آن است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر چه میزان روشنایی پروژکتور شما بالاتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده با آن شفاف تر و واضح تر خواهند بود. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L دارای شدت روشنایی 5000 لومن است و تصاویری روشن و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. از این جهت می توانید از این ویدئو پروژکتور اداری بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های روشن و پرنور نیز استفاده کنید.
دارای شدت روشنایی بسیار مطلوب
  • هزینه های نگهداری پایین

لامپ به کار رفته در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L دارای توان 320 وات است. این لامپ در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 4000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی (اکو) از آن تا 5000 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. پس با خرید دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L برای مدتی نسبتاً طولانی از صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ و سرویس دستگاه بی نیاز خواهید بود. ضمن اینکه طول عمر فیلتر هوای این دیتا پروژکتور کلاسی برابر با 15000 ساعت می باشد.
هزینه های نگهداری پایین

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق کابل

برای اتصال دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW550L به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و... کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! بر روی بدنه این ویدئو پروژکتور دو ورودی HDMI، دو ورودی RGB، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور)، ورودی و خروجی صدا، ورودی سریال، خروجی مانیتور، ورودی ویدئو و پورت LAN (جهت اتصال به شبکه های کابلی) تعبیه شده است. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L دارای یک پورت مخصوص اتصال ماژول وایرلس نیز هست که در صورت استفاده از آن می توانید دستگاه های دیگر را به صورت بی سیم به آن متصل کنید. توجه داشته باشید که این ماژول بر روی قیمت ویدئو پروژکتور اداری PT-EW550L مؤثر است و در صورت نیاز باید آن را جداگانه تهیه کنید.
اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق کابل
  • قابلیت نصب و راه اندازی آسان در مکان های مختلف

با توجه به اینکه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L به صورت بدون لنز عرضه شده، می توانید از لنزهای مختلف پاناسونیک در آن استفاده کنید. بنابراین دست شما در انتخاب لنز با پارامترهایی مانند میزان زوم، جابجایی، نسبت پرتاب و فوکوس متفاوت باز خواهد بود. این ویژگی باعث انعطاف بالای این دستگاه ویدیو پروژکتور برای استفاده در مکان ها و سالن های مختلف شده است.
با استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L می توانید به تصاویری در ابعاد 40 تا 400 اینچ دست یابید. لازم به ذکر است که برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ، فاصله پرده به نمایش ویدئو پروژکتور باید بین 1.02 تا 1.93 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ این فاصله باید بین 10.56 تا 19.6 متر باشد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که از این دیتا ویدئو پروژکتور هم در اتاق های کوچک و فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتاً بزرگ می توان استفاده کرد.
قابلیت نصب و راه اندازی آسان در مکان های مختلف

جمع بندی

در مجموع می توان دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L را با توجه به ویژگی هایی مانند سازگاری با لنزهای مختلف پاناسونیک، شدت روشنایی بسیار مطلوب و ارائه تصاویری با کیفیت و وضوح مناسب یک انتخاب ایده آل برای استفاده در سالن های همایش، آمفی تئاتر، کنفرانس و کلاس های درسی دانست.
اگر شما هم قصد خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت روز ویدئو پروژکتور و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب ویدیو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر