۱۳۹۹ فروردین ۲۵, دوشنبه

پلاتر اچ پی HP T1530 در اندازه 914 میلی متر

پلاتر اچ پی T1530
قابلیت: چاپ
سایز چاپ: 36 اینچ
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان حرارتی
سرعت چاپ: 120 برگه A1 در ساعت
رزولوشن چاپ: 1200*2400 dpi
حداکثر سایز چاپ: 914 میلی متر

معرفی و بررسی پلاتر HP T1530

با استفاده از پلاتر اچ پی HP T1530 در اندازه 914 میلی متر از کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ رنگی در ابعاد بزرگ بهره مند خواهید شد! این پلاتر برای چاپ نقشه های مهندسی و معماری، طرح های گرافیکی، بنر، پوستر و مواردی از این دست کاربرد دارد و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ به حساب می آید. عرض چاپ پلاتر اچ پی مدلHP T1530  برابر با 36 اینچ (914 میلی متر) است و می توان بر روی آن برای چاپ با کیفیت در ابعاد بزرگ حساب باز کرد.
معرفی و بررسی پلاتر HP T1530

قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اچ پی T1530

  • مجهز به برش دهنده اتوماتیک، امکان استفاده هم زمان از دو رول کاغذ

پلاتر 36 اینچ اچ پیHP T1530  دارای سرعت چاپ 120 برگ A1 در ساعت است که سرعت مطلوبی برای یک پلاترِ مناسب چاپ در ابعاد بزرگ به شمار می آید. نکته قابل توجه در رابطه با این دستگاه چاپ نقشه مهندسی این است که امکان استفاده از دو رول کاغذ به صورت هم زمان در آن وجود دارد و این پلاتر دارای قابلیت سوئیچ اتوماتیک بین رول ها می باشد. بنابراین نیازی به متوقف کردن های مداوم عمل چاپ به منظور قرار دادن رول در دستگاه ندارید و به این ترتیب کارهایتان با سرعت بیشتری به پیش می رود. همچنین پلاتر اچ پیHP T1530  دارای برش دهنده اتوماتیک نیز هست که باعث سریع تر و با کیفیت تر انجام شدن عمل چاپ و تحویل برگه چاپ شده به شما می شود.
قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اچ پی T1530
  • کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ رنگی

رزولوشن پلاتر اچ پی مدل HP DesignJet T1530 36-in برابر با 2400 * 1200 dpi است که باعث ارائه کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ رنگی به شما می شود. این دستگاه پلاتر از فناوری جوهرافشان حرارتی برای چاپ بهره می برد و در آن از 6 کارتریج در رنگ های مختلف استفاده شده است. بنابراین پلاتر HP T1530 36-in طیف وسیعی از رنگ ها را پوشش می دهد. ضمن اینکه این پلاتر جوهر افشان دارای دقت بالایی در چاپ است و کوچکترین جرئیات را نیز با وضوح و به شکلی کاملاً دقیق به روی کاغذ منتقل می کند. این ویژگی به خصوص در هنگام چاپ نقشه های مهندسی کارایی بالایی دارد. در مجموع می توان قیمت پلاتر اچ پی HP T1530 36-in را با توجه به میزان کارایی بالای دستگاه، کاملاً مناسب دانست.
کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ رنگی
  • پشتیبانی از سرویس HP ePrint و اپلیکیشن های موبایل

یکی از ویژگی های کاربردی پلاتر اچ پی HP T1530 پشتیبانی آن از سرویس های HP ePrint و Apple AirPrint است که امکان کار با پلاتر از طریق اینترنت را فراهم می آورند. شما می توانید با ثبت پلاتر خود در این سرویس ها، فایل های مورد نظرتان جهت چاپ را از طریق ایمیل به آن ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، صادر کنید. ضمن اینکه این پلاتر اچ پی HP با اپلیکیشن های موبایل پرینت از راه دور (Remote app) سازگار است و امکان کار با آن از طریق اغلب گوشی های اندرویدی و آیفون برای شما مهیا است.
پشتیبانی از سرویس HP ePrint و اپلیکیشن های موبایل

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اچ پی DesignJet T1530 36-in

  • چاپ ماندگار و با کیفیت با کارتریج های مرغوب HP

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، در پلاتر اچ پیHP T1530  از 6 کارتریج در رنگ های مختلف (دو کارتریج مشکی و چهار کارتریج رنگی) استفاده شده است. این پلاتر رنگی با کارتریج های مدل HP 727 با دو ظرفیت 130 میلی لیتری و 300 میلی لیتری سازگار می باشد که متناسب با نیاز خود می توانید آنها را تهیه کنید. لازم به ذکر است که این کارتریج ها از کیفیتی عالی برخوردار بوده و موارد چاپ شده با آنها از ماندگاری بالایی بهره می برند. چنانچه قصد خرید کارتریج را با بهترین قیمت بازار دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اچ پی DesignJet T1530 36-in
  • امکان چاپ بر روی رول یا برگه های مجزای کاغذ

پلاتر رنگی اچ پیHP T1530  هم از چاپ بر روی رول های کاغذ پشتیبانی می کند و هم می توان از برگه های کاغذ مجزا به عنوان کاغذ ورودی به آن بهره برد. در حالت کلی این پلاتر قادر به چاپ بر روی برگه های A0، A1، A2، A3 و A4، برگه های مخصوص چاپ رنگی، کاغذهای مخصوص چاپ عکس، فیلم، مدیاهای backlight، پلی پروپیلن و وینیل بوده و دست شما را در انتخاب کاغذ ورودی متناسب با نیازتان باز می گذارد.
نکته قابل ذکر در این رابطه این است که در صورت استفاده از رول کاغذ در پلاتر A0 اچ پیHP T1530 ، قطر و وزن رول نباید به ترتیب از 140 میلی متر و 11.9 کیلوگرم بیشتر باشد.
امکان چاپ بر روی رول یا برگه های مجزای کاغذ

پلاتر اچ پی HP T1530 در اندازه 914 میلی متر 

  • امکان استفاده از پلاتر به صورت گروهی

اگر قصد استفاده از پلاتر اچ پی HP T1530 در اندازه 914 میلی متر  به صورت گروهی یا تیمی در محل کار خود را دارید، این امکان برای شما فراهم است. بر روی بدنه این دستگاه چاپ نقشه مهندسی پورت اترنت تعبیه شده که از طریق آن می توانید دستگاه خود را به شبکه های کابلی پرسرعت متصل کنید. در این حالت از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به پلاتر HP T1530 دسترسی خواهید داشت.
پلاتر اچ پی HP T1530 در اندازه 914 میلی متر

جمع بندی

اگر قصد خرید پلاتر 6 رنگ به منظور چاپ نقشه های مهندسی و معماری، بنر، پوستر، طرح های گرافیکی و کاربردهایی مانند این را دارید، پلاتر اچ پی HP T1530 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این پلاتر با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به کاتر اتوماتیک، پشتیبانی از دو رول کاغذ به صورت هم زمان، عرض چاپ 36 اینچ (914 میلی متر) و سازگاری با شبکه های کابلی به خوبی از عهده چاپ دقیق و با کیفیتِ رنگی در ابعاد بزرگ برمی آید.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پلاتر چاپ بنر و همچنین نحوه خرید انواع پلاتر را دریافت کنید. همچنین از طریق ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پلاتر مورد نظرشان کمک کنید.
پلاتر اچ پی HP T1530 در اندازه 914 میلی متر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر