۱۳۹۹ فروردین ۲۷, چهارشنبه

پاوربانک ریمکس Remax RPP-103 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک ریمکس RPP-103
وزن: 250 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با:موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و ...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPP-103

در سال های اخیر بسیاری از گوشی های هوشمند به فناوری شارژ وایرلس مجهز شده اند و مشکلات ناشی از استفاده از کابل های شارژ را از بین برده اند! اگر گوشی یا تبلت شما نیز از این فناوری پشتیبانی می کند، می توانید برای شارژ آن از پاوربانک ریمکس Remax RPP-103 استفاده کنید! این پاوربانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر است و از فناوری Qi پشتیبانی می کند. پس اگر قصد خرید پاوربانک دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، پاوربانک ریمکس RPP-103 را مد نظر داشته باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPP-103
  • ظرفیت مناسب برای مصارف روزمره

همان طور که اشاره شد، پاوربانک Remax RPP-103  دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است که برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته دقت داشته باشید که این تعداد دفعات ذکر شده به طور مستقیم با ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر شود. از پاوربانک با ظرفیت بالا علاوه بر گوشی، می توان برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاهی از این قبیل نیز استفاده کرد.
ظرفیت مناسب برای مصارف روزمره
  • امکان شارژ هم زمان سه دستگاه

پاوربانک ریمکس Remax RPP-103 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای دو پورت خروجی USB است که شدت جریان آنها حداکثر برابر با 2.4 آمپر می باشد. با توجه به این میزان شدت جریان می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب این پاوربانک سریع به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان داشت. اما همان طور که گفتیم پاوربانک Remax RPP-103  از فناوری شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند و به این ترتیب شما می توانید سه دستگاه مختلف (دو دستگاه از طریق کابل و یک دستگاه به صورت وایرلس) را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی این پاور بانک وایرلس در هنگام شارژ وایرلس برابر با 1.0 آمپر خواهد بود. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ وایرلس، گوشی یا تبلت شما نیز باید با این فناوری سازگار باشد.
امکان شارژ هم زمان سه دستگاه

پاوربانک ریمکس Remax RPP-103 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • مقاوم در برابر آسیب های احتمالی

در ساخت پاوربانک ریمکس مدل Remax RPP-103 از پلاستیک مرغوب ABS+ و پلی کربنات (PC) ضد آتش استفاده شده و به همین دلیل این محصول در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد. همچنین سطح بدنه این پاوربانک وایرلس فست شارژ دارای سوراخ های ریز متعددی است که باعث شده تا هم ظاهر پاوربانک دچار یکنواختی نشود و هم از روی سطوح کاملاً صاف لیز نخورد.
مقاوم در برابر آسیب های احتمالی
مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه این است که پاوربانک ریمکس RPP-103 دارای ابعاد 143 * 68 * 17 میلی متر و وزن 250 گرم می باشد و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. بنابراین به سادگی می توانید این پاور بانک جیبی را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید.
  • دارای قابلیت تخصیص شدت جریان به صورت هوشمند

یکی از ویژگی های کاربردی پاوربانک ریمکس Remax RPP-103 که باعث افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های متصل به آن می شود، قابلیت شارژ هوشمند آن است. به این معنا که این پاوربانک قادر به اختصاص دادن هوشمند شدت جریان متناسب با نیاز و ظرفیت دستگاه متصل به آن می باشد. همچنین این شارژر همراه از گوشی و دیگر دستگاه مورد نظر شما در برابر افزایش دما به طور کامل محافظت می کند. پس اگر دمای گوشی در هنگام شارژ شدن بیش از اندازه زیاد شد و داغ کرد، پاوربانک شدت جریان کمتری را به آن اختصاص می دهد تا دمای گوشی به حالت طبیعی بازگردد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاوربانک وایرلس ریمکس RPP-103 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.
دارای قابلیت تخصیص شدت جریان به صورت هوشمند
  • مجهز به نشانگر LED جهت اطلاع از میزان شارژ باقی مانده پاوربانک

برای شارژ باتری پاوربانک ریمکس Remax RPP-103 با ظرفیت 10000 میلی آمپر باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.1 آمپر است و سرعت قابل قبولی در شارژ پاوربانک را ارائه می دهد. همچنین در کناره بدنه این پاور بانک گوشی موبایل پنج نشانگر LED تعبیه شده که از طریق آنها می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک به صورت تقریبی مطلع شوید.
مجهز به نشانگر LED جهت اطلاع از میزان شارژ باقی مانده پاوربانک

جمع بندی

در مجموع می توان پاوربانک ریمکس RPP-103 را با توجه به ویژگی هایی مانند پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس (Qi)، مجهز به دو پورت خروجی، سرعت مناسب در شارژدهی و قابلیت شارژ هوشمند یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال دانست.
پاوربانک ریمکس Remax RPP-103 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
شما می توانید به مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک حرفه ای ریمکس Remax RPP-103 و نحوه خرید اینترنتی پاوربانک را دریافت کنید. همچنین اگر سابقه استفاده از این محصول را دارید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان و دیگر لوازم جانبی موبایل کمک کنید.
پاوربانک ریمکس Remax RPP-103 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر