۱۳۹۹ فروردین ۳۱, یکشنبه

شارژر فندکی هواوی Huawei DC5V0D

شارژر فندکی هواوی DC5V0D
تعداد درگاه خروجی: یک عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: گوشی ها و تبلت های اندرویدی، گوشی های آیفون، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین هواوی DC5V0D

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به اقتضای شرایط شغلی تان ناچار به گذراندن ساعات زیادی از روز خود در حال رانندگی هستید، شارژر فندکی هواوی Huawei DC5V0D یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود. این شارژر فندکی با درگاه فندک انواع ماشین های سواری، وانت، کامیون و... سازگار است و جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) را به جریان برق مناسب برای شارژ گوشی (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند. بنابراین با به همراه داشتن این شارژر فندکی 5 ولت دیگر نگران تمام شدن شارژ موبایلتان در ماشین نخواهید بود و می توانید با خیالی آسوده به رانندگی بپردازید!
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین هواوی DC5V0D
  • طراحی ظاهری خاص و شیک

اولین موردی که در هنگام مواجهه با شارژر فندکی Huawei DC5V0D توجه شما را به خود جلب می کند، طراحی ظاهری خاص و متفاوت آن با شارژرهای فندکی دیگر است. به طوری که استفاده از این شارژر فندکی ماشین جلوه زیبایی به فضای داخلی خودروی شما خواهد بخشید. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که در ساخت شارژر فندکی هواوی DC5V0D از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. پس در صورت استفاده صحیح، این شارژر فندکی برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. در مجموع با توجه به قیمت این شارژر فندکی خودرو می توان کیفیت ساخت آن را مطلوب ارزیابی کرد.
طراحی ظاهری خاص و شیک
  • مناسب برای شارژ انواع گوشی

شارژر فندکی هواوی مدل Huawei DC5V0D دارای یک پورت خروجی از نوع USB 2.0 است. این پورت دارای شدت جریان 1.0 آمپر بوده و سرعت مناسبی در شارژ گوشی، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای دستیابی به بالاترین سرعت و کیفیت در شارژدهی، بهتر است تا از این شارژر فندکی برای شارژ تبلت استفاده نشود.
مناسب برای شارژ انواع گوشی

شارژر فندکی هواوی Huawei DC5V0D

  • سازگار با گوشی های موبایل اندرویدی و آیفون

با استفاده از شارژر فندکی ماشین هواوی DC5V0D محدودیتی در شارژ گوشی های موبایل مختلف نخواهید داشت! این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی کاربرد دارد. همچنین با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ می توانید از شارژر فندکی DC5V0D برای شارژ گوشی آیفون بهره ببرید.
یکی از ویژگی های قابل توجه شارژر فندکی هواوی Huawei DC5V0D مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، افزایش دما، اتصال کوتاه و نوسان شدت جریان و ولتاژ است. بنابراین در صورت رخ دادن چنین اختلالاتی هیچ گونه آسیبی به گوشی شما در حین شارژ شدن وارد نمی شود. پس با استفاده از این شارژر فندکی برای ماشین می توانید از یک شارژ ایمن و با کیفیت بهره مند شوید.
سازگار با گوشی های موبایل اندرویدی و آیفون

جمع بندی

شارژر فندکی هواوی DC5V0D یک وسیله پرکاربرد برای رانندگان تاکسی های اینترنتی و به طور کلی تمام افرادی است که در طول روز ساعات زیادی را به رانندگی می گذرانند. این شارژر فندکی دارای یک پورت خروجی است و به خوبی از عهده شارژ انواع گوشی های موبایل برمی آید. پس اگر قصد خرید شارژر فندکی دارید و به دنبال محصولی با کیفیت و با دوام هستید، شارژر فندکی Huawei DC5V0D را مد نظر داشته باشید.
برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید اینترنتی شارژر فندکی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید سؤالات خود در این رابطه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در اسرع وقت بهره مند شوید.
شارژر فندکی هواوی Huawei DC5V0D

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر