۱۳۹۹ فروردین ۳۱, یکشنبه

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-B350P

دستگاه کپی شارپ MX-B350P
نوع: لیزری، رومیزی، سیاه و سفید
زمان تهیه اولین کپی: 5.5 ثانیه
سرعت کپی: 35 برگ در دقیقه
وضوح چاپ:  600*600 dpi

معرفی و بررسی دستگاه کپی شارپ MX-B350P

اگر قصد خرید دستگاه کپی سیاه و سفید دارید و به دنبال یک محصول با کیفیت، خوش ساخت و با دوام هستید، دستگاه کپی شارپ Sharp MX-B350P یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این دستگاه فتوکپی برای استفاده در ادارات، شرکت ها و سازمان ها ارائه شده و از قابلیت های کپی سیاه و سفید به صورت یک رو و پرینت به صورت دو رو اتوماتیک برخوردار است. از جمله ویژگی های دستگاه کپی شارپ MX-B350P می توان به مجهز بودن به وای فای داخلی، سازگاری با تونر کارتریج دارای ظرفیت بالا و سرعت مناسب در کپی و پرینت اشاره کرد که در ادامه متن به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی و بررسی دستگاه کپی شارپ MX-B350P

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ MX-B350P

  • سرعت بسیار مطلوب در انجام پرینت و کپی

دستگاه کپی رومیزی شارپ MX-B350P از سرعت قابل قبولی هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی برخوردار است. این دستگاه کپی برای گرم و آماده به کار شدن به 29 ثانیه زمان نیاز دارد و اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 5.5 ثانیه ارائه می دهد. بنابراین نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای آماده به کار شدن دستگاه کپی شارپ MX-B350P پس از روشن کردن آن نخواهید داشت و می توانید کارهای خود را با سرعت بیشتری به پیش ببرید. همچنین سرعت کپی و پرینت دستگاه کپی شارپ مدل  Sharp MX-B350P برابر با 35 برگ در دقیقه است که باعث شده تا بتوانید بر روی این دستگاه برای انجام چاپ های متوالی در تعداد کم و متوسط حساب باز کنید.
قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ MX-B350P
  • کیفیتی مناسب در چاپ و کپی را تجربه کنید

با توجه به اینکه رزولوشن دستگاه کپی اداری شارپ MX-B350P برابر با 600*600 dpi است، می توان از کیفیت مناسب کپی آن اطمینان داشت. به طوری که تصاویر و به خصوص متن های سیاه و سفید کپی شده با آن از وضوح و میزان خوانایی قابل قبولی برخوردارند. همچنین دستگاه کپی Sharp MX-B350P از قابلیت پرینت با رزولوشن 600*600 dpi نیز بهره می برد و در این زمینه هم کارایی بالایی برای شما خواهد داشت.
کیفیتی مناسب در چاپ و کپی را تجربه کنید

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Sharp MX-B350P

  • ظرفیت مناسب کاغذ

سینی اصلی دستگاه کپی پشت و رو زن شارپ MX-B350P گنجایش 500 کاغذ و سینی چند منظوره آن گنجایش 50 کاغذ را دارد. در حالت استاندارد این دستگاه کپی به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد، اما در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید یک سینی 600 برگی دیگر و پایه نیز به صورت جداگانه تهیه کرده و از آن به صورت ایستاده استفاده کنید. در این حالت گنجایش کلی کاغذ دستگاه کپی شارپ MX-B350P به 1150 برگ می رسد که برای مصارف اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. لازم به ذکر است که امکان استفاده از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای از پیش چاپ شده، بازیافتی، پانچ شده، سربرگدار، کاغذ رنگی، پاکت نامه، لیبل و کاغذ براق به عنوان کاغذ ورودی در دستگاه کپی سیاه و سفید رومیزی شارپ MX-B350P وجود دارد.
  • پشتیبانی از تونر کارتریج مشکی با کیفیت

در دستگاه کپی شارپ MX-B350P یک تونر کارتریج مشکی از مدل MX-B45NT قابل استفاده می باشد. این تونر کارتریج دارای ظرفیت چاپ 30 هزار برگ است و از جمله تونر کارتریج های با کیفیت شرکت شارپ به حساب می آید. به طوری که در طول مدت استفاده از آن با مشکلاتی مانند افت کیفیت مواجه نخواهید شد. در صورت نیاز به خرید تونر دستگاه کپی با بهترین قیمت بازار، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Sharp MX-B350P

دستگاه کپی شارپ Sharp MX-B350P

  • مجهز به وای فای، قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر به صورت وایرلس

شاید بتوان یکی از ویژگی های کاربردی و مهم دستگاه کپی شارپ -B350P را مجهز بودن آن به وای فای داخلی دانست. با استفاده از این قابلیت به سادگی می توانید انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر را به این دستگاه کپی متصل کرده و با آن به صورت وایرلس کار کنید. این ویژگی بر روی قیمت دستگاه کپی شارپ MX-B350P نیز مؤثر بوده است.
علاوه بر این، دستگاه فتوکپی شارپ MX-B350P از قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری نیز برخوردار است. برای این منظور تنها کافیست تا فلش مموری خود را به پورت USB 2.0 تعبیه شده در قسمت جلوی بدنه دستگاه کپی متصل کنید و بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر، از فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری پرینت بگیرید.
مجهز به وای فای، قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر به صورت وایرلس
  • یک دستگاه کپی ایده آل برای کارهای گروهی و تیمی

دستگاه کپی چند کاره شارپ مدل MX-B350P از طریق پورت و کابل USB 2.0 تعبیه شده بر روی قسمت پشتی بدنه آن به کامپیوتر متصل می شود. همچنین شما می توانید دستگاه کپی شارپ MX-B350P را به صورت تیمی و گروهی مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه کپی به پورت اترنت مجهز است و از شبکه های کابلی پرسرعت پشتیبانی می کند. بنابراین دسترسی از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن وجود دارد.
یک دستگاه کپی ایده آل برای کارهای گروهی و تیمی

جمع بندی

با خرید دستگاه کپی شارپ Sharp MX-B350P می توانید از قابلیت های کپی و پرینت سیاه و سفید با سرعت و کیفیتی بسیار مطلوب بهره مند شوید! این دستگاه کپی برای مصارف اداری و شرکتی یک گزینه ایده آل به شمار می آید و تمام انتظارات شما از یک دستگاه کپی خوش ساخت و با دوام را برآورده می کند. همچنین دستگاه کپی تحت شبکه شارپ MX-B350P به وای فای داخلی نیز مجهز است و به سادگی به تمام دستگاه های دارای وای فای به صورت وایرلس متصل می شود.
چنانچه قصد خرید دستگاه کپی حرفه ای را دارید، با نمایندگی فروش دستگاه کپی شارپ، شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. اگر در رابطه با ویژگی ها و نحوه خرید این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
دستگاه کپی شارپ Sharp MX-B350P

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر