۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C38

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C38
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: روی شیشه یا داشبورد ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های ios

قابلیت و مشخصات هولدر یسیدو C38

اگر قصد خرید بهترین پایه نگهدارنده موبایل برای ماشین دارید و به دنبال یک محصول جمع و جور، سبک و کارآمد هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C38 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این محصول را شاید بتوان یکی از کوچکترین هولدرهای موجود در بازار دانست که به آسانی هر چه تمام تر بر روی انواع سطوح صاف مانند داشبورد، شیشه ماشین، فرمان، میز، دیوار، بدنه مانیتور کامپیوتر، درب یخچال و... قابل نصب و استفاده است. بنابراین می توان هولدر گوشی یسیدو C38 را یک وسیله پرکاربرد دانست که به خوبی از عهده نگه داشتن گوشی در موقعیت ها و مکان های مختلف بر می آید.
قابلیت و مشخصات هولدر یسیدو C38
  • چسبندگی بالا در هنگام نصب بر روی سطوح مختلف

در پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C38 هیچ گونه گیره یا پایه ای به کار نرفته است. این هولدر موبایل برای ماشین به شکل یک سکه فلزی طراحی شده که در قسمت پشتی آن از چسبی قوی استفاده شده است. از این جهت می توان آن را به سادگی بر روی سطوح مختلف از جمله داشبورد یا شیشه ماشین چسباند. هولدر شیشه ای موبایل یسیدو C38 به شکلی کاملاً محکم در محل نصب شده قرار می گیرد و تکان های ماشین درحال حرکت باعث جدا شدن آن نمی شود. بنابراین با خیالی راحت می توانید از این هولدر موبایل در داخل ماشین یا در منزل و محل کار استفاده کنید.
چسبندگی بالا در هنگام نصب بر روی سطوح مختلف
  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

هولدر نگهدارنده موبایل یسیدو مدل Yesido C38 از نوع آهنربایی بوده و درون صفحه نگهدارنده آن از چهار آهنربا استفاده شده است. این پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو توانایی بالایی در تحمل وزن انواع گوشی های اندرویدی و iOS دارد و گوشی در تکان های ماشین از آن جدا نمی شود. لازم به ذکر است که اگر گوشی شما فلزی نیست، باید قبل از قرار دادن آن بر روی پایه نگهدارنده، برچسب آهنربایی ارائه شده همراه با این محصول را بر روی بدنه یا قاب گوشی نصب کنید. همچنین پایه نگهدارنده گوشی داشبورد یسیدو C38 قادر به نگه داشتن انواع وسایل فلزی مانند سوئیچ یا دسته کلید نیز هست که باعث بهبود کارایی آن شده است.
سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C38

  • ساخته شده از فلز مرغوب

بدنه هولدر مگنتی موبایل یسیدو C38 از فلز ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی، خوردگی، ضربه و خراشیدگی دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها قابل استفاده خواهد بود. این ویژگی با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C38 یک مزیت برای آن به حساب می آید.
نکته دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم این است که هولدر آهنربایی موبایل یسیدو C38 در ابعاد 33*33*9 میلی متر عرضه شده و یکی از جمع و جورترین هولدرهای موجود در بازار است. پس استفاده از آن در داخل خودرو کوچکترین مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نخواهد کرد. ضمن اینکه این ابعاد جمع و جور باعث می شود تا بتوانید از آن به آسانی در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.
از آنجا که پایه نگهدارنده گوشی شیشه ای یسیدو C38 فاقد پایه یا گیره است، امکان چرخش 360 درجه ای برای آن در نظر گرفته نشده است. اما کار کردن با این هولدر به قدری راحت است که شما می توانید گوشی را در زاویه دلخواه بر روی آن قرار داده و در صورت نیاز این زاویه را تغییر دهید.
ساخته شده از فلز مرغوب

جمع بندی

در مجموع می توان نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل یسیدو C38 را یک وسیله کارآمد در داخل خودرو، منزل یا محل کار دانست که به خوبی از عهده نگه داشتن انواع گوشی های موبایل و سایر وسایل فلزی بر می آید. این هولدر که از نوع آهنربایی است، دارای قدرت چسبندگی بالایی بوده و به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما نصب می شود.
چنانچه قصد خرید هولدر گوشی موبایل یسیدو C38 را دارید، برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C38

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر