۱۳۹۹ اردیبهشت ۸, دوشنبه

ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-600

ماشین حساب سیتیزن CT-600
تعداد ارقام: 10 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن CT-600

ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-600 را می توان یکی از ماشین حساب های خوش ساخت، با کیفیت و دارای طول عمر بالا دانست که برای استفاده در منزل، اداره، شرکت، مغازه یا فروشگاه شما یک گزینه عالی به حساب می آید. این ماشین حساب شرکت Citizen که از  انواع ماشین حساب های رومیزی است، با ویژگی هایی مانند امکان انجام محاسبات روزمره، قابلیت بازبینی محاسبات انجام شده و اصلاح خطاها و مجهز بودن به دکمه های نرم و راحت توانسته به محصولی پرفروش در بازار و پر طرفدار در میان کاربران تبدیل شود.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن CT-600
  • کیفیت ساخت عالی، طراحی ظاهری شیک و زیبا

ماشین حساب سیتیزن مدل CT-600 برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که علاوه بر مشخصات فنی، جلوه های ظاهری و کیفیت ساخت ماشین حساب نیز برایشان اهمیت دارد. این ماشین حساب دارای کیفیت ساختی عالی است و در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربه و فشار مقاومت قابل قبولی دارد. همچنین دکمه های ماشین حساب سیتیزن CT-600 از پلاستیک نرم ساخته شده اند و دارای ابعاد بزرگی هستند. به طوری که کار با آنها در هنگام وارد کردن ارقام به سریع ترین و دقیق ترین شکل ممکن انجام خواهد گرفت.
کیفیت ساخت عالی، طراحی ظاهری شیک و زیبا
ماشین حساب رومیزی سیتیزن CT-600 در ابعاد 185 * 140 * 35 میلی متر و وزن 192 گرم روانه بازار شده و فضای زیادی از میز محل کار شما را اشغال نمی کند.
  • صفحه نمایش شیب دار با زاویه دید مناسب

در ماشین حساب حسابداری سیتیزن CT-600 از یک صفحه نمایش 10 رقمی استفاده شده که برای محاسبات روزمره و کار با اعداد معمولی کاملاً مناسب است. این صفحه نمایش به صورت شیب دار طراحی شده و زاویه دید بسیار مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که امکان نمایش اعداد به صورت تفکیک شده سه تایی و نمایش اعداد اعشاری بر روی نمایشگر ماشین حساب سیتیزن CT-600 وجود دارد.
صفحه نمایش شیب دار با زاویه دید مناسب
  • مجهز به دو منبع تغذیه: باتری و نور محیط

ماشین حساب ساده سیتیزن CT-600 قادر به تأمین انرژی هم از باتری و هم از نور محیط می باشد. به این صورت که در طول روز و در مکان های دارای نور کافی، ماشین حساب سیتیزن CT-600 از نور محیط تغذیه کرده و بدون نیاز به باتری عمل می کند. این ویژگی سبب می شود تا نیازی به تعویض گاه و بیگاه باتری این ماشین حساب نداشته باشید.
مجهز به دو منبع تغذیه: باتری و نور محیط

ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-600

  • امکانات متعدد برای انجام محاسبات روزمره

از جمله قابلیت هایی که ماشین حساب ساده رومیزی سیتیزن CT-600 در اختیار شما قرار می دهد می توان به انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد، تغییر علامت (از مثبت به منفی و بالعکس) و جذرگیری از اعداد اشاره کرد. همچنین این ماشین حساب به دکمه TAB نیز مجهز است که برای تعیین تعداد ارقام اعشاری مورد استفاده قرار می گیرد.
امکانات متعدد برای انجام محاسبات روزمره
بر روی صفحه کلید ماشین حساب فروشگاهی سیتیزن CT-600 دکمه های M+، M- و MRC تعبیه شده که برای کار با حافظه مورد استفاده قرار می گیرند. از طریق این دکمه ها می توانید نتیجه محاسبه انجام شده و اعداد مورد نظرتان را در حافظه این ماشین حساب فروشگاهی ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی خود بهره ببرید. این ویژگی سبب سریع تر انجام شدن محاسبات شما می شود.
  • قابلیت بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاها

یکی از ویژگی های کاربردی ماشین حساب حسابداری سیتیزن CT-600 قابلیت بازبینی محاسبات انجام شده با استفاده از دکمه های CHECK و AUTO REPLAY است. همچنین با استفاده از دکمه CORRECT می توانید اشتباه های احتمالی در وارد کردن ارقام در محاسبات قبلی را تصحیح کنید. بنابراین در صورت مرتکب شدن خطا، نیازی به تکرار کردن محاسبات ندارید و کارهایتان با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت.
قابلیت بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاها

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-600 دارای امکانات متعددی است و هر آنچه را که در انجام محاسبات روزمره به آن نیاز دارید، برای شما فراهم می آورد. با تهیه این ماشین حساب ساده بزرگ برای مدتی طولانی می توانید از یک ماشین حساب خوش ساخت و مرغوب بهره مند شوید!
ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-600
برای دریافت قیمت ماشین حساب و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب رومیزی سیتیزن CT-600 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب ماشین حساب رومیزی مورد نظرشان کمک نمایید.
ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-600

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر