۱۳۹۹ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-LW362
عمر لامپ: 6000 ساعت در حالت اکو
وضوح تصویر: WXGA 1280*800
شدت روشنایی: 3600 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 
12,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW362

شرایطی را تصور کنید که قصد برگزاری یک جلسه کاری و ارائه گزارش به مدیران خود در شرکت را دارید و برای این منظور قصد دارید تا از ویدئو پروژکتور استفاده کنید. در چنین شرایطی اگر دیتا پروژکتور مورد استفاده شما از کیفیت لازم برای نمایش تصاویر برخوردار نباشد، مطالب مورد نظر شما به خوبی به مدیران ارائه نمی شود و چه بسا نتیجه جلسه آن طور که باب میل شماست، رقم نخورد! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362 می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد! این ویدیو پروژکتور برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات اداری طراحی شده و با توجه به ابعاد جمع و جور و وزن سبک خود (حدود 2.9 کیلوگرم) از قابلیت حمل و جابجایی آسانی نیز برخوردار است.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW362

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW362

  • ارائه تصاویری با میزان روشنایی قابل توجه

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW362 دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل است و از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت مناسب تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور قابل حمل و طبیعی بودن رنگ های آنها مطمئن بود.
اما شاید بتوان یکی از مشخصه های مهم دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW362 را شدت روشنایی 3600 لومنی آن دانست که باعث ارائه تصاویری با میزان روشنایی مطلوبی به شما می شود. از این جهت با خیالی راحت بابت افت نکردن وضوح تصاویر، می توانید از این دیتا پروژکتور کلاسی در اتاق های نسبتاً روشن نیز استفاده کنید. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW362 را مناسب ارزیابی کرد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW362
  • نسبت کنتراست مطلوب برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت

یکی از دلایلی که باعث شده تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-LW362 برای استفاده های آموزشی و اداری مناسب باشد، نسبت کنتراست 12000:1 آن است. این میزان نسبت کنتراست باعث به نمایش درآمدن رنگ مشکی با عمق زیاد و رنگ های روشن با شفافیت بیشتر می شود و به این ترتیب میزان خوانایی متن های موجود در تصاویر و سایه روشن ها بهبود پیدا می کند. بنابراین برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی می توان بر روی این ویدئو پروژکتور آموزشی حساب باز کرد.
نسبت کنتراست مطلوب برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت
  • قابلیت نصب و راه اندازی آسان

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362 از امکاناتی مانند زوم دستی تا 1.2 برابر و تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی (به صورت دستی یا اتوماتیک) و 15 درجه افقی (به صورت دستی) برخوردار است. این ویژگی ها در هنگام نصب ویدئو پروژکتور و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش کمک زیادی به شما می کند و این امکان را فراهم می آورد تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک را در زاویه دلخواه و متناسب با محدودیت فضای نصب نسبت به پرده نمایش قرار دهید.
از ویدئو پروژکتور اداری Panasonic PT-LW362 برای نمایش تصاویری در ابعاد 30 تا 300 اینچ می توان استفاده کرد. برای این منظور فاصله پرده نمایش ویدئو پروژکتور باید بین 0.94 تا 1.13 متر (برای نمایش در ابعاد 30 اینچ) و 9.63 تا 11.58 متر (برای نمایش در ابعاد 300 اینچ) باشد. بنابراین دستگاه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LW362 هم در اتاق های نسبتاً بزرگ و هم در مکان های دارای محدودیت فضا کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این ویدئو پروجکشن هم قابلیت نصب شدن به سقف را دارد و هم می توان آن را بر روی میز یا زمین جهت نمایش تصاویر قرار داد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362
  • اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل

ویدئو پروژکتور قابل حمل پاناسونیک PT-LW362 از طریق کابل و پورت های ارتباطی موجود بر روی بدنه اش به آسانی به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... متصل می شود. این ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی دارای پورت های HDMI، سریال، LAN (جهت استفاده در شبکه)، دو ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی صدا، USB A و USB B است و برای اتصال آن به دستگاه های دیگر کار سختی پیش رو نخواهید داشت.
در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW362 یک اسپیکر داخلی 10 واتی نیز به کار رفته که در مکان های نه چندان شلوغ، صدایی رسا و واضح را به شما ارائه می دهد.
اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل
  • هزینه های بسیار پایین نگهداری

طول عمر لامپ به کار رفته در دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-LW362 در حالت استفاده عادی از دستگاه برابر با 5000 ساعت است. این لامپ که از نوع 230 واتی است، در صورت استفاده از ویدئو پروژکتور در حالت اکو 1 تا 6000 ساعت و در حالت اکو 2 تا 10000 ساعت عمر خواهد کرد و به این ترتیب تا مدت ها نیازی به تعویض آن پیدا نمی کنید. از این جهت هزینه های تعمیر و نگهداری این دستگاه ویدیو پروژکتور برای شما بسیار پایین خواهد.
هزینه های بسیار پایین نگهداری

جمع بندی

در مجموع می توان دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW362 را با ویژگی هایی مانند نسبت کنتراست مطلوب، وزن سبک و ابعاد جمع و جور، مجهز بودن به پورت های ارتباطی نسبتاً کامل و قابلیت نصب و راه اندازی آسان یک انتخاب ایده آل برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات کاری دانست.
چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW362 را دارید، برای دریافت قیمت انواع ویدئو پروژکتور و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر