۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

شارژر فندکی باسئوس Baseus CCMLC20C

شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB Type-C، USB با قابلیت شارژ سریع
سازگار با: گوشی، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس CCMLC20C

شارژر فندکی یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری برای رانندگان تاکسی های اینترنتی و کسانی است که مدت زمان زیادی از طول روز خود را به رانندگی می گذرانند. از جمله شارژرهای فندکی خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار باید به شارژر فندکی باسئوس Baseus CCMLC20C اشاره کنیم که از فناوری شارژر سریع پشتیبانی می کند و به پورت USB Type-C نیز مجهز است. این شارژر فندکی تایپ سی برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال بالاترین سرعت در شارژدهی هستند! برای آشنایی با مشخصات شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C با ما تا انتهای متن همراه باشید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس CCMLC20C
  • پشتیبانی از تمامی فناوری های شارژ سریع

شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C دارای دو پورت خروجی، شامل یک پورت USB و یک پورت USB Type-C است که با استفاده از آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. نکته قابل توجه در رابطه با این شارژر فندکی دو پورت پشتیبانی آن از تمامی فناوری های شارژ سریع (QC4+، PPS، PD3.0، QC3.0، QC2.0، SCP، AFC و MTK PE) است که سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی شما نیز باید از فناوری فست شارژ پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل معمولی شارژ خواهد شد. شما می توانید از شارژر فندکی فست شارژ باسئوس CCMLC20C علاوه بر شارژ گوشی برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کنید.
پشتیبانی از تمامی فناوری های شارژ سریع
در رابطه با پورت های شارژر فندکی Baseus CCMLC20C باید به این نکته هم اشاره کنیم که شدت جریان خروجی آنها در مجموع با ولتاژ 5 ولت برابر با 6 آمپر است. به صورت تفکیک شده نیز شدت جریان خروجی پورت USB با ولتاژ 4.5 ولت برابر با 5 آمپر، با ولتاژ 5 ولت برابر با 4.5 آمپر، با ولتاژهای 9 و 12 ولت برابر با 3 آمپر و با ولتاژ 20 ولت برابر با 2.25 آمپر است. همچنین پورت USB Type-C این شارژر دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر با ولتاژهای 5، 9، 12 و 15 ولت و 2.25 آمپر با ولتاژ 20 ولت می باشد. لازم به ذکر است که دستیابی به ولتاژهای 15 و 20 ولت تنها در خودروهای مجهز به باتری هایی با ولتاژ 24 ولتی امکان پذیر است. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت عالی شارژدهی شارژر فندکی سریع باسئوس CCMLC20C اطمینان کامل داشت.
پشتیبانی از تمامی فناوری های شارژ سریع
  • مجهز به صفحه نمایش LED

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C مجهز بودن آن به صفحه نمایش LED است که باعث می شود تا بتوانید آسان تر و با کیفیت تر از شارژر استفاده کنید. بر روی این نمایشگر به صورت چرخشی ولتاژ باتری خودرو، ولتاژ خروجی و شدت جریان خروجی نمایش داده می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که شارژر فندکی ماشین فست شارژ باسئوس CCMLC20C قابلیت تشخیص ولتاژ مورد نیاز دستگاه های متصل به آن را به صورت هوشمند دارد. این ویژگی باعث می شود تا جریان برق متناسب با ظرفیت گوشی یا دیگر دستگاه های متصل به شارژر فندکی به آنها اختصاص داده شود و به این ترتیب طول عمر باتری آنها افزایش یابد. ضمن اینکه این ویژگی از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری خودرو جلوگیری می کند.
مجهز به صفحه نمایش LED

شارژر فندکی باسئوس Baseus CCMLC20C

  • طراحی ظاهری زیبا، مقاوم و با دوام

شرکت باسئوس در ساخت شارژر فندکی CCMLC20C از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) استفاده کرده است که باعث مقاومت بالای این محصول در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه، فشار و خراشیدگی شده است. همچنین این شارژر فندکی خودرو برای موبایل در برابر آتش و حرارت زیاد نیز مقاومت قابل توجهی دارد. در مجموع با توجه با توجه به قیمت شارژر فندکی ماشین باسئوس CCMLC20C می توان آن را محصولی خوش ساخت و با دوام دانست که برای مدتی طولانی در خودروی شما قابل استفاده خواهد بود. همچنین طراحی دو رنگ این شارژر فندکی و بدنه براق آن، جلوه ای زیبا به ظاهر این محصول بخشیده است.
طراحی ظاهری زیبا، مقاوم و با دوام

 جمع بندی

اگر سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، شارژر فندکی باسئوس Baseus CCMLC20C برای شما ساخته شده است! این شارژر دارای دو پورت است و از ویژگی هایی مانند شارژ سریع، اختصاص هوشمند ولتاژ متناسب با نیاز دستگاه متصل به آن و مجهز بودن به صفحه نمایش بهره می برد.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی در رابطه با خرید انواع لوازم جانبی موبایل و لوازم جانبی تبلت می توانید با شماره ذکر شده تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
شارژر فندکی باسئوس Baseus CCMLC20C

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر