۱۳۹۹ اردیبهشت ۸, دوشنبه

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5328

هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5328
نوع گوشی: توگوشی (هندزفری دارای یک گوشی)
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی و بررسی هندزفری تسکو TH 5328

در دست گرفتن گوشی موبایل در پشت فرمان به منظور صحبت کردن یکی از دلایل عمده بروز سوانح و تصادفات رانندگی است. اگر از آن دست افرادی هستید که بنا به اقتضای شرایط شغلی تماس های زیادی در طول روز دریافت می کنید و ناچار به پاسخگویی به آنها در هر شرایطی هستید، هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5328 کاملاً به کار شما خواهد آمد! این هندزفری دارای یک سرگوشی است و از طریق بلوتوث به موبایل متصل می شود. بنابراین با استفاده از آن به آسانی می توانید به تماس های دریافتی تان پاسخ داده و همچنین به موسیقی گوش دهید. در ادامه بیشتر به معرفی هندزفری تسکو مدل TSCO TH 5328 خواهیم پرداخت.
معرفی و بررسی هندزفری تسکو TH 5328

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5328

  • ارائه صدایی با کیفیت استریو

هندزفری تسکو TH 5328 به خوبی انتظارات شما در هنگام پخش موسیقی و مکالمه را برآورده می کند و صدایی با کیفیت استریو را به شما ارائه می دهد. همچنین این هندزفری دارای میکروفون قدرتمندی است و صدای شما را به شکلی شفاف و واضح به طرف مقابل در مکالمه انتقال می دهد. به طوری که نویزها و سروصدا های محیطی تأثیر کمی بر روی نحوه عملکرد آن و کیفیت صدای انتقال داده شده خواهند داشت.
قابلیت های هندزفری TSCO TH 5328
باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر روی بدنه هندزفری تک گوشی تسکو TH 5328 دکمه های کنترلی نیز تعبیه شده که برای تنظیم میزان صدا و مدیریت تماس های دریافتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • یک هندزفری بلوتوثی کارآمد!

در هندزفری بی سیم تسکو TH 5328 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و این هندزفری را می توان به راحتی به انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری را روشن کنید و از طریق لیست جستجوی بلوتوث موبایل یا تبلت خود به آن متصل شوید. زمانی که اتصال میان هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5328 و دستگاه مورد نظر شما برقرار شد، راهنمای صوتی هندزفری این موضوع را به اطلاع شما می رساند.
یک هندزفری بلوتوثی کارآمد!
در مجموع هندزفری تسکو TH 5328 دارای عملکرد قابل قبولی در اتصال بلوتوثی است و به ندرت با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا در کار با آن مواجه خواهید شد. البته توجه داشته باشید که حداکثر بُرد در نظر گرفته شده توسط شرکت تسکو این هندزفری بی سیم بلوتوثی برابر با 10 متر است و برای برقرار ماندن ارتباط میان آن و گوشی یا تبلت، فاصله آنها نباید از این مقدار بیشتر شود.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5328

  • مجهز به پایه همراه با گیره نگهدارنده

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز هندزفری بی سیم بلوتوث تسکو TH 5328 با دیگر هندزفری های بلوتوثی موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به پایه است. بنابراین در مواقعی که نیازی به استفاده از هندزفری ندارید، می توانید آن را بر روی پایه به صورت ایستاده قرار دهید. پایه ارائه شده همراه با هندزفری تو گوشی تسکو TH 5328 دارای گیره نگهدارنده نیز هست که امکان اتصال آن را به دریچه کولر ماشین فراهم می آورد. این ویژگی باعث می شود تا هندزفری در هنگام رانندگی کاملاً در دسترس شما باشد. با توجه به این ویژگی می توان قیمت هندزفری بلوتوث تسکو TH 5328 را کاملاً مناسب دانست.
مجهز به پایه همراه با گیره نگهدارنده
  • شارژدهی مناسب باتری

انرژی مورد نیاز هندزفری شارژی تسکو TH 5328 از باتری لیتیوم پلیمری به کار رفته در آن تأمین می شود که دارای ظرفیت 55 میلی آمپر ساعت است. شارژ کامل این باتری برای 3.5 ساعت پخش موسیقی، 4 ساعت مکالمه و روشن نگه داشتن هندزفری تو گوشی بیسیم در حالت آماده به کار به مدت 70 ساعت کفایت می کند. همچنین این باتری در عرض 2 ساعت شارژ می شود و بر روی آن یک نشانگر LED به منظور آگاهی از وضعیت شارژ آن تعبیه شده است.
شارژدهی مناسب باتری
  • دارای سرگوشی نرم و قابلیت استفاده آسان

از لحاظ ویژگی های فیزیکی نیز هندزفری بی سیم تسکو TH 5328 توقعات شما را برآورده می کند. این هندزفری دارای وزن 19 گرمی است و به یک سرگوشی نرم مجهز می باشد. به طوری که به آسانی داخل گوش قرار می گیرد و تمام فضای داخلی گوش را پوشش می دهد. این ویژگی سبب می شود تا هندزفری تو گوشی تسکو TH 5328 برای استفاده های طولانی مدت در طی روز گزینه مناسبی باشد و باعث ایجاد خستگی و ناراحتی شما نشود.
دارای سرگوشی نرم و قابلیت استفاده آسان

جمع بندی

اگر قصد خرید هندزفری بی سیم دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5328 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. همچنین همراه با این هندزفری یک پایه نگهدارنده نیز ارائه می شود که می توانید آن را به دریچه کولر متصل کرده و به هندزفری خود در حین رانندگی به سادگی دسترسی داشته باشید.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هندزفری بلوتوثی و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این هندزفری بلوتوث تو گوشی استفاده کرده اید، با ثبت مزایا و معایب آن از نگاه خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب هندزفری مورد نظرشان کمک کنید.
هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5328

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر