۱۳۹۹ فروردین ۳۱, یکشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L
عمر لامپ: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280x800 پیکسل)
شدت روشنایی: 6500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
3000000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L

استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور یکی از راه های رایج برای ارائه مطالب به مخاطبان در همایش ها و کنفرانس ها به شمار می آید. یک دیتا پروژکتور با کیفیت می تواند به شما در برگزاری یک همایش موفق کمک زیادی کند و مطالب مورد نظر شما را به بهترین شکل به مخاطبان منتقل کند. از جمله ویدیو پروژکتورهای با کیفیت و کارآمد موجود در بازار باید به ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L اشاره کنیم که برای استفاده در جلسات اداری، همایش ها، کنفرانس ها، رویدادها و همچنین کلاس های آموزشی عرضه شده است. این دیتا پروژکتور کلاسی دارای شدت روشنایی و کنتراست فوق العاده ای است و تصاویری شفاف و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. برای آشنایی با ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L با ما تا انتهای متن همراه باشید.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630L

  • امکان استفاده از لنزهای مختلف پاناسونیک

دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630L به صورت بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود از لنزهای مختلفِ سازگار با این دیتا ویدئو پروژکتور در آن استفاده کنید. این ویژگی باعث شده تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L کارایی بالایی در محیط ها و مکان های مختلف داشته باشد و بتوانید از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی و نسبت پرتاب متفاوت (متناسب با محدودیت فضای نصب ویدئو پروژکتور) بهره ببرید. همچنین پارامترهایی مانند فاصله پرده به نمایش ویدئو پروژکتور و امکان تصحیح زاویه تصویر به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. در حالت کلی این ویدئو پروژکتور آموزشی قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ بوده و هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630L
  • شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی!

شاید بتوان ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L را از لحاظ نسبت کنتراست پروژکتور یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار نامید! کنتراست این دستگاه ویدیو پروژکتور برابر با 3000000:1 است که باعث می شود حتی کوچکترین جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با بالاترین وضوح به نمایش درآیند. همچنین این دیتا پروژکتور کلاسی توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف دارد و تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی آن برای نمایش فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و جداول نیز حساب باز کرد.
ویژگی قابل ذکر دیگر دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L شدت روشنایی 6500 لومنی آن است. با توجه به این میزان روشنایی، می توانید از این ویدئو پروجکشن پاناسونیک با خیالی راحت بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های پُر نور و کاملاً روشن نیز استفاده کرده و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور PT-MW630L را کاملاً مناسب دانست.
شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی!
  • ارائه تصاویر با استفاده از فناوری SOLID SHINE Laser

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW630L از نوع لیزری می باشد و از تلفیقی از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser که یکی از تکنولوژی های پیشرو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری است، بهره می برد. از این جهت تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور لیزری دارای رنگ هایی طبیعی و شاداب هستند. همچنین با توجه به اینکه رزولوشن ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW630L برابر با 1280*800 پیکسل است، می توان از کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر آن اطمینان داشت.
ارائه تصاویر با استفاده از فناوری SOLID SHINE Laser

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L

  • هزینه های تعمیر و نگهداری فوق العاده پایین

با خرید ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW630L برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و نگهداری آن نخواهید داشت! منبع پخش لیزری و فیلتر به کار رفته در این دیتا پروژکتور اداری دارای طول عمر 20 هزار ساعت هستند و برای ماه ها و حتی چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این ویژگی باعث شده تا بتوان از ویدئو پروژکتور PT-MW630L برای نمایش مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته نیز استفاده کرد.
  • مجهز به پورت های ارتباطی کامل و به روز

از لحاظ پورت های ارتباطی هم ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و امکان اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو، مانیتور، تلویزیون و... را از طریق کابل فراهم می آورد. بر روی بدنه این دیتا پروژکتور دو پورت ورودی HDMI، دو ورودی RGB، LAN (جهت اتصال به شبکه)، ورودی ویدئو، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور)، ورودی و خروجی صدا، خروجی مانیتور و ورودی سریال تعبیه شده است. علاوه بر این ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L دارای پورت USB به منظور اتصال فلش مموری و نمایش مستقیم فایل های تصویری موجود بر روی آن نیز هست.
اما یکی از ویژگی های کاربردی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L سازگاری آن با فناوری DIGITAL LINK است که هم باعث نصب راحت تر پروژکتور در مکان های مختلف می شود و هم به میزان قابل توجهی به کاهش هزینه های شما منجر می شود. از طریق این فناوری برای انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به دیتا ویدئو پروژکتور، تنها به یک کابل شبکه ساده نیاز خواهید داشت! طول کابل مورد استفاده شما در این حالت تا 150 متر نیز می تواند برسد و نیازی به در کنار هم قرار داشتن دستگاه منبع پخش و ویدئو پروژکتور وجود ندارد.
مجهز به پورت های ارتباطی کامل و به روز

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و هر آنچه را که از یک دیتا پروژکتور اداری و آموزشی با کیفیت و مرغوب انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. شدت روشنایی و کنتراست عالی، امکان استفاده از لنزهای مختلف پاناسونیک، سازگاری با فناوری دیجیتال لینک، قابلیت نصب 360 درجه ای و هزینه های بسیار پایین نگهداری بخشی از ویژگی هایی است که باعث شده تا این ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس و استفاده در همایش ها، جلسات اداری و مصارف آموزشی یک گزینه ایده آل به حساب آید.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید بهترین ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان، نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک در تهران مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L از طریق سایت ایده برتر و تحویل گرفتن آن در درب منزل نیز برای شما مهیا است.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر