۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Mercedes Benz

پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 Mercedes Benz
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: روی داشبورد ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های آیفون

قابلیت و مشخصات هولدر جنکا MH009 Mercedes Benz

اگر از آن دست افرادی هستید که مدت زمان زیادی از طول روز خود را در پشت فرمان ماشین می گذرانید، یک پایه نگهدارنده گوشی با کیفیت می تواند کمک زیادی به شما بکند. از جمله هولدرهای کارآمد موجود در بازار، باید به پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Mercedes Benz اشاره کنیم که توانسته با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری جذاب و توانایی بالا در نگهداری گوشی به صورت آهنربایی به یک محصول پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شود. بر روی صفحه این نگهدارنده گوشی موبایل همان طور که از عنوانش نیز پیداست، آرم برند مرسدس بنز از طرف خود شرکت جنکا طراحی شده و اگر از صاحبان خودروهای بنز یا از طرفداران آنها هستید، این محصول انتخابی هیجان انگیز و ایده آل برای شما خواهد بود!
قابلیت و مشخصات هولدر جنکا MH009 Mercedes Benz
  • سازگار با انواع گوشی های موبایل اندرویدی و آیفون

درون صفحه پایه نگهدارنده گوشی جنکا مدل MH009 Mercedes Benz از آهنرباهای قوی استفاده شده و شما می توانید انواع گوشی های اندرویدی، گوشی های  آیفون و دستگاه های GPS را به صورت آهنربایی بر روی آن قرار دهید. برای این منظور ابتدا باید ورقه فلزی ارائه شده همراه با هولدر را بر روی بدنه گوشی بچسبانید یا آن را درون قاب گوشی قرار دهید. پس از آن گوشی شما به سادگی و به شکلی کاملاً محکم بر روی پایه نگهدارنده مگننتی گوشی جنکا MH009 Mercedes Benz قرار خواهد گرفت.
سازگار با انواع گوشی های موبایل اندرویدی و آیفون
  • دستیابی به بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی

پس از قرار دادن گوشی بر روی هولدر گوشی جنکا MH009 Mercedes Benz به آسانی می توانید زاویه دید آن را تنظیم کنید. این پایه نگهدارنده آهنربایی دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا از گوشی خود بتوانید به صورت عمودی، افقی یا در هر زاویه ای که تمایل دارید استفاده کنید. بنابراین با استفاده از این نگهدارنده موبایل ماشین ضمن تجربه یک رانندگی بی خطر، می توانید به صفحه نمایش گوشی خود احاطه کامل داشته باشید.
دستیابی به بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Mercedes Benz

  • مقاوم در برابر تکان های ماشین در حال حرکت

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Mercedes Benz به صورت نصب شده بر روی داشبورد ماشین قابل استفاده است. سطح مقطع این هولدر موبایل 360 درجه دارای چسبی با کیفیت می باشد که به طور کاملاً محکم به محل مورد نظر شما می چسبد. بنابراین در برابر تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها مقاومت بالایی دارد و به آسانی از محل نصب شده جدا نمی شود. لازم به ذکر است که چسب به کار رفته در سطح مقطع این نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل دارای طول عمر بالایی بوده و پس از مدت زمان کوتاهی از استفاده،کیفیت عملکرد خود را از دست نمی دهد.
مقاوم در برابر تکان های ماشین در حال حرکت
  • کیفیت ساخت مطلوب

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل جنکا مدل MH009 Mercedes Benz کیفیت ساخت مطلوب آن است. این هولدر مگنتی موبایل از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و در برابر آسیب هایی مانند وارد آمدن ضربات ناگهانی، فشار بیش از حد و خط و خش به آسانی صدمه نمی بیند. ضمن اینکه در برابر حرارت تا دمای 60 درجه سانتی گراد مقاوم است. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی مخصوص ماشین جنکا MH009 Mercedes Benz می توان کیفیت ساخت آن را مناسب ارزیابی کرد.
این پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو دارای ابعاد جمع و جور و کوچکی نیز هست و برای شما در هنگام رانندگی کوچکترین مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد.
کیفیت ساخت مطلوب

جمع بندی

اگر قصد خرید بهترین پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و دارای قیمت مناسب هستید، پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 Mercedes Benz را مد نظر داشته باشید. این هولدر موبایل مدل 360 درجه که بر روی صفحه آن از آرم برند بنز بهره برده شده، یک محصول جذاب و هیجان انگیز برای صاحبان یا طرفداران برند بنز است و کارایی بالایی در نگهداری انواع گوشی موبایل به صورت آهنربایی دارد.
جهت دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پایه نگهدارنده موبایل برای ماشین از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی انواع پایه نگهدارنده گوشی روی داشبورد و دیگر لوازم جانبی موبایل اقدام کنید و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 Mercedes Benz

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر