۱۳۹۹ اردیبهشت ۸, دوشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW312

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-LW312
عمر لامپ: 5000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: WXGA 1280*800
شدت روشنایی: 3100 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 12,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW312

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW312 یکی از محصولات با کیفیت شرکت پاناسونیک است که به دلیل ابعاد کوچک و وزن سبکتری که نسبت به سایر ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار دارد (حدود 2.9 کیلوگرم)، از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار است. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در کلاس های درسی و جلسات اداری گزینه قابل اعتمادی می باشد و با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به پورت های ارتباطی متنوع و نسبت کنتراست بسیار مطلوب، انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW312

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW312

  • مناسب برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی

یکی از عواملی که باعث شده تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW312 برای استفاده های آموزشی و اداری مناسب باشد، نسبت کنتراست مطلوب آن است که برابر با 12000:1 می باشد. این میزان نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور باعث می شود تا قسمت های دارای رنگ مشکی تصاویر با عمق زیاد و قسمت های دارای رنگ های روشن به صورت شفاف به نمایش درآیند و به این ترتیب میزان خوانایی متون سیاه و سفید و وضوح سایه روشن های موجود در تصاویر بهبود یابد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW312
  • ارائه تصاویری با میزان روشنایی و کیفیتی مناسب

مورد دیگری که در رابطه با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-LW312 باید به آن اشاره کنیم شدت روشنایی 3100 لومنی آن است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید از این ویدئو پروژکتور پاناسونیک در اتاق های نسبتاً روشن نیز استفاده کنید. به طوری که نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن اتاق نخواهید داشت. البته پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بهترین وضوح تصاویر، از ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-LW312 در مکان های کاملاً روشن و پرنور استفاده نشود.
به طور کلی دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW312 تصاویری با کیفیتی مطلوب به شما ارائه می دهد. این ویدئو پروژکتور مناسب کلاس درس از فناوری 3LCD برخوردار بوده و دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل است. از این جهت می توان از کیفیت تصاویر و به خصوص طبیعی بودن رنگ های به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW312 اطمینان داشت.
  • قابلیت نمایش در دو حالت اکو، طول عمر بالای لامپ

قابلیت نمایش در دو حالت اکو، طول عمر بالای لامپ
لامپ به کار رفته در ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-LW312 از نوع 230 واتی است و در حالت استفاده عادی از دستگاه دارای طول عمری معادل با 5000 ساعت خواهد بود. این دیتا پروژکتور از قابلیت نمایش در حالت های اکو 1 و اکو 2 نیز برخوردار است که طول عمر لامپ آن در این حالت ها به ترتیب به 6000 ساعت و 10 هزار ساعت می رسد. به این ترتیب تا مدتی طولانی به تعویض لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW312 نیاز پیدا نخواهید کرد که باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. بنابراین می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW312 را کاملاً مناسب دانست.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW312

  • نصب و تنظیم آسان تصویر بر روی پرده نمایش

نصب و تنظیم آسان تصویر بر روی پرده نمایش
یکی از معضلاتی که اغلب در هنگام استفاده از دستگاه ویدیو پروژکتور مشکل ساز می شود، انتخاب بهترین مکان برای نصب آن و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش است. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW312 دارای امکاناتی مانند زوم دستی تا 1.2 برابر و تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی (به صورت دستی یا اتوماتیک) و 15 درجه افقی (به صورت دستی) می باشد و در این زمینه کمک زیادی به شما می کند. بنابراین می توانید این ویدئو پروژکتور اداری را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش به سقف نصب کنید یا آن را بر روی زمین یا میز قرار دهید.
ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW312 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 30 اینچ تا 300 است و هم در اتاق های دارای فضای محدود و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد. توجه داشته باشید که فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش جهت نمایش تصاویری در ابعاد 30 اینچ باید بین 0.94 تا 1.13 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 300 اینچ بین 9.63 تا 11.55 متر باشد.
نصب و تنظیم آسان تصویر بر روی پرده نمایش
  • مجهز به پورت های ارتباطی مناسب

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LW312 پورت های ارتباطی آن شامل پورت HDMI، دو ورودی کامپیوتر، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، ورودی و خروجی صدا، سریال، LAN (برای استفاده در شبکه)، USB A و USB B تعبیه شده است. از طریق این پورت ها و کابل می توانید ویدئو پروژکتور را به آسانی به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کنید.
ضمن اینکه ویدئو پروجکشن پاناسونیک PT-LW312 دارای یک اسپیکر داخلی 10 واتی نیز هست و در اتاق های کم سروصدا و نسبتاً کوچک، صدای قابل قبولی را به شما ارائه می دهد.
مجهز به پورت های ارتباطی مناسب

جمع بندی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب برای استفاده در کلاس های آموزشی یا جلسات اداری را دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW312 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این ویدئو پروژکتور با ارائه تصاویری با کیفیت مناسب و همچنین قابلیت هایی مانند امکان نصب و راه اندازی آسان توقعات شما از یک ویدئو پروژکتور کارآمد را برآورده می کند.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ویدئو پروژکتور و نحوه خرید انواع ویدئو پروژکتور را کسب نمایید. همچنین اگر پس از خرید دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-LW312 در رابطه با ویژگی های آن به راهنمایی نیاز داشتید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW312

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر