۱۳۹۹ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C34

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C34
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: بر روی شیشه یا داشبورد ماشین
مناسب برای: انواع گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل اپل (با ابعاد حداکثر 7 اینچ)

قابلیت و مشخصات هولدر یسیدو C34

این روزها با وجود مشکلاتی مانند ترافیک بسیاری از رانندگان برای سریع تر رسیدن به مقصد از بهترین مسیر، نیاز به استفاده از برنامه های موبایل مسیریابی دارند. بنابراین استفاده از یک هولدر گوشی با کیفیت می تواند کارایی بالایی برای این دست کاربران داشته باشد و علاوه بر رقم زدن یک رانندگی ایمن، امکان دسترسی به گوشی را نیز برای رانندگان ایجاد کند. از جمله هولدرهای با کیفیت موجود در بازار باید به پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C34 اشاره کنیم که با ابعاد کوچک و قدرت بالا در نگه داشتن گوشی موبایل به صورت آهنربایی توانسته طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کند.
قابلیت و مشخصات هولدر یسیدو C34
  • طراحی ظاهری زیبا و کاربرپسند

بدنه پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو مدل Yesido C34 از آلومینیوم ساخته شده و به آسانی در برابر صدماتی مانند خراشیدگی، ضربه یا فشار آسیب نمی بیند. همچنین این هولدر گوشی برای ماشین دارای ابعاد جمع و جوری است و کوچکترین مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نخواهد کرد.
مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه طراحی ظاهری زیبای هولدر مگنتی گوشی یسیدو C34 است. بر روی سطج نگهدارنده این نگهدارنده موبايل ماشين که به شکل دایره ای طراحی شده، یک نوار شبرنگ به کار رفته که علاوه بر افزودن بر جذابیت های ظاهری آن، باعث می شود تا در شب و تاریکی به آسانی بتوانید مکان دقیق هولدر را تشخیص دهید. قسمت پایینی هولدر مگنتی موبایل برای ماشین یسیدو Yesido C34 نیز به شکل یک مخروط طراحی شده است. به طور کلی استفاده از پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو جلوه ای زیبا به فضای داخلی آن می بخشد.
طراحی ظاهری زیبا و کاربرپسند
  • استحکام بالا در هنگام نصب بر روی شیشه یا داشبورد

در سطح مقطع پایه نگهدارنده گوشی موبایل Yesido C34 از چسبی بسیار قوی استفاده شده که باعث می شود تا هولدر به شکلی کاملاً محکم بر روی داشبورد یا شیشه ماشین نصب شود. با توجه به این ویژگی می توان گفت که دست اندازها و تکان های ماشین قادر به جدا کردن پایه نگهدارنده گوشی شیشه ای یسیدو C34 از محل نصب شده اش نیستند و با خیالی آسوده می توانید از آن در حین رانندگی در شهر یا جاده ها استفاده کنید.
استحکام بالا در هنگام نصب بر روی شیشه یا داشبورد

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C34

  • توانمند در نگه داشتن انواع گوشی به صورت آهنربایی

همان طور که اشاره شد، پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C34 از نوع مگنتی بوده و در صفحه نگهدارنده آن از چهار آهنربای قوی استفاده شده است. این هولدر موبایل دارای توانایی بالایی در نگهداری انواع گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل اپل (با ابعاد حداکثر 7 اینچ) است و در هنگام استفاده از آن به هیچ عنوان با مشکلاتی مانند جدا شدن و افتادن گوشی از روی سطح هولدر بر اثر تکان های ماشین مواجه نخواهید شد.
توانمند در نگه داشتن انواع گوشی به صورت آهنربایی
  • زاویه دید دلخواه خود نسبت به گوشی را انتخاب کنید!

سطح نگهدارنده پایه نگهدارنده گوشی داشبورد یسیدو C34 دارای قابلیت چرخش به صورت 360 درجه ای است. بنابراین در هر لحظه در طول رانندگی که نیاز به تغییر زاویه آن داشتید، این امکان برای شما مهیاست و می توانید بهترین زاویه دید خود نسبت به نمایشگر گوشی را به سادگی انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که ارتفاع هولدر چرخشی گوشی موبایل یسیدو C34 تنها برابر با 30 میلی متر می باشد و به همین دلیل مزاحمتی در رانندگی شما ایجاد نمی کند.
زاویه دید دلخواه خود نسبت به گوشی را انتخاب کنید!

جمع بندی

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C34 با ویژگی هایی مانند ابعاد بسیار کوچک و جمع و جور، چسبندگی بالا در هنگام نصب بر روی شیشه یا داشبورد ماشین، توانایی بالا در نگه داشتن انواع گوشی به صورت آهنربایی و طراحی ظاهری زیبا یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خودروی شما خواهد بود.
پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل یسیدو Yesido C34
شما می توانید برای دریافت بهترین قیمت و خرید پایه نگهدارنده موبایل برای ماشین مدل یسیدو C34 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع لوازم جانبی موبایل هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل یسیدو Yesido C34

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر