۱۳۹۹ فروردین ۲۷, چهارشنبه

پاوربانک ریمکس Remax RPL-58 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاور بانک ریمکس RPL-58
وزن: 460 گرم
ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با:موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و ...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPL-58

اگر شرایط شغلی تان به گونه ای است که ساعات زیادی از طول روز را باید به کار با گوشی یا تبلت بگذرانید، پاوربانک ریمکس Remax RPL-58 یک وسیله پرکاربرد برای شما خواهد بود! این پاوربانک دارای ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت است و به طور کامل دغدغه های شما بابت تمام شدن شارژ گوشی یا تبلت در طول روز را برطرف می کند. سرعت بسیار مناسب در شارژدهی، امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف و کیفیت ساخت مطلوب از جمله ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت این پاوربانک سریع در میان کاربران شده است.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPL-58
  • ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

همان طور که اشاره شد، پاوربانک ریمکس Remax RPL-58 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است که باعث شده تا این پاوربانک در دسته پاوربانک های دارای ظرفیت بالا قرار گیرد. با استفاده از این پاوربانک با ظرفیت بالا می توانید یک گوشی هوشمند را به طور میانگین 5 تا 6 بار شارژ کنید. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور کامل با ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر شود. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که از پاوربانک ریمکس RPL-58 علاوه بر شارژ گوشی می توان برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و وسایلی از این دست استفاده کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت این شارژر همراه را کاملاً مناسب دانست.
ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال
  • مجهز به دو پورت خروجی، امکان شارژ هم زمان دو دستگاه

با استفاده از پاوربانک ریمکس Remax RPL-58 قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی USB با شدت جریان 2.4 آمپر است که سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی، به خصوص در شارژ گوشی را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که پاوربانک ریمکس RPL-58 با فناوری فست شارژ سازگار نیست، اما گوشی شما را در مقایسه با پاوربانک های معمولی (1.0 آمپری) با سرعت بالاتری شارژ می کند.
مجهز به دو پورت خروجی، امکان شارژ هم زمان دو دستگاه

پاوربانک ریمکس Remax RPL-58 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

در پاوربانک ریمکس RPL-58 از باتری لیتیوم یونی استفاده شده که برای شارژ آن باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه پاوربانک بهره ببرید. این پورت دارای شدت جریان خروجی 2.1 آمپر است و سرعت قابل قبولی در شارژ کردن باتری پاوربانک را ارائه می دهد. البته با توجه به ظرفیت بالا و 20 هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک، ممکن است تا مجبور شوید تا ساعات نسبتاً زیادی را برای تکمیل شدن شارژ آن منتظر بمانید.
شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB
بر روی بدنه پاوربانک فست شارژ ریمکس مدل Remax RPL-58 یک قسمت شیار مانند موجود است که نشانگرهای LED پاوربانک گوشی داخل آن تعبیه شده اند. از طریق این نشانگرها می توانید از شارژ باقی مانده باتری پاوربانک به طور تقریبی مطلع شوید.
  • مشخصات فیزیکی

پاوربانک ریمکس RPL-58 در ابعاد 160 * 80 * 22 میلی متر و وزن 460 گرم ارائه شده و به سادگی می توانید آن را در کوله پشتی، کیف دستی و ساک ورزشی قرار داده و با خود حمل کنید. شاید در نگاه اول وزن این پاوربانک جیبی کمی زیاد به نظر برسد؛ اما با توجه به ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک می توان وزن آن را مناسب دانست.
مشخصات فیزیکی
از لحاظ کیفیت ساخت نیز این پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ریمکس در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. در ساخت این پاوربانک گوشی موبایل از پلاستیک ABS و PC استفاده شده که باعث مقاومت قابل توجه آن در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی شده است.

جمع بندی

پاوربانک ریمکس Remax RPL-58 با ظرفیت 20000 میلی آمپر برای آن دسته از افرادی ارائه شده که از گوشی یا تبلت خود در طول روز زیاد استفاده می کنند و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آنها مواجه می شوند. این پاوربانکِ 20 هزار میلی آمپر ساعتی، دارای دو پورت خروجی است و این امکان را به شما می دهد تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید.
پاوربانک ریمکس Remax RPL-58 با ظرفیت 20000 میلی آمپر
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید اینترنتی پاور بانک ریمکس Remax RPL-58 و قیمت روز پاور بانک را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول سؤالی دارید، می توانید آن را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از راهنمایی های کارشناسان شرکت ایده برتر بهره مند شوید.
پاوربانک ریمکس Remax RPL-58 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر