۱۳۹۹ فروردین ۳۱, یکشنبه

پایه نگهدارنده و شارژر گوشی موبایل ریمکس Remax RC-FC2 Letto

پایه نگهدارنده و شارژر موبایل ریمکس RC-FC2 Letto
مکانیسم نگهداری گوشی: صفحه نگه دارنده
قابلیت نصب: بر روی داشبورد ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های اندرویدی و آیفون با سایز 3.5 تا 6 اینچ

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل ریمکس RC-FC2 Letto

با استفاده از پایه نگهدارنده و شارژر گوشی موبایل ریمکس Remax RC-FC2 Letto قادر خواهید بود تا بدون نیاز در دست گرفتن گوشی، به آن در هنگام رانندگی دسترسی داشته باشید و بتوانید از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه استفاده کنید. همچنین این پایه نگهدارنده موبایل دارای یک پایه شارژ مغناطیسی نیز هست و امکان شارژ کردن گوشی را نیز فراهم می آورد. بنابراین هولدر گوشی ریمکس RC-FC2 Letto تمام نیازهای شما در هنگام رانندگی های طولانی مدت را به خوبی برآورده می کند و یک وسیله پرکاربرد به شمار می آید.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل ریمکس RC-FC2 Letto
  • سازگار با گوشی های 3.5 تا 6 اینچ

هولدر موبایل ریمکس RC-FC2 Letto از ساختار ساده ای بهره می برد که کار با آن را حتی برای افراد تازه کار نیز آسان کرده است. این هولدر گوشی موبایل دارای یک صفحه نگه دارنده می باشد و قسمت پایینی آن به شکل قلاب طراحی شده است. شما می توانید انواع گوشی های اندرویدی و آیفون با سایز 3.5 تا 6 اینچ را بر روی این پایه نگهدارنده گوشی روی داشبورد قرار دهید.
سازگار با گوشی های 3.5 تا 6 اینچ
  • نصب محکم بر روی داشبورد ماشین و دیگر سطوح صاف

پایه نگهدارنده و شارژر گوشی موبایل ریمکس Remax RC-FC2 Letto دارای یک لایه پلاستیک PU است که در هنگام قرارگیری بر روی سطوح صاف، به شکلی کاملاً محکم در جای خود باقی می ماند. بنابراین در هنگام استفاده از این هولدر در ماشین، خیالتان بابت ثابت ماندن آن در محل نصب شده در اثر تکان های ماشین در دست اندازها، سرعت گیرها و پیچ های تند راحت خواهد بود. همچنین شما می توانید از این پایه نگهدارنده رومیزی در خارج از ماشین و در منزل یا محل کار خود نیز استفاده کنید. این هولدر به آسانی بر روی میز قابل نصب است و امکان کار با گوشی، خواندن کتاب الکترونیکی، انجام بازی و تماشای ویدئو را در حالت ایستاده برای شما فراهم می آورد.
نصب محکم بر روی داشبورد ماشین و دیگر سطوح صاف

پایه نگهدارنده و شارژر گوشی موبایل ریمکس Remax RC-FC2 Letto

  • قابلیت شارژ گوشی، ارائه همراه با کابل سه سر

همان طور که اشاره شد، پایه نگهدارنده گوشی ریمکس مدل Remax RC-FC2 Letto قابلیت شارژ گوشی را نیز دارد. این هولدر موبایل دارای یک پایه شارژ مغناطیسی است و همراه با آن یک کابل سه سر با رابط های لایتنینگ، MicroUSB و USB Type-C ارائه می شود. پس با خرید این پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو نیازی به تهیه کابل شارژ به صورت جداگانه نخواهید داشت.
برای استفاده از هولدر موبایل ریمکس RC-FC2 Letto ابتدا باید کابل 1.1 متری آن را به شارژر فندکی خودرو یا شارژرهای دیواری اتصال دهید و پس از آن کابل سه سر ارائه شده همراه با هولدر را به سوکت مغناطیسی موجود بر روی بدنه هولدر متصل کنید. پس از آن این نگهدارنده گوشی موبایل قادر به شارژ گوشی شما با شدت جریان حداکثر 2.1 آمپر خواهد بود و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد.
قابلیت شارژ گوشی، ارائه همراه با کابل سه سر
  • امکان تنظیم برای دسترسی به بهترین زاویه دید

از دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده و شارژر گوشی ریمکس Remax RC-FC2 Letto باید به قابلیت تنظیم زاویه آن اشاره کنیم. زاویه قرارگیری این هولدر را می توان در راستای محور افقی تا 360 درجه و در راستای محور عمودی تا 90 درجه تغییر داد و به بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی دست یافت. توجه داشته باشید صفحه نگهدارنده این هولدر که گوشی بر روی آن قرار می گیرد قابلیت چرخش 360 درجه ای ندارد و شما می توانید زاویه قرارگیری هولدر را از محل پایه نصب آن تغییر دهید. بنابراین با استفاده از آن قادر به کار با گوشی خود به صورت افقی خواهید بود.
امکان تنظیم برای دسترسی به بهترین زاویه دید

جمع بندی

پایه نگهدارنده گوشی ریمکس RC-FC2 Letto را باید دستگاهی دوکاره نامید که هم موبایل شما را بر روی خود نگه می دارد و هم امکان شارژ آن را در اختیارتان می گذارد. همراه با این هولدر گوشی یک کابل شارژ سه در یک (دارای رابط های لایتنینگ، MicroUSB و USB Type-C) نیز ارائه می شود که برای شارژ انواع گوشی های آیفون و اندروید قابل استفاده می باشد.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید پایه نگهدارنده گوشی داخل ماشین ریمکس RC-FC2 Letto به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین می توانید نظرات خود درباره این محصول را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
پایه نگهدارنده و شارژر گوشی موبایل ریمکس Remax RC-FC2 Letto

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر