۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-666N

ماشین حساب سیتیزن CT-666N
تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن CT-666N

یک ماشین حساب با کیفیت و دارای امکانات متعدد می تواند کمک زیادی به انجام محاسبات فروشگاهی و مالی شما بکند و از بروز خطاهای احتمالی تا حد زیادی بکاهد. از جمله ماشین حساب های رومیزی موجود در بازار که برای همین منظور طراحی و عرضه شده اند، می توان به ماشین حساب سیتیزن Citizen CT-666N اشاره کرد که هر آنچه را که در انجام محاسبات فروشگاهی به آن نیاز دارید، برای شما فراهم می آورد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن CT-666N
  • صفحه نمایش بزرگ و شیب دار

صفحه نمایش به کار رفته در ماشین حساب سیتیزن CT-666N از نوع تک خطی است و قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارد. این صفحه نمایش دارای ابعاد بزرگی است و اعداد و ارقام را با وضوحی کاملاً مطلوب به نمایش در می آورد. همچنین نمایشگر ماشین حساب ساده سیتیزن CT-666N به صورت شیب دار طراحی شده و زاویه دیدی عالی را در هنگام قرار دادن دستگاه بر روی میز برای شما به ارمغان می آورد.
صفحه نمایش بزرگ و شیب دار
  • قابلیت انجام انواع محاسبات ریاضی

با استفاده از ماشین حساب رومیزی سیتیزن CT-666N می توانید محاسبات ریاضی مورد نظر خود را از طریق چهار عمل اصلی انجام دهید، به محاسبه درصد بپردازید، از قابلیت تغییر علامت (مثبت به منفی و بالعکس) بهره مند شوید و از اعداد جذر بگیرید. همچنین این ماشین حساب 12 رقمی سیتیزن به دکمه های دو صفر و سه صفر نیز مجهز است که در محاسبات حسابداری کاربرد بالایی دارند.
از دیگر قابلیت های ماشین حساب سیتیزن مدل Citizen CT-666N باید به تعبیه دو سوئیچ در قسمت بالایی صفحه کلید آن اشاره کرد که امکان تعیین اعداد اعشاری و تنظیم نحوه گرد کردن اعداد را در اختیار شما می گذارند. علاوه بر این، ماشین حساب فروشگاهی سیتیزن CT-666N دارای دکمه GT هم می باشد که با فشردن آن حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر به نمایش در می آید. بر روی صفحه کلید این ماشین حساب، دکمه های M+، M- و MRC تعبیه شده اند که برای ذخیره کردن اعداد در حافظه دستگاه و استفاده از آنها در محاسبات بعدی مورد استفاده قرار می گیرند.
قابلیت انجام انواع محاسبات ریاضی
  • امکان محاسبه قیمت اجناس، مالیات و حاشیه سود

همان طور که اشاره کردیم، ماشین حساب سیتیزن CT-666N امکانات متعددی را در زمینه انجام محاسبات فروشگاهی و مالی در اختیار شما می گذارد. از جمله این امکانات می توان به مجهز بودن آن به دکمه های TAX+ و TAX- اشاره کرد. از طریق این دکمه ها و دکمه SET می توانید مقداری را تحت عنوان مالیات در حافظه دستگاه ذخیره کرده و قیمت خرید یا فروش اجناس خود را با احتساب مالیات مورد محاسبه قرار دهید. همچنین این ماشین حساب 12 رقمی دارای دکمه های SELL، COST و MARGIN نیز هست که باعث کارایی بالای آن در محاسبه قیمت اجناس، قیمت فروش و میزان حاشیه سود می شوند. این امکانات که تأثیر زیادی در قیمت ماشین حساب فروشگاهی سیتیزن CT-666N نیز داشته اند، باعث می شوند تا محاسبات فروشگاهی خود را به آسانی و سرعت هرچه بیشتر بتوانید انجام دهید.
امکان محاسبه قیمت اجناس، مالیات و حاشیه سود

ماشين حساب سیتیزن Citizen CT-666N

  • بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاهای احتمالی

امکانات ماشین حساب Citizen CT-666N محدود به مواردی که ذکر کردیم نیست و از قابلیت بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاهای احتمالی نیز برخوردار می باشد. به این صورت که شما می توانید با استفاده از دکمه های CHECK و AUTO REPLAY تا 120 مرحله از محاسبات قبلی را مشاهده کرده و در صورت مرتکب شدن اشتباه در وارد کردن ارقام، آنها را از طریق دکمه CORRECT تصحیح نمایید. این ویژگی شما را از تکرار محاسبات به دلیل بروز خطا به طور کامل بی نیاز می کند!
بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاهای احتمالی
  • خوش ساخت و دارای طول عمر بالا

ماشین حساب رومیزی سیتیزن CT-666N از لحاظ مشخصات فیزیکی و ظاهری نیز در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. این ماشین حساب که در ابعاد 188*142*37 میلی متر و وزن 195 گرم عرضه شده، از پلاستیک سخت و مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی، فشار و ضربه دارد. همچنین دکمه های ماشین حساب سیتیزن CT-666N عملکرد نرم و روانی را به شما ارائه می دهند و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود.
خوش ساخت و دارای طول عمر بالا
  • تأمین انرژی از نور محیط

انرژی مورد نیاز ماشين حساب سیتیزن Citizen CT-666N هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. به این ترتیب که در مکان های روشن و در طول روز ماشین حساب از نور محیط تغذیه می کند و مستقل از باتری عمل می نماید. بنابراین شارژ باتری به کار رفته در این ماشین حساب رومیزی سیتیزن دوام بالایی خواهد داشت و تا مدتی طولانی نیازی به تعویض آن پیدا نخواهید کرد.
تأمین انرژی از نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب سیتیزن CT-666N از انواع ماشین حساب رومیزی است و با ویژگی هایی مانند قابلیت محاسبه مالیات، قیمت اجناس و میزان حاشیه سود، کیفیت ساخت عالی و قابلیت بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح خطاها یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در مغازه یا فروشگاه شما به حساب می آید.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ماشین حساب سیتیزن CT-666N را دریافت کنید. همچنین می توانید از طریق سایت ایده برتر نسبت به خرید اینترنتی ماشین حساب سیتیزن CT-666N اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
ماشين حساب سیتیزن Citizen CT-666N

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر