۱۳۹۹ اردیبهشت ۸, دوشنبه

ماشین حساب کانن Canon MP1411-DL

ماشین حساب کانن MP1411-DL
تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: برق شهری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب چاپی کانن MP1411-DL

ماشین حساب کانن Canon MP1411-DL یکی از ماشین حساب های با کیفیت و خوش ساخت تولید شرکت کانن است که برای انجام محاسبات فروشگاهی و مالی کارایی بالایی دارد. این ماشین حساب دارای پرینتر نیز هست و قادر به چاپ نتایج محاسبات انجام شده بلافاصله پس از اتمام آنها خواهد بود. این ویژگی باعث می شود  تا دیگر نیازی به یادداشت محاسبات بر روی کاغذ نداشته باشید و به این ترتیب درصد اشتباه ها و خطاهای انسانی در این مورد کاهش می یابد. برای آشنایی با مشخصات ماشین حساب کانن مدل Canon MP1411-DL در ادامه متن با ما همراه باشید.
قابلیت و کارایی ماشین حساب چاپی کانن MP1411-DL
  • چاپ سریع و دو رنگ نتایج محاسبات

پرینتر به کار رفته در ماشین حساب چاپگر دار کانن MP1411-DL قادر به چاپ 3.5 خط در ثانیه می باشد که سرعت قابل توجهی برای یک ماشین حساب رومیزی به شمار می آید. این پرینتر نتایج مثبت را با رنگ مشکی و نتایج منفی را با رنگ قرمز چاپ می کند و به این ترتیب در تحلیل محاسبات انجام شده کمک زیادی به شما می کند. محل قرار گرفتن رول کاغذ پرینتر ماشین حساب کانن MP1411-DL در قسمت بالایی بدنه تعبیه شده که دسترسی به آن جهت تعویض به آسانی انجام می گیرد. لازم به ذکر است که این پرینتر با رول های کاغذ با عرض 57 میلی متر سازگار می باشد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کانن MP1411-DL
  • صفحه نمایشی بزرگ با قابلیت نمایش اعداد با رنگ سبز

یکی از مشخصات ماشین حساب فروشگاهی کانن MP1411-DL مجهز بودن آن به صفحه نمایشی بزرگ و 14 رقمی است که اعداد را با وضوحی بالا به نمایش درمی آورد. صفحه نمایش این ماشین حساب فروشگاهی از نوع تک رنگ است و اعداد را با رنگ سبز به نمایش درمی آورد. همچنین صفحه نمایش ماشین حساب کانن MP1411-DL به صورت شیب دار طراحی شده و زاویه دید بسیار مناسبی دارد.
صفحه نمایشی بزرگ با قابلیت نمایش اعداد با رنگ سبز
  • مجهز به دکمه های بزرگ و کاملاً برآمده

ماشین حساب رومیزی کانن MP1411-DL را می توان یک ماشین حساب با دوام و مستحکم دانست که از طول عمر و دوام بالایی برخوردار است. این ماشین حساب دارای دکمه هایی بزرگ و کاملاً برآمده می باشد که فاصله بسیار مناسبی از یکدیگر دارند. این ویژگی سبب می شود تا ماشین حساب رومیزی با چاپگر کانن MP1411-DL برای انجام محاسبات سریع و با دقت بالا مناسب باشد. به طوری که در هنگام کار کردن با ماشین حساب و وارد کردن ارقام به ندرت دچار خطا خواهید شد.
مجهز به دکمه های بزرگ و کاملاً برآمده

ماشین حساب کانن Canon MP1411-DL

  • قابلیت انجام محاسبات مختلف

با استفاده از ماشین حساب چاپگردار کانن MP1411-DL می توانید محاسبات خود را از طریق چهار عمل اصلی انجام دهید، به محاسبه درصد بپردازید و با استفاده از سوئیچ های تعبیه شده در قسمت بالایی بدنه تعداد اعداد اعشاری و نحوه گرد کردن اعداد را متناسب با نیاز خود تعیین کنید.
قابلیت انجام محاسبات مختلف
ماشین حساب Canon MP1411-DL دارای دکمه های دو صفر و سه صفر نیز هست که به سریع تر انجام شدن محاسبات کمک زیادی می کند. همچنین بر روی صفحه کلید این ماشین حساب دکمه GT نیز تعبیه شده که با فشردن آن حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر به نمایش در می آید.
قابلیت انجام محاسبات مختلف
از دیگر قابلیت های ماشین حساب با چاپگر کانن MP1411-DL باید به مجهز بودن آن به دکمه های مخصوص کار با حافظه (دکمه های M) اشاره کنیم که امکان ذخیره اعداد در حافظه و استفاده از آنها در محاسبات را برای شما فراهم می آورند.

جمع بندی

اگر قصد خرید ماشین حساب پرینتردار دارید و به دنبال محصولی با دوام و با کیفیت هستید، ماشین حساب کانن Canon MP1411-DL یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود! این ماشین حساب تمام نیازهای شما در انجام محاسبات فروشگاهی را برطرف می کند و به سریع تر و دقیق تر انجام شدن محاسبات شما کمک زیادی می کند.
ماشین حساب کانن Canon MP1411-DL
شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب چاپگردار و اطلاع از نحوه خرید انواع ماشین حساب رومیزی از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر، می توانید اطلاعات لازم در رابطه با ویژگی های انواع ماشین حساب ساده و مهندسی را دریافت کرده و نسبت به خرید اینترنتی ماشین حساب مورد نظر خود اقدام نمایید.
ماشین حساب کانن Canon MP1411-DL

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر